Aril melangkah ke bilik tetamu yang telah di sediakan. Matanya cukup letih dia rasakan. Dia perlukan rehat secukupnya risau jika dia dapat panggilan kecemasan daripada pihak hospital untuk menjalani pembedahan dan dia tidak dapat fokus. Aril masuk ke dalam bilik tetamu yang telah disediakan oleh keluarga Fahmi. Cukup selesa bilik ini. Ruangan bilik ini masih sama seperti dulu semasa dia lepak dengan Fahmi sewaktu remaja.
Setelah selesai mengambil wuduk lantas Aril merebahkan dirinya diatas katil yang empuk itu. Aril merasakan ada benda yang sedang menghempap dirinya tika ini.
'Apa benda yang menghempap aku ni takkan rumah Fahmi ada hantu kot.' Getus hatinya. Seram juga dia dibuatnya.
Segera dia membuka matanya ingin melihat makhluk yang menghempapnya. Di dalam hati usah cakap tidak berdoa dibuatnya. Namun, dahinya berkerut bila melihat mahkluk itu. Ehh ini.
"Aku dengar kau nak bertunang betul ke?" Farisya telah mencekup mulut lelaki itu. Khuatir lelaki ini akan menjerit masakan kecoh satu rumah agam ini dengan dia dah ceroboh masuk ke dalam bilik lelaki ini.
Aril terbuntang matanya melihat Farisya rupanya yang sedang duduk diatasnya. Dia cuba bersuara namun tangan gadis ini telah menekup mulutnya. Lantas dia menepis tangan Farisya.
"Yes, it's true." Aril menjawab dengan selamba tidak takut dengan gadis diatasnya tika ini. Aril terperasan sesuatu lalu melihat permakaian Farisya yang hanya memakai gaun satin bertali halus berwarna unggu itu membuatkan nalurinya sedikit terusik. Manakan tidak dengan dada Farisya terbuka luas sehinggakan boleh menampakkan lurahnya serta lengannya terdedah. Terus dia buang perasaan itu.
"Aku tak tahu apa masalah kau dengan aku tapi dah 10 tahun kau membisu dengan aku. Setiap kali aku nak bersua dengan kau. Kau selalu mengelak. Aku sendiri boleh nampak kehadiran aku ni memang buat kau tak selesa." Di kawal suaranya malah dia juga cuba melawan nafsunya. Dia masih lelaki biasa dan ia normal bagi lelaki untuk mempunyai naluri yang satu itu. Kalau lelaki lain sudah tentu gadis ini akan di terkam secukupnya sehingga lunyai.
"Huh, cepat betul kau lupakan apa yang dah berlaku 10 tahun lepas." Merengus Farisya apabila mendengar jawapan daripada Aril. Dia dapat merasakan ada sesuatu yang mencucuk punggungnya. Dia baru nak menjerit lantas Aril bangun dan mencekup mulutnya.
Kini, Farisya di bawah Aril. Hati Farisya kian berdebar kerana posisinya agak mengintimkan. Kedua kakinya terkangkang di badan Aril. Sudahlah dia baru perasan yang pakaiannya ini amat seksi sekarang ni. Gaun paras pehanya ini mula melorot ke bawah membolehkan Aril nampak pantiesnya itu.
"Aku dingin dengan kau sebab kau sendiri puncanya Aril." Bergetar suaranya apabila dia merasakan ada sesuatu mencucuk titik nafsunya.
Aril sedar dengan itu. Pantas dia bangun dari badan Farisya. Dia tidak boleh berterusan dengan keadaan macam ni risau sekiranya dia akan hilang kawalan.
"Farisya.." bisik Aril perlahan.
"betul ke kau ni lesbian?" Sambung Aril. Dia masih tidak percaya dengan khabar angin yang baru dia dengar. Gadis ini cukup berbeza dengan dulu. Adakah ketiadaannya selama 10 tahun ini pelbagai perkara yang telah berlaku kepada Farisya sehingga dia boleh seteruk ini.
"Kalau aku cakap ya kenapa. Kau ada masalah." Sinis senyuman Farisya dia lemparkan kepada Aril. Dia tidak suka melihat muka gembira Aril. Dia benci.
Farisya tidak tahu mana datangnya keberaniannya kakinya mengosok batang Aril yang mula menegang di sebalik seluar nipis itu
"Ahh Farisya." Aril melepas keluhan kecil. Sedaya upaya dia cuba melawan nafsunya. Tangan Aril semakin lemah dengan desakan naluri batinnya membuatkan Farisya menolak Aril baring semula dengan mudah sekali.
YOU ARE READING
Sayap Sebelah
RomanceSetiap kisah percintaan pasti akan wujud watak ketiga malah manusia akan sentiasa membenci watak ketiga dalam setiap hubungan yang wujud. Ya, Farisya hadir dalam hubungan Aril dan juga Sarah agar mereka dapat rasa betapa perit apa yang Farisya rasa...