15. O-On se v-vrátil!??

583 40 7
                                    


~Marcel~

Když se Tikki s Bazzym najedli, tak s Marinette jsme si šli do jejího pokoje, udělat úkoly.

,,Konečně." řeknu a protáhnu se.
,,Vidíš, ani to nebolelo." řekne a usměje se. Ten úsměv na ní miluju.
,,Máš pravdu, tak co? Těšíš sena toho novýho spolužáka?" zeptám se a podívám na Mari. Je bledá jak stěna.
,,Mari? Řekl jsem něco špatně?" zeptám se. A ona se probere.
,,Ne, ne, neřekl...jen...mám takový divný pocit, je to spíš domněnka, ale...to je nepravděpodobný." řekne a já se na ní podívám.
,,A kdonsi myslíš že to bude?" zeptám se. Zatne ruce v pěst. a odpoví.
,,Jack." řekne a já sebou škubnu a spadnu ze židle. Mari se zvedne a pomůže mi.
,,Dobrý?" zeptá se. Já jen přikývnu.
,,Ale Jack to bejt nemůže, prorože je na psychiatrii." řeknu nevěřícně.
,,Já vím, ale je to jen domněka a já se můžu plést." řekne vážným hlasem.
,,Máš pravdu, ale teď už žádný myšlenk, na Jacka. Zahrajem si Mega Strike 3? Prosíím" řeknu a udělám na ní psí oči. Usměje se.
,,To víš, že jo, ale nevyhraješ bratříčku, těš se na prohru." řekne a vyplázne na mě jazyk.
,,To se ještě uvidí." řeknu a ušklíbnu se.

,,Fajn, vyhrála si." řeknu. Páni, zlepšila se. Musím uznat, že je profík. No jo moje sestřička uż ke velká holka.
,,Tak já půjdu do svého pokoje, kdyby si ně o potřebovala, ozvi se." řeknu a odcházím.
,,Dobře." řekne a jáa sebou zavřu poklop. A jdu směr pokoj.

~Adrien~

Přišel jsem domů, a šel si udělat úkoly. Když už jsem měl hotové úkoly, přišla Nathalie.
,,Adriene, váš otec dnes jede do Anglie a vrátí se za 3 dny. A tak vám zrušil všechny kroužky. Já jedu s ním, takže budete sám doma." řekne Nathalie a já v duchu skákám radostí.
,,Vážně? Páni děkuji Nathalie a užijte si to tam." řeknu a usměju se.
,,Děkujem. Naschledanou pane Adriene." řekne a zavře dveře.
,,Plaggu slyšel si to?? Celý tři dny sám a to hez kroužků a focení. Jupííí. To mi dobře hraje do karet můžu být s Mari." vykřiknu a raduju se jako malý dítě.
,,No jo no." řekne Plagg.
,,Ber to tak Plaggu, že budeš moct bejt 3 dny s Tikki." řeknu a podívám se na něho. Tomu se rozzáří oči. Já to věděl. No nic jdu si zahrát na piano.

Když jsem dohrál bylo 6 hodin. Tak jsem si sedl ke stolu a šel se podívat na socialní sítě. Když tam nic nebylo, jen sem tak seděl a přemýšlel. Může Mari mít pravdu? Může ten nový žák bejt Jack? Ale co i kdyby byl, tak já mojí princeznu ochráním. Klidně obětuji svůj život. A takhle jsem přemýšlel až do 7. Dal jsem si večeri a šel zpátky do pokoje. A začal si balit věci k Mari, to bude pro ní překvapení, že u ní ty 3 dny budu.
Kdy už jsem tak otevřu dveře a kouknu, jestli tu někdo je. Čistý vzduch, super.
,,Jseš připravenej Plaggu?" zeptám se ho.
,,Ne!" řekne Plagg a láduje se camembertem.
,,To mě nezajímá, PLAGGU DRÁPKY." zakřičím. Když se mi na hlavě objeví uši, na obličeji maska a na těle speciální oblek s tyčí za zády, můžu vyrazit. Veumu tašku a jdu směr Marinette.

Doskočím k ní na balkónek. A otevřu poklop. Potichu vejdu a uvidím jí u stolu, jak něco dělá. To je moje příležitost. Tašku položím na zem a potichu k ní dojdu.
,,Dobrý věčer prrrrincess." zapředu jí do ucha a ona se lekne.
,,Adriene!" zakřičí vezme noviny a začne mě mlátit.
,,Au." řeknu.
,,Ty prašivá kočko? Co si to dovoluješ, takhle mě děsit! Málem jsem dostala infarkt!" zakřičí  a přestane mě mlátit.
Detransformuju se na Adriena. A Plaggovi hodím camembert.
,,Promiň, jen...mi to prostě nedalo." řeknu a podívám se na ní smutným pohledem.
,,Ale čičí, neomlouvej se, ale přístě řekni, že tu jsi jo?" řekne vezme mě za ruku a sednem si na postel. Já si jí přitáhnu a políbím jí.
,,Dobře." řeknu a políbím jo.
,,Adriene? Proč tu máš tašku." zeptá se a ukáže na ní.
,,Jo tohle no...otec s Nathalie dneska odletěli do Anglie a budou tam 3 dny. No a mě táta zrušil všechny kroużky a focení. No a mě se nechtělo zůstávat doma, tak jsem se rozhodl, že ti u tebe ty 3 dny budu." řekl jsem.
,,Opravdu?? To je úžasné." vykřikla a objala mě.
,,Jo to je." řekl jsem ale políbil. 
Ona se jen usmála a znova políbila.
,,Nechceš si zahrát multiplayer hry?" zeptala se mě.
,,Jasně, proč ne?" řekl jsem a Mari to všechno připravila a začali jsme hrát.

,,Jo vítěz." řekla Mari a já nevěřícně kroutil hlavou. Ona je prostě úžasná. Jsem rád, že to ona je Beruška. Miluju obě její polovičky.
,,Jak to jen děláš?" zeptám se smíchem.
,,To je tajemství." řekne a šibalsky se usměje. Podívá se na mobil.
,,Je 22:00 už bychom měli jít spát." oznámí mi.

Udělali jsme si hygienu, převlíkly se do pyžam a už ležime vedle sebe. Ona se otočí na bok, zády ke mě a já si jí přitáhnu do obětí.
,,Dobrou princezno." zašeptám jí do ucha a políbím na krk.
,,Dobrou čičí." řekne a už klidně oddechuje. Po 5 minutách jsem usnul.

~Marinette~

Ráno mě probudil polibek do vlasů. Otevřu oči a podívám se do jeho krásných smaragdových očí, ve kterých se vždy ztrácím.
,,Dobré ráno beruško." řekne a pohladí mě po tváři.
,,Tobě taky kocourku." řeknu a políbím ho.
,,Kolik je?" zeptám se ho.
,,6:30." opoví.
,,Tak to bychom už měli vstávat." řeknu a vstanu z postele. Jdu do koupelny kde si udělám hygienu, vyčistím zuby a převlíknu. Na sebe jsem si vzala krátké vínově červené kraťasy k tomu bílé tílko a červenou kostkovanou košili. Vlasy si nechám rozpuštěné. A na sebe si dám trochu make-upu a řasenku.
Vyjdu a zeptám se ho.
,,Adriene? Tak co líbí?" řeknu a podívám se na něj, ten se na mě kouká s otevřenou pusou.
,,Páni, Marinette jsi nádherná." řekne, přiblíží se ke mně, políbí a zmizí v koupelně. Po 5 minutách přijde. Na sobě má černý kalhoty s dírama na kolenou, bílé tričko a černou, dlouhou košili.
,,Můžeme vyrazit?" zeptám se a ona jen přikývne. Tikki se schovala v kabelce a Plagg mi vletěl pod košili.

Sejdem dolů a tam už čeká Marcel. Na sobě má modré kalhoty s dírama, černé triko s dlouhými rukávy a přes to modrou, kostkovanou košili.
,,Tak co vy dvě hrdličky, vyrazíme?" zeptá se nás a mi kývnem.

Před školou na nás už čekají Nino s Alyou.
,,Ahoj." pozdravíme všichni zborově a zasmějem se tomu.
,,Tak co, těšíte se na toho nového spolužáka?" zeptá se Nino. Já, Mari a Marcel zblednem.
,,A-Ale to víš, že ano Nino." řeknu se strachem v hlase.
,,Tak to je paráda, pojďte zachvíli zvoní." řekla Alya a šli jsme do třídy.
,,Adrienku!" uslyším jméno svého přítele. Trhnu sebou. To není možný, proč bože, proč mě trestáš. Chloe přiběhne k Adrienovi a chce ho políbit, ale on včas uhne a políbí zeď. Všichni se tomu začnem smát.
,,Adrienku, řekni jim něco, ať se přestanou smát." zapiští Chloe a vrhne se Adrienovi okolo krku v tom si všimne Marcela.
,,Ale, ale kohopak to tu máme. " zeptá se.
,,Tohle je náš nový spolužák, včera přišel." řekne Alya.
,,A jak se jmenuješ chlapečku? Já jsem Chloe, dcera starosty. A s tutima nickama se nekamaraď." řekne Chloe a objímá Marcela. Ten se jí snaží dostat od sebe, ale pak se šiblasky usměje.
,,Jmeuju se Marcel. Marcel Dupain-Cheng." řekne hrdě a Chloe se od něho odtrhne.
,,C-Cože??!? Ty seš bratr tutý nicky?" zapiští a já se naštvu, chci něco říct, ale Marcel mě předběhne.
,,Cos to řekla?? Tak poslouchej ty přepudrovná krávo, moje sestra není nicka, to ty jsi nicka. Ještě jednou o řekneš něco ošklivého na Marinette nebo urážku budeš mít co dočinění se mnou jasný?!!" řekne Marcel. Chloé se nadechuje něco říct, ale on jí zastaví.
,,A nezajímá mě, že jsi dcera starosty. Ještě jednou uvidím jak se lísáš k Adrienovi, který mimochodem chodí s Mari, nebo na mojí sestru a přátele budeš mír narážky, tak si mě nepřej." řekne chladným tónem a všichni na něho koukají s otevřenou pusou, kromě mě.
,,Jdem?" zeptá se a my přikývnem. Jdem do třídy a sednem si do lavic. Je nový zasedací pořádek. Takže já sedíms Adrienem v druhé lavici a Nino s Alyou v první. Chloe si po chvíly taky sedne a akorát zazvonilo na hodinu. Vejde učitelka.

,,Dobrý den třído, dnes tu je váš nový spolužák. Pojď dál a přestav se." řekne a do třídy vstoupí kluk s černou mikinou a kapucí na hlavě.
Když si jí sundá, tak mi přestane tlouct srdce a zblednu.
,,O-On se v-vrátil." řeknu a podívám se na Marcela, ten je taky zbledl.
,,Jmenuji se Jack. Jack Smith." řekne a zrakem utkví na mě. Polknu. On se jen strašidelně zašklebí. Kouknu na Adriena, ten se na mě podívá, vezme moji ruku a zmáčkne jí. Už mu došlo, kdo to je. Moje domněka se podvrdila.
Vrátil se.

Marinettina minulostKde žijí příběhy. Začni objevovat