Sanırım her şey bitecek, şu an Murat'la buluşacağım yere gidiyorum. Eğer polisler geç gelirse sanırım ölebilirim ya da bilmiyorum her şey olabilir. Ablam şu an Semih'in yanına varmış konuşuyor olmalı. Polislerle konuştuğumda ilk başta imkânsız dediler sonra da olabilir dediler. İlk yakalandığında bitti dedik ama tutuksuz yargılanıp çıkarıldı, bu sefer böyle olsun istemiyorum.
Etrafta ağaçlar ve rüzgârın çıkardığı ses ile gelen huzur vardı. Sonunda varmıştım, içeride kimsenin olmadığına emindim sakin bir şekilde kapıyı açıp içeri girdim.
Hastanenin bahçesine doğru ilerlemeye başladım, bahçe tam olarak hastanenin ortasında bulunuyordu. Karanlıkta kimin olduğunu göremedim en başta ama bir anda ışıklar yandı.
"Evet Emir... geleceğini biliyordum, artık bu işi bitirelim değil mi? Başıma senin yüzünden gelmeyen kalmadı. Neymiş sende ki bu araştırma hırsı? Sherlock Holmes mi sanıyorsun kendini?"
"Ne yapacaksak yapalım mı artık?
"Emir bir şey soracağım, Selin' i çok mu sevdin?"
"Selin ile ilgili bir şey söyleme."
"Neden, sen sevmiyor musun yoksa? Delirmek falan yalan mıydı yani?"
"Bu seni ilgilendirmez..." aklıma bir an Selin'in bir konuşması geldi "ben eski sevgilimden kaçıyorum bu yüzden bu okula geldim Emir." Eski sevgilisi Murat mıydı yani?
"Murat, gerçekten sen mi vurdun Selin'i?"
"Emir sana şunu demeliyim, burada ciddi olacağım ve sana her şeyi anlatacağım. Evet Selin'i ben öldürdüm ama eski sevgilisi ben değildim, sana bilerek eski sevgilisi olarak görünmek zorundaydım, beni eski sevgilisi tuttu. İsteyerek mi yaptım? Yani evet 150.000 Türk Lirasını görsen sende yapardın bel ki de. Ama şunu demeliyim senin sevgilin olduğunu bilmiyordum, senin sevgilin olduğunu hastanede öğrendim. Burada ikimizden biri bir daha gün yüzü görmeyecek, eğer sen ölmezsen eminim ki sen gidip onu bulmaya çalışacaksın ama şunu da demeliyim ben bile tanımıyorum, adını söylemedi ama yüzünü nerde görsem tanırım. Emir, üzgünüm onun ölmesini istemezdim hatta buraya kadar gelmesini bile istemezdim, açıkçası senden korkuyorum diyebilirim çünkü çok iyisin Emir. Farklısın anlıyor musun?"
"Yani sen para için benim sevdiğim kızı mı öldürdün? Baya iyiymiş bu arada, sana öldürmezsen bir şeyler yapacağını söyledi mi ya da söylediler mi? Eminim ki bir tehdit vardır ortada."
"Bu son günümüz olduğu için sana her şeyi anlatacağım Emir. Evet parayı almazsam öldürmezsem beni öldüreceklerini hatta sadece beni değil ailemi gözlerimin önünde öldüreceğini söyledi. Ne yapsaydım senin sevgilin için ailemi mi kaybetseydim? Ne kadar saçma."
"Haklısın. Peki sen Sena ve Soner' den ne istedin? Onların ne suçu vardı ya?"
"Emir ne yalan söyleyeyim Sena'yı zevkine öldürdüm de deliyim ayağına öldürdüm. Soner' de sadece dediğim tek şey şuydu. Camın önünde duruyordu yanına yaklaştım ve kulağına yaklaşıp "Soner eğer buradan atlarsan Sena'yı tekrar görebileceksin."
Çok komik değil mi? Sadece bunu dedim ve Sena! Diye bağırarak camdan fırladı... bu benim suçum değildi tamamen kendi suçuydu.""Sen aşağılık bir psikopatsın Murat, farkındasın değil mi?"
"Emir gören de beni Doktor Hannibal falan sanacak, yani evet çok önceden şizofreni teşhisi konulmuştu ama birkaç kez de böyle kendimi kesmekten hastanede gözetim altında tedavi olmuştum. Kısaca evet azıcık bir psikopatlık var. Bu arada kardeşimi de ben 10 yaşında falan iken eğlencesine ranzadan atmıştım kafası çatlamıştı, çok güzel ağlıyordu. Ama bu aralar çok zevk almıyorum hayattan."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOSTLUĞUM
Mystery / ThrillerEmir akıl hastanesinden çıkıp yakın arkadaşı olan Beyza ile mutlu bir şekilde yaşamaktadırlar. Akıl hastanesinde ki arkadaşı olan Murat bir gün karşısına çıkar Soner, Seda ve Semih'in öldüklerini söyler, fakat şöyle bir gerçek vardır ki Seda'nın ölü...