23. Lišaji??

590 35 15
                                    


~Marinette~

Už je to měsíc a půl, co mě tu Jack drží a mučí mě. Divím se, že ještě žiju. Už tu bolest ani tak nevnímám. Pomalu se zvednu ze studené, krví nasáklé podlahy a pokusím se postavit. Když se mi to podaří zajásám, ale v tom se mi podlomí kolena a já upadnu. Proč??!! Proč já musím vždy trpět. Rozbrečím se. Bez Tikki jsem nic. Jak se asi má?? A co Adrien a Marcel?? Hledají mě vůbec?? Miluje mě Adrien pořád??? Dostanu se odsud někdy??? Tuty otázky si pokládám každý den. V tom uslyším zavrzání dveří. Ani se nemusím podívat kdo to je, když vím že je to Jack.
,,Jak pak se máme Marinettinko?" zeptá se mě svým hlasem, ale já jen mám skloněnou hlavu a zarytě mlčím.
,,Takže ty mi neodpovíš jo? Hm jak chceš." řekne a odpoutá mě. Chytí mi paži a trhne s ní.

,,C-Co jdeš d-dělat!???" zeptám se se strachem v hlase. Až teď jsem si všimla, že v levé ruce nese kufřík. Dotáhne mě na nějaké lehátko, respektive na postel, na kterém jsou už připravené třmeny. Otřesu se a snažím se vysmeknout z jeho sevření. To ho ale naštve, dá mi facku, a donutí mě si na to lehnout.
Vzpírám se, ale je to k ničemu. Pomalu mi na pravou i na levou ruku připevní provaz a pak mi je zaváže nad hlavou. To samé udělá s nohama  a pak mi na chodidla připevní provazy. Bojím se co bude následovat. Když své dílo dokončí, vezme kufr a položí ho na stoleček, který je vedle lehátka. Když ho otevře, vidím 5 injekcí. Zděsím se.
,,C-Co to je??" zeptám se. On se jen usměje. Vezme jednu injekci a píchne mi ji do pravého ramene. Syknu. To samé udělá se zbylími injekcemi. Druhou mi píchl do levého ramene. Třetí do pravého stehna, čtvrtou do levého stehna a nakonec mi vyhrkne jen košilku, kterou mám na sobě a tu pátou injekci mi píchne do podbřišku.
Syknu a potom cítím jak se mi motá hlava.
,,C-Cos m-mi to dal??!"
,,To neřeknu." řekne a zasměje se. Snažím se něco říct ale nejde to.
Poslední co uvidím je, jen jeho děsivý obličej a poté upadnu do spánku.

~Adrien~

...zabít Jacka." řekl Mistr Fu a Marcel do mě drcnul.
,, C-Co?" řekl jsem zmateně. Mistr Fu se na mě podíval.
,, Adriene, právě jsem říkal, že je tu i jiná možnost zabít Jacka." řekl Mistr Fu a já se na něho podíval.
,,Jak?" zeptám se. On se jen podívá na Marcela s Miou.
,,Na to musíte přijít sami." řekl a já na něj koukal jako vývoraná myš.
,,Ale abychom mohly uskutečnit misi na záchranu Marinette, budeme potřebovat posili." řekl jsem a Mistr pokýval hlavou. Zvednul se a šel směrem k megafonu kde zmáčkl nějaká tlačítka a z nich se vynořila malá do šestihraná krabička, Mistr Fu ji dal přede mě, otevřela se a mě se poskytl pohled na všechna mirskula.
,,Vol moudře." řekl a já se na ty mirakula podíval. Ihned jsem věděl jaká. Vzal jsem mirákula lišky, včelí a zeptal se Mistra jestli by mi dal své želví mirákulum. Souhlasil.
,,Jsou to ty mirákula, které potřebuješ?" zeptal se mě, já kývl na souhlas a společně s Marcelem a Miou jsme se transformovali.

Došli jsme k Alye a oknem se dostali k ní do pokoje. Byl tam i Nino.
,,Alyo, Nino, potřebujem vás." řeknu a oni si až teď všimnou že tam jsme.
,,Tady máte mirákula." řekl jsem a dál jim je.
,,TRIXX KUPŘEDU!!! WAYZZY, KRUNÝŘ!!" zvolali nastejno a před námi staly Rena Rouge a Carapace.
,,Tak a teď jdem za Chloe." všichni přikývli.
,,Adriene? Kdo je ta dívka?" zeptá se Alya když skáčem že střechy na střechu.
,,To je Mia. Marcelova stracená, teď už nalezená přítelkyně." řekl jsem a usmál se. Ona jen kývla na souhlas. Došli jsme k hotelu a z dálky jsme viděli Chloé, jak stojí na střeše a dívá se do dálky. Když nás zaregistrovala, ihned nám zamávala.
,,Ahoj lidi." řekla a obejmula nás.
,, Ahoj, potřebujem tvoji pomoc Qeen Bee." řekl jsem a podal ji krabičku. Tak kývla na souhlas, otevřela mirákulum, nasadila si ho a transformovala se.

Došli jsme na Aiffelovku.
,, Takže, chci vám představit novou posilu našeho týmu. Tohle Mia, neboli Chaton Frise. Její mirákulum je přívěsek a je kočka. Jak nečekané že? No ale k tématu. Mia přijela až z Londýna, kde ji držel Jack. Více vám poví ona." dokončil jsem a stoupl si vedle Marcela.
,,Takže ahoj. To co Kocour říkal je pravda. Jack mě držel v Londýně, v jeho domě ve sklepě. A když jsem konečně před měsícem utekla, viděla jsem Marinette..jak....jak ji tam mučil. Bylo to velmi drastické. Chtěla jsem ji zachránit ale ona řekla, ať najdu tady Adriena, no a to je to poslední co jsem od ní slyšela, než ji Jack začal zase mučit. Tak jsem utekla, vzala si své mirákulum zpátky a utekla..."odmlčela se. Začali ji téct slzy a Panter ji uvěznil v objetí.
Rena, Carapace a Qeen Bee jen zakryté mlčeli.
,,Takže jaký je plán? Jak se dostanem do Londýna?" zeptala se po chvíli Qeen Bee. Panter, Kocour A Chaton Frise se usmály. Panter vytáhl krabičku a v ní byly kuličky, každá s jinou barvou.
,,Tohle nám dal Mistr Fu, prý nám to pomůže dostat se do Londýna. Je to takový připínáček. Takže každý z nás  si vezme připínáček s naší barvou já mám například modrou, ty Reno máš oranžovou, Carapace ty máš zelenou a Bee ty máš žlutou, a Kocour má černou Frise má růžovou. Takže si ho kamkoli připevněte a pak řekněte jméno svého kwamiho. Asi takhle.
,,BAZZY TRANSFORMACE!!!" řekl Marcel a ze zad mu vyrostli křídla.
Pak se na nás podíval a usmál se.
,,No a teď vy." řekl a každý z nás si vzal připínáček. Vykřikly jsme ty slova a všem nám vyrostli křídla.
,,A teď za mnou! Následujte mě." řekla Frise a vyrazili jsme za ní.
Už jdem pro tebe Mari.

~Marinette~

Pomalu jsem otevíral oči a snažila se nevnímat tu osrou bolest hlavy. Když jsem se konečně rozkoukala, zjistila že jsem na nějakém lehátku. Ihned se mi vybavila včerejší událost. Panebože...Jack to udělal znovu, znovu mě znásilnil...to už jsem nevydržela a začala brečet. V tom jsem uslyšela odemknout dveře. Utrpěla jsem si slzy a dovnitř vešel Jack.
,,Áá...vidím že už ses probrala krásko." řekl svým slizkym hlasem. Já jen uhnula pohledem. Přišel ke mně blíž a vzal mě do náruče. Vzpírala jsem se mu ale k ničemu to nevedlo. Vyšli jsme ze dveří a šli nějakou temnou chodbou. Nevím jak dlouho jsme šli, ale najednou jsem se ocitli ve velké místnosti, kde bylo velké okno ve tvaru motýla, tuten tvar mi přišel povědomí.
Jack mě položil nohama na zem a pak do mě strčil až jsem spadla na kolena.
V tom že stínu vyšla nějaká osoba.
,,Můj pane? Něco pro vás mám, myslím že jste se to snažil získat hodně dlouho." řekl Jack a šel k té osobě a něco vytahovat z kapsy. Moje mirákulum!
,,Počkej, je to to co si myslím?"
,,Ano pane, je to to co si myslíte."rekl Jack.
,,Takže víš identitu Berušky??" zeptala se ta osoba a mě připadala docela povědomá.
,,Ano. Naše milovaná superhrdinka Paříže Beruška není nikdo jiný než dcera nejznámějších pekařů Marinette Dupain-Cheng." řekl Jack a já měla chuť ho zabít.
Pak ta osoba pomalu vycházela ze stínu.
,,Konečně se setkáváme Beruško." řekla ta osoba a vyšla na světlo. A já strnula hrůzou. Protože moc dobře vím kdo to tato osoba je, ale nikdy bych neřekla, že Jack ji bude sloužit.
,, Lišaji??"

1268 slov

Tákže....jsem tu po dlouhé době zas.😅 Moc se omlouvám, že nevychází kapitoly, ale mám k tomu DŮVODY.

A navíc, v pátek(13.12. Náhoda?) když jsem jela z Horšovskýho Týna domů, tak autobus musel pět kilometrů od Horšáku zastavit, protože první autobus, který jel sjel do příkopu. Takže jsem já a moje kamarádka s kamarádem a ostatní čekali 3 a půl hodiny než se ten autobus vylovi a nakonec to dopadlo že jsem se domů dostala až v půl pátý. No a ten skurvený autobusák pořád otevíral dveře a venku navíc byla zima a sneželo a tak jsem kvůli němu teď nemocná. 😅😂Takže taky hezký no.

DŮVODY:
1. Jelikož jsem na střední škole na oboru cukrář, tak nemám čas psát, to víte úkoly, ale nejhorší jsou praxe po kterých jsem strašně utahaná a nemám chuť psát.😔❤️☹️

2. Byla jsem psychicky na dně, a měla kvůli tomu poruchu potravy. A to tak že moje jídlo kvůli velkému množství stresu odmítalo jist. 😅😔😔

3. Neměla jsem inspiraci psát.😅☺️

Jinak bych chtěla poděkovat :
@Less216 - děkuji ti strašně moc😍😍
za podporu, celkově za všechno,😏☺️ všechny tvoje knížky jsou prostě úžasné. 🤩Doufám že budou další a další knížky, které budou úžasné.
A ještě jednou strašně moc děkuji.❤️❤️🖤

To je asi vše a pokusím se kapitoly vydávat tak ob dva dny, ale nic neslibuji.

Vaše Hela003

Marinettina minulostKde žijí příběhy. Začni objevovat