Nejsem tu ani hodinu a už přicházím o rozum. Všichni jsme usoudili, že každý se bude věnovat povinnostem, které mu jeho batoh umožňuje. Andrew se nakonec odebral pomáhat stavět stany ostatním, protože sám nevěděl, co má se svou nemalou výbavou zbraní dělat. Chase se zatím pokoušel postavit stan, krerý v batohu taktéž měl se svými sekyrkami a dalším nebezpečným náčiním. Já se mezitím pokoušela zapálit oheň a nepodpálit při tom celý les. Nechceme přeci aby to dopadlo jako v Amazonii. Nejdříve jsem si nanosila s blízkou kýlou kameny, které jsem rozestavěla do kruhu a za pomoci Chaseovy příruční lopatky jsem se skautským pocitem vykopala menší díru, do které jsem následně naházela suché roští z okolí. Vše jsem se pokoušela dlouhou dobu zapálit za pomoci sirek, však vítr mi zrovna nepřál do karet.
,,Myslím, že bys měla použít tohle, když to se sirkami neumíš," hodil na mě Nicholas svůj zapalovač, který se mi odrazil od hlavy a spadl mi vedle nohy.
,,Díky za připomínku, ale zvládla bych to i bez něj," ohradila jsem se a přeci jen zapalovač použila.
Během chvíle už můj táborák splňoval svou funkčnost a já se sama pro sebe usmála. Nicholas se v tu chvíli rozhodl vrátit pro svůj zapalovač s fotkou nahého ženského těla.
,,Hele, měls pravdu. Vážně to s ním jde lépe, asi si ho nechám," ušklíbla jsem se, ,,ty tady máš menší kompenzaci," hodila jsem mu sirky s posledním dodatkem, když jsem mu jeho zapalovač naposledy ukázala, ,,a myslím, že bys s tím kouřením měl přestat, není to zdravý. Holkám se to nelíbí a myslím, že téhle obzvlášť ne."
On se na mě zaraženě podíval, než se za ním ozval hlas jednoho z jeho kumpánů.
,,Kouření nemusí být jen nezdravý, jde o to co kouříš," plácl ho provokativně přes zadek.
,,Jestli to tu bude takhle dál pokračoval, klidně s tím tvým zdravým kouřením začnu. A ty budeš první," otočil se na něj naštvaně zatímco odešel stavět další stan.
,,Můj testosteron už se nemůže dočkat."
,,Ještě že nejsem chlap. Když by byl naštvanej, ještě by mi ho mohl ukousnout," zarazila jsem se nad svou až bizarní úvahou.
Chvíli jsem sledovala svůj plápolající oheň, než mě vyrušil příchod Fredericka.
,,Tady jsou nějaké větve. Nemám zrovna nic moc co dělat, tak jsem alespoň přinesl něco na podpal," usmál se a vedle táboráku položil hroudu suchého roští.
,,To jsi nemusel, je to tu okolo tolik, že se sbírá samo," usmála jsem se.
Chvíli jsem se na něj dívala dokud si i on nezačal připsat trapně, než jsem konečně něco řekla.
,,Až teď jsem si všimla, že nemáš brýle," přimhouřila jsem oči.
,,J-já je vlastně měl jen první den. Na Scotland Yardu. Tady už jsem nosil jen čočky, ale dnes ráno jsem si je zapomněl vzít, takže teď nemám ani jedno. Měl jsem je jen na blízko," podrbal se na zátylku.
,,Toho jsem si ani nevšimla," zarazila jsem se se začervenáním, než mě vyrušil až moc hlasitý výkřik Chase, který se pokoušel postavit stan. Tedy až do této chvíle.
,,A-a-asi jsem přišel o oko!" propadl panice držíc si pravou část obličeje.
,,Už běžím," ozval se Frederick a okamžitě doběhl ke svému batohu s léky a dalším doktorským vybavením, kde nastal hlavní problém.
Brunet se chvíli prohrabával celým zavazadlem a postupně mžoural na malým písmem psané etikety krabiček s léky. Jeho kontaktní čočky by nám přišli vhod. Po dlouhé minutě už jsem viděla jak Chaseovi začala protékat mezi prsty krev přičemž jsem se už vážně vyděsila, že o oko opravdu přišel.
ČTEŠ
Krycí jméno E.A.G.L.E
AçãoNebyla jako ostatní dívky jejího věku. Lišila se od nich. Jejím vysněným outfitem nebyly princeznovské šaty, ale bílý oblek s rudou květinou v náprsní kapse. Její vysněné auto nebylo růžové Ferrari, ale auto, které dokáže během okamžiku zmizet pod v...