Dost denilen şey o kadar da kolay bir şey değildir, kolay kazanamaz kaybedemezsin dostu.
Dost bir ince çizgidir eğer o ince çizgiyi tutturursan dostu kazanırsın. Arkadaşlık ayrı dost ayrı bir kere, arkadaşlar sadece iyi gününde yanındadır ama DOST, dost her zaman yanındadır mesela; Mutlu olduğunda seninle paylaşan, üzüldüğünde seni güldürmeye çalışan, sinirli iken sinirli olan ve sana gözü gibi değer verendir DOST, işte bu yüzden dost arkadaşlık değildir.
Sevgilinden önemlidir DOST, sevgili gelip geçicidir biter gider, sevgili budur sadece gider. Gerçek dost o olmadan öncede vardır o olduğu zamanda o gittiği zamanda hep yanındadır dost. DOST BİR NEVİ AİLENDİR.
Kısacası dost her şeydir, iki kişiliktir üçüncü gelince bir türlü o üçüncü kişi arayı bozar, iki kişiliktir.
Dost değerlidir, sıkılmadan derdini dinler, uzakta ise yüzünü görmese bile sesini özler bir kez görmek için her şeyi yapar, sıkılmadan özler hem de ömür boyu... Hayatta dost kazanılabilecek en harika şeydir çünkü sizi seven tek kişidir. DOST.
"Değer verilmesi gereken sevgili değil, Dostmuş vesselam".
Güzel sözlerin sahibi dosta güzel söz söylemene gerek yok çünkü onlar zaten güzel bir söz dür.
Dostunu kaybetmekten korkmayan insan, dost değildir. Çünkü dost öyle bir şeydir ki kaybettiğin de onu yalnız kalırsın, bir tarafın eksik kalır, dolmaz.
Küstüğün de dayanamayıp hemen barıştığın kişidir dost. Dostlar gitmez gidene de dost denmez zaten...
Bulunca her şeyden çok sahiplendiğin kişi dostun, paylaşama dağın, her gün özlediğin ve herkesten kıskandığın kişi dostun. Onu çok sev, bırakamazsın ama yine de bırakma...
Güzel günlerin sahibi, mutluluğu, neşesi...
Hayatın Acı Tadı
Acının İlacı...Tek bir kelime ile mutlu eden, sesini duymadan iyi olduğunu anlayamadığın dostun...
Dostun kelimesi küçüktür ama arkadaş kelimesinden daha büyük bir değere sahiptir.
Her güzel sözün sahibi, her belli şarkının anlamı ve her güzel günün sahibi dosttur...
ŞİMDİ DEĞİLSE NE ZAMAN?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOSTLUĞUM
Mystery / ThrillerEmir akıl hastanesinden çıkıp yakın arkadaşı olan Beyza ile mutlu bir şekilde yaşamaktadırlar. Akıl hastanesinde ki arkadaşı olan Murat bir gün karşısına çıkar Soner, Seda ve Semih'in öldüklerini söyler, fakat şöyle bir gerçek vardır ki Seda'nın ölü...