Rozpoznałam go to był ... Artur?!
Obróciłam się na drugi bok. Nie chciałam nikogo widzieć. Chciałam pobyć sama.
...
Życie nie może spełnić tak prostego życzenia?! Nie!
W drzwiach pojawił się lekarz, szybko zamknęłam oczy. Słyszałam jeszcze kogoś. To był kobiecy głos. Przybiegła do mnie i mnie przytuliła. Bardzo trudziłam się aby nie otworzyć oczu. Rozpoznałam jej głos. To była moja Ami.
Na pewno się o mnie martwiła, szczególnie, że zostawiłam w jej szafce list z tym co chce zrobić i tyle.
Lekarz zganił ją za jej zachowanie. Artur się obudził i poszedł porozmawiać z nim, a ona zajęła jego miejsce.
Jak wyszli otworzyłam oczy "budząc się".
- Lena! Ty żyjesz! - pisnęła, tak że myślałam, że ogłuchnę.
Uciszyłam ją gestem ręki.
- Tak się martwiła... - dodała szeptem i starała się usiedzieć na krześle. - Jak widzę udało Ci się spełnić swoją misję. Ty to masz szczęście kobieto...
Kiwnęłam głową na znak, że potwierdzam jej słowa.
- Czemu nic nie mówisz?
Nie umiałam nic powiedzieć, łzy płynęły mi jak strumyki. Ami weszła na łóżko i mnie przytuliła. Potrzebowałam tego i to bardzo. W końcu musiała zawołać lekarza, aby powiadomić go że się obudziłam.
Zrobił mi potrzebne badania i wypuścił do pokoju. Szłam z Ami w ciszy. Nie przeszkadzała nam. Ami na początku tylko naciskała, żebym streściła jej podróż, powiedziała coś, ale nie chciałam o tym gadać. Wiedziałam, tylko że muszę się z kontaktować z głosem faceta, z którym kontaktowałam się przez myśli.
Gdy weszłyśmy do pokoju, wyszłam na balkon, a tam pojawiła się moja Klara! Przytuliłam się do niej. Odbyłyśmy rytuał przywitania. Zaczyna, się tak że ona dzióbkiem daj mi całusy na moją twarz, później ociera się o policzek i nastawia kark, a ja ją tam tak nosem głaszcze i lekko dmucham. Na koniec daje jej całusa w dzióbek i ona wskakuje mi na ramię. Najczęściej później grzebie w moich włosach, co strasznie łaskocze.
Tak weszłyśmy, Ami podeszła do nas i delikatnie pogłaskała łobuziare.
Prawdę mówiąc całkowicie nie chciało mi się rozmawiać. Ami w końcu odpuściła.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dziś krótszy, ale mam nadzieję, że się podoba!
Pozdrawiam 😘😘😘
White_Angelgirl
CZYTASZ
Wyspa przeznaczenia
Ficção AdolescenteCześć! Ta opowieść jest o nastoletniej dziewczynie, a raczej o jej życiu po "przemianie". Lena, wiedzie spokojne życie, z rodziną podróżuje przez nieznane wody. Mają płynąć na nieznany do tąd ląd. Lecz tego dnia wszystko się zmienia... Dziewczyna...