~Adrien~
Ráno jsem se vzbudil, šel do koupelny udělat si hygienu, vyčistit zuby a obléct se. Když už jsem byl hotový, vyšel jsem z koupelny a zadíval se na Plagga jak ještě chrumpká. Došel jsem k němu. Šťouchal jsem do něho, ale bez odezvy. A pak mě něco napadlo.
Tichým, ale strašidelným hlasem, takovým, aby nebyl můj jsem mu zašeptal:Limuzína začala zastavovat a já jí uviděl. Svojí princeznu. Vystoupil jsem z limuzíny. Jakmile jsem jí uviděl, rozzářili se mi oči a rozeběhl se k ní. Ona se ke mě taky rozeběhla
,,Marinette!" ,,Adriene!" řeknem najednou a skončíme v obětí. Neváhá a hned mě políbí. Já hí polibek oplatím. Odtáhnem se a v ruku v ruce jdeme za Alyou, Ninem a Marcelem.Společně míříme do třídy a všechny holky, se dívají na Marcela. Aspoň jsem někomu podal štafetu. Marcel si jich nevšímal a dál si povídal s Alyou a Ninem. Vejdeme do třídy a posadíme se na svá místa. Tak akorát zvoní na hodinu a do třídy vejde Bustierová s Marcelem.
,,Třído, dneska tu máte vašeho nového spolužáka. Prosím představ se nám." řekla učitelka a Marcel začal povídat.
,,Dobře...takže ahoj, jmenuji se Marcel Dupain-Cheng a jsem bratr Marinette." řekne Marcel.
,,Dobře Marceli, moc nás těší, že tě poznáváme, posaď se prosím vedle Ivana."
,,Dobře." řekne a sedne si vedle Ivana.O přestávce se na Marcela vrhne dav holek.
,,A k***a" zakleje Marcel a snaží se utéct. Jen se usměju. Tohle se vždycky stávalo mě. V tom Mari promluví.
,, Promiň Adri, ale teď budeš návnada." řekne a já udělám grimasu, která říká 'Co?'
,,Dámy, Adrien Agreste rozdává autogramy tak neváhejte a pojďte.
,,Áááá...!!" zakřičí dav holek a vrhnou se na mě.
,,K***a." řeknu a vyhledám Marinette. Podívám se na ní tím pohledem, který říká 'To si vypiješ!' ona se jen usmála. Na něčem se rozmlouvala s Marcelem, zatímco dav holek mě odtahl daleko od nich. Pak se Mari otočila a šla mím směrem.
,,Takže dámy, konec autogramů, už můžete odcházet." řekla.
,,Co si myslíš, že jseš?" vykřikne jedna blondýnka s hnědýma očima. Nikol. Ta tu ještě scházela.
,,Jeho přítelkyně." řekla moje princezna.
,,Tss to ti tak věřím." řekne nasupeně Nikol.
,,Chceš důkaz? Máš ho mít!!!" řekla vzala lem mého trika, příblížila si mě k sobě a vášnivě políbila. Přidal jsem se. Tohle si nechám líbit. Když se odtrhnem, tak jí vezmu okolo pasu.
,,Už věříš?" zeptá se Mari a všechny tam stojí s otevřenou pusou.
,,To jsem si myslela, pojď Adriene."
,,D-Dobře." vykoktal jsme ze sebe a šli jsme. Sedli jsme si na lavičku, na tu, o který nikdo neví.
,,Adrine já...strašně moc s eti omlouvám." řekla s sklopenou hlavou. A mě jí v tu chvíli bylo líto. Tak jsem jí chytil za ruku.
,,V pohodě, když...to bylo od tebe zlý, že jsi jim řekla, že rozdávám autogramy." řekl jsem na oko uraženě a zkřižil ruce.
,,Ale, ale, ale číča je naštvaná." škádlila mě a mně se to líbilo. Selda mi na klín a obmotala svoje ruce, okolo mého krku. V tu chvíly byla neodolatelná, měl jsem jí chu zlíbat.
,,No ták, už se nezlob čicí. Splním ti jakékoli přání." řekla mi a já se jí podíval do těch krásných očí, jako rozbouřený oceán.
,,Opravdu? Jakékoli přání?" zeptal jsem se, abych se ujistil. Ona jen přikývla. Usmál jsem se. A ona se na mě podívala.
,,Mari?" řekl jsem.
,,Ano?" zeptala se.
,,Miluju tě." řeknu a políbím jí.
,,Já tebe taky." řekne a políbí mě. A z polibku vzniklo líbání. Za nedostatek vzduchu se odtáhnem.
,,Už bychom měli jít, za 3 minuty zvoní." řekla a slezla ze mě. Pak jsem jí chytil za ruku a rychle jsme běželi do třídy.Málem jsme to nestihli. Když do třídy vešla učitelka, hodina začala. Tak a teď přežít vyučování...
Jsem zpět. 😂
Mocinky moc se omlouvám za neaktivitu,😭😭 ale mám zánět nosohltanu a průdušky.😢
A navíc nemám data. Takže nevycházejí kapitoly.Ale pozitivum je, že nemusím do školy ééj. Ale za to mám hodně domácích úkolů a ty se sami neudělají.
A děkuju za 762 přečtení jste skvělý.Vaše
(momentálně nemocná)
Hela003
ČTEŠ
Marinettina minulost
FanfictionMarinette má minulost, o které nikdo neví. Co se stane, když se jí vzpomínky vrátí? Dokáže zapomenout na svoji minulost? Moje první FF na ML. Snad se bude líbit.