Věnováno @LeXyytcz
Marinette
Zdá se jí sen
Ocitla jsem se v temné místnosti, a zjistila, že jsem připoutána. Snažím se z nich dostat, ale nejde to, čím víc se snažím, tím víc mám zakrvácené zápěstí.
Najednou uslyším kroky, blíží se a.....do místnosti vstupuje nějaká osoba a pak si uvědomím že to je......
Jack.
,,Ale, ale jakpak se má naše Marinettka." *zlý smích* neodpověděla jsem. Když vyslovil zdrobnělinu mého jména, chtělose mi zvracet. Kdysi se mi to líbilo, ale teď?
,,Proč nic neříkáš? Nemáš slov?" *zase zlý smích* jak já ho nenávidím.
,,Co po mě chceš!" řekla jsem nenávistně. On se jen usmál.
,,To teď není důležité." přišel ke mě a olízl mi tvář.
,,Neboj, uż brzy pro tebe příjdu, a budem jenom ty a já." zašeptal mi do ucha. A na to se zasmál zlým smíchem. Znova mě políbil, ale tentokrát dravě. Fuj!
,,Brzy."Konec snu
V realitě
,,Áááá." zakřičím, celá spocená. Přiběhnou ke mě sestřičky. Dají mi nějaká sedativa a obklad na čelo.
,,Za chvíly by jste měla usnout." informovala mě sestřička. ,,Dobře." a ani ne po 2 minutách jsem usnula, a co sem naposled viděla, byl utrápený pohled Tikki.Tentokrát se mi nezdálo nic.
* * *
V sedm hodin ráno, jsem měla vizitu (snad víte co to je ne? Každý kdo byl už ve nemocnici to zná :) já tam byla 3x XD)
Vzala jsem mobil a zjistila, že mám 235 nepřečtených správ, no twl. Pak jsem rozklikla můj chat s Adrienem.
A: Ahoj princezno😘, jak ses vyspinkala?
M: Ahoj zlato, vyspala jsem se dobře😘 a ty?
Nechtěla jsem mu lhát, ale musela.
A: Skvěle, dneska po škole se stavím broučínko😊😘
M: Dobře, budu se těšit kocourku😏😘
A: Ahoj
M: AhojPoložila jsem telefon a přemýšlela. ,,Tikki?"
,,Ano Mari?" zeptala se mě moek kwami. ,,Já.....nevím co mám dělat. Ten sen...byl jako....živý." ukápla mi jedna slza. ,,A povíš mi ten sen?" kývla jsem a řekla celý sen.
,,Marinette bojím se, že se ti ten sen snažil říct, že......." odmlčela se. Věděla jsem co řekne, ale nechtěla tomu věřit. ,,Ne Tikki neříkej to, prosím." řekla jsem a Tikki mě objala. ,,Děkuju, že jsi tu se mnou." usměje se. ,,Nemáš zač." ještě chvilku jsme si povídali a už mě přemohla únava. ,,Jdu se trochu prospat Tikki. Kdyby něco zbuď mě jo?"
,,Dobře." usmála se a já se ponořila do říše snů.★ ★ ★
Jsem zpět s další kapčou.
Máš co jsi chtěla @LeXyytcz a už prosím neotravuj😂😂😂 ( bez urážky)😊To je vše. U další kapči Hoj.
Vaše
Hela003😏😘🍺
ČTEŠ
Marinettina minulost
FanfictionMarinette má minulost, o které nikdo neví. Co se stane, když se jí vzpomínky vrátí? Dokáže zapomenout na svoji minulost? Moje první FF na ML. Snad se bude líbit.