|1|

59 7 0
                                    

10. Sınıfın son ayların da Selinle kavga etmiştik, hep ben suçluydum tabi her zaman ki gibi. Kantinde tek otururken bir kız geldi yanıma, sordu neyin var böyle uzun uzun düşünüyorsun? Bir şey yok dedim tersleyerek.
"Adım Beyza, anlatmak istersen dinlerim"

"Benim ismim Emir, tanıştığıma memnun oldum ama nasıl desem uğraşmak istemezsin emin ol ben tek hallediyorum"

"Anlatmazsan dinleyemem ayrıca uğraşmak istemesem yanına gelmezdim, bana güvene bilirsin emin ol"

"Peki..." "Sevgilim Selin, kavga ediyoruz her hafta, kıskanıyor bende kıskanıyorum, çok seviyorum, kötülük amaçlı kavga etmiyoruz ama üzülüyoruz ikimizde"

"Kaç aydır sevgilisiniz ?"

"8. ayımız olacak haftaya."

"8 ay kısa ama sen gerçekten seviyorsun belli bu kızı"

"Sevmek mi? Onun için her şeyi yapabilirim."

"Sen yaparsın, çok güzel düşünüyordun yanına geleyim dedim"

"Güzel yapmışsın, bu ara da kaçıncı sınıfsın?"

"12. Sınıfım sen ?"

"Ben 10. Sınıfım."

"Peki Emir, tekrar tanıştığıma memnun oldum, beni arkadaşın olarak gör, ne zaman canın sıkılırsa yanıma gel olur mu? ben dinlerim seni"

"Tamamdır, teşekkür ederim sende canın ne zaman isterse yanıma gel konuşalım seni Selinle tanıştırmayı çok isterim."

"Olur... bende isterim tanışmak"

"İyi dersler Emir görüşürüz kendine iyi bak"

"Sana da, sende kendine iyi bak"

Çok kısa konuştuk ama baya samimiydi belki de güvenebileceğim bir arkadaşım olur sonunda. Okulda her teneffüs kantinde yanıma geldi Beyza, onunda benim gibi yalnız olması herkesten kazık yemesi ve kimseye güvenmemesi, beni anlaması için her şeye sahip o yüzden yanıma geldi. Selin ile o gün hiç konuşmadık kıskançlık için yaptığı şeyler üzücü, yanına gidiyorum ama yine de bir şey demiyor acı.

Evde bir şekilde gönlünü alıp yine barışmayı başardım, seviyorum onu kıskanmasını da seviyorum ama o hep bir kusur bulup tartışma çıkarıyor üzücü...

Beyza'nın telefonunu okulda almıştım daha doğrusu kendisi ne zaman istersen ara dedi. Yarın okulda ilk isim Selinle Beyza'yı tanıştırmak olacaktı.

Okula gittiğimizde sınav haftası bittiğinden dolayı derse girmek yerine basketbol oynadım.

Teneffüste Selini alıp Beyza'nın yanına çıktık, Selin az kıskansa da o da çok sevdi Beyza'yı. 2 günde çok iyi bir arkadaş edindim, hep güvenebileceğime inandığım bir arkadaş.

Selin ile bizim okul en iyi şarkı söyleme yarışması başlayacaktı, o günde Beyza'yı kıskanarak bana tavır yapmaya başladı. Yarışmada ilk Selin çıktı Beyza da benim yanımda beraber dinliyorduk, bitirince inip direk bana sarıldı düşüncem sınırının geçtiği idi. Ardından ben çıktım sahneye, heyecanım çok olsa da şarkıyı bitirip Selin' in yanına indim, Beyza'yı göremeden hızlı bir şekilde dışarı çıktık "eve gidiyoruz" dedi. Şaşırdım neden olduğunu sordum ama cevap vermedi.

Yolun yarısında "SELİN!" Diye birisi bağır dı ama erkekti bu, ardından da bir silah sesi patladı, Selin vurulmuştu, hiçbir şey yapamadım. Onu taşıyarak hastaneye kadar getirdim. Kurtulamadı...

Mezara sadece ben, sınıf arkadaşları ve Beyza geldi. Beyza' nin değerini o gün anladım, hiç yalnız bırakmadı beni, 4 gün mezarının başında kaldım, Beyza da benimle beraber kaldı. Etrafta ki insanlar hastaneyi aramışlar bana da deli teşhisi koyup akıl hastanesine attılar. Beyza çok uğraştı o süreç içinde, tek yanımda olan o oldu, uğraşan o oldu...

4 yıl görmedim Beyza'yı ama o hep gelmiş yanıma ben farkında değilmişim hatta bana numarasını dahi vermiş. 4 yıl sonra onu aradım, sesi aynıydı hatta az duygulanmış gibiydi.

Evimin yolunu unutmuşum, Beyza yardımcı oldu evine götürdü beni birkaç günlüğüne. Beyza'nın bana karşı bu kadar uğraşması çok güzel bir şey benim için, gerçekten onu dost olarak çok seviyorum. 4 sene sen hiçbir şey hatırlama ama o hep senin yanına gelsin, ilgilensin her şeyi yapsın, sevilmez mi be.

Selin ne kadar çok ölse de onun yerini dostluğu ile dolduran biri var Beyza, hakkı ödenemez...

İmkânsız gibi gördüler düzelmemi, akıl hastanesinden çıktıktan sonra bana hiç düzelemezsin dediler. Ama ben düzeldim hem de 3 ayda, doktorlar hiçbir şey yapamadı gerçekten, Beyza'nın beni mutlu edip yanımda olması beni zaten iyileştiriyor, hayata tekrar tırmanma mi sağlıyor.

O normal bir arkadaş değil; değerli, önemli, kalbi temiz ve bir o kadar güzel bir DOST.

DOSTLUĞUM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin