𝗣𝗮𝗿𝘁 𝘀𝗲𝘃𝗲𝗻: 𝗙𝗶𝗿𝘀𝘁 𝘄𝗮𝗿𝗺-𝘂𝗽 /𝗳𝗶𝗿𝘀𝘁 𝗽𝗮𝗿𝘁/

1.1K 72 6
                                    

,,No tak, trochu života do toho umírání," zvolal Marshall plný radosti o šesté ráno následujícího dne, když jsme všichni nevrle přešlapovali na chodbě před svými pokoji ještě v pyžamech.

,,Proboha, proč tak křičí," chytl se Frederick bolestně za uši.

Všichni do jednoho, až na Chase vypadali jako po kile heroinu, takže nepoužitelní. Ta jejich alkoholová party byla pravděpodobně větší, než jsem si myslela.

,,Do pěti minut ať jste venku. Dáme si rozcvičku," ozvalo se od Marshalla nakonec, než opět zmizel.

,,V životě mě takhle nebolela hlava," siknul další z přítomných, když zašel zpět do pokoje, ,,a jestli bude takhle neustále křičet, tak asi brzo přijde o hlavu."

~

Po uběhlých pěti minutách už jsem stála venku před budovou a společně s Chasem jsem čekala na ostatní.

,,Doufám, že po nás nebude chtít padesát kliků, nebo něco podobného," zhrozil se mladík vedle mě, ,,když už jsem sem šel, spíš jsem chtěl tu technickou část. Vždyť jediná moje fyzička je psaní na klávesnici a mrkání očima," posmutněle se podíval na zem.

,,Padesát kliků. To dám s přehledem," vypnula jsem hrdě hruď, když se na mě Chase zaraženě zadíval, ,,na začátku prvního se nadechnu a cestou dolů vyčerpám všechnu energii jen pomyšlením na to, že jich musím udělat dalších čtyřicet devět, a zbytek si dopředstavím tady," poklepala jsem si na čelo.

Při Chaseově zasmání nás vyrušil příchod Marshalla.

,,A zbytek?" podíval se na nás dva, jako na nejslabší články kolektivu, co se týče fyzické zdatnosti.

,,Včerejší... večerní program byl poněkud... pestřejší," pousmála jsem se se zkroušeným úsměvem.

Oněch zmíněných pět minut se nakonec protáhlo na čtvrt hodinu, dokud jsme se venku nesešli všichni.

,,Na tom nástupu ještě budeme muset zapracovat," povzdechl si Marshall, když všichni okolo mě mžourali do sluníčka, ,,no tak šup! Desek koleček okolo budovy!" zadíval se na nás, ,,a neflákejte to. Budu vám to počítat."

Chaseovi z toho až zaskočilo, ale i tak jsme se vydali na první kolečko s ostatními, kteří nám byli v patách se svým vrávorajícím během.

,,Já z toho snad dostanu astma," zasípal brunet, když jsme byli za půlkou prvního kolečka.

,,Já bych z tohohle byla schopna dostat i syfilis," vyvalila jsem oči při zpomalení do rychlejší chůze.

,,No tak, i já bych to uběhl rychleji," zavolal Marshall, když jsme okolo něj poprvé s Chasem proběhly.

Po dobrých dvaceti minutách, co už jsme doběhli to desáté kolečko jsme si všimli, že jsme ani jednou nezaregistrovali skupinu s názvem ,zbytek'. Až při tom posledním kolečku jsme je našli na druhé straně budovy jak tam sedí ve stínu.

,,Ničeho si nevšimne. Půl kolečka nám bude stačit," řekl Nicholas za stálé přítomnosti kocoviny, když se pomalu zvednul a rozběhl se za mnou.

,,Vám to ale trvalo," zadíval se na nás muž se zkříženýma rukama na prsou, když jsem sebou vyčerpáním sekla do trávy, ,,tak do řady a deset angličáků."

,,Cože!?" ozvala jsem se s pusou plnou hlíny.

S mým současným stavem jsem to viděla jen na to, že se zvednu a zase se zřítím k zemi. Chase to s největší pravděpodobně také.

Krycí jméno E.A.G.L.EKde žijí příběhy. Začni objevovat