bunyi loceng amaran di penthouse itu sekali gus mengejutkan semua orang yang berada di situ dari tidur.
memang kuat gila !Maira yang terlebih dahulu terjaga pantas berlari ke arah loceng itu dan menutupnya dalam keadaan gelap gelita.
jantung lelaki bersembilan itu berdegup kencang.
Maira mengesan alat itu, rupa-rupanya itu hanya amaran cuaca di luar.
suis lampu ruang tamu dibuka."kenapa nii ?" soal HP dan TM yang lain kepada Maira.
"Ah" Maira terkejut apabila TM dan HP tiba-tiba sahaja ada di hadapannya.
Maira hanya menjungkit bahu pura-pura tidak tahu.
TING !
notification mesej yang berbunyi seperti lif itu diterima Aryan.
Aryan segera membuka mesej dari pengetua itu.PENGETUA
Aryan, beritahu yang lain hari ini pelajar direhatkan kerana sekolah kita didatangi beberapa jawatankuasa.ME
Baik, tuan."korang.." belum sempat Aryan ingin memberitahu,
"kitorang dah tahu" tebak TM dan HP serentak.
"hah ?" soal Aryan bingung.
"kau baca kuat tadi." jeling Azrieq kepada Aryan.
Aryan tersenyum kecil.
"bongok lah dia ni" bisik Hanis. matanya tidak putus mengerling jam dinding. 6.01 pagi, awal lagi dowh !
sepatutnya time begini semua masih tidur lagi.
g"kau kata apa ? aku ni partner kau tau, bongok bongok pun aku still partner kau. ingat tu" pesan Aryan sebelum tersengih.
"see, Allah dah tolong pelbagai cara untuk kita bersatu, tapi korang sendiri yang mengelak kan ?" soal Adrien menjungkit kedua keningnya.
"tiberrr" sindir TM mendatar.
'eh ? surat ?' bisik hati Jiha. matanya tertancap pada sepucuk surat yang diberi melalui bawah pintu. pertelingkahan TM dan HP dibiar sementara.
kelakuan Jiha yang menunduk untuk melihat bayang kaki orang itu diperhati TM dan HP."kau buat apa ?" tanya Bella hairan.
"oh. ni.." Jiha menunjuk surat yang diterimanya sebentar tadi.
Afia terus merampas lalu membuka surat itu kelam-kabut.
YOU ARE READING
lāst mïssïon
Romansa[ C O M P L E T E D ] are you dare enough to break the rules ? sweet as sugar, cold as ice, hurt us once, we'll break you twice. ___________________________________ jangan harap 'benda' tu jatuh kat tangan korang - TD warn : a mafia, they can take...