28

249 44 2
                                    


penerbangan ke Kedah mengambil masa 3 jam untuk sampai.
apa barang dalam negara ? hm sekolah babe.

dalam flight -


sebelah kanan - barisan seat HPsebelah kiri - barisan seat TM

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

sebelah kanan - barisan seat HP
sebelah kiri - barisan seat TM

"boleh tak, nak mintak seat jauh dengan lelaki 9 ekor ni ?" tanya Eyna kepada pramugara yang lalu di situ.

Harrieq terdengar permintaan Eyna, laju dia mencelah.

"kitorang pun taknak duduk dekat-dekat dengan mangkuk tu. ade tempat lain tak ? kat engine pun bole bro." sinis Harrieq sambil sengih pada pramugara itu.

pramugara itu hanya tersenyum nipis menampakkan gigi taringnya. aum !

"aku rela pandang pempuan lain dari pandang mangkuk sebelah aku hm" Azrieq bersiul. keningnya diangkat-angkat melihat pramugari yang senyum manis ke arahnya.

El memandang dengan pandangan sinis kerana dia tahu Azrieq bukanlah lelaki jenis itu, Azrieq hanya sengaja menyakat El.

"tak tenang duduk sebelah dorang even ada gap. baik naik private jet kita en." bisik Hanis pada Afia.
Afia mengangguk laju.

"private jet ? huh." satu suara mencelah.

Hanis terus memandang ke arah itu.

"bukan pandai bawak pun, last-last terhempas kat laut" sinis Aryan.

"sape kata aku takpandai bawak ?" tanya Hanis lalu mengetap bibir.

"buku bawak tak ?" sengaja Aryan menukar topik.
Hanis mengeluh berat.

"bawak luggage besar-besar bawak ape ? dahla berat. macam mayat." sindir lelaki bermata hazel itu.

"perlu ke tahu ?" sinis Hanis lalu bingkas bangun dari duduk dan ingin pergi ke toilet.

time tu pulak kapal terbang langgar awan, memang gegar dia takleh bawak bincang.
Hanis yang hampir tumbang dipandang kosong oleh Aryan tanpa ada niat untuk membantu.

"don't you dare to touch me." sempat Hanis berpesan sebelum dia ontheway jatuh.

hajat Aryan yang ingin menyambut Hanis terbatal, dia memasukkan semula tangan ke dalam poket seluar.

lāst mïssïon Where stories live. Discover now