𝗣𝗮𝗿𝘁 𝘁𝗵𝗶𝗿𝘁𝘆-𝘁𝗵𝗿𝗲𝗲: 𝗠𝗼𝗿𝗲 𝘁𝗵𝗮𝗻 𝗻𝗲𝘄 𝗹𝗶𝗳𝗲 𝗽𝘂𝗿𝗽𝗼𝘀𝗲

810 72 4
                                    

,,Vy ani nevíte, jak se s vámi nechci loučit," zakňourala jsem na Marshalla.

,,Doufal jsem, že nebudete muset, protože jsem vám chtěl něco ukázat, i když je už docela pozdě," podíval se na mě.

,,Cokoliv, jen mě nenuťte vám říkat sbohem."

Po chvíli jsme došli až do garáže, kde měl zaparkované auto - černého Range Rovera. Zrovna když se chystal otevřít kufr, zarazil se, když jsem opět promluvila.

,,Vsadím se, že tam máte schovanou sadu zbraní pro případ nouze, nebo mrtvolu," ušklíbla jsem se.

,,Tak to abyste si ten kufr raději dala na zadní sedadlo," věnoval mi ironický pohled, kterého jsem se začala bát, protože byl až moc upřímný.

Když jsme projížděli městem sledovala jsem poloprázdné zapadlé uličky, dokud jsme se nedostali až do City, kde Marshall zaparkoval v jedné z podzemních garáží.

,,Doufám, že tu nemáte drogový kartel," usmála jsem se při cestě temnou chodbou.

,,Prozatím ne, ale co vy víte, svět se mění," ušklíbl se přítomný.

Na místě kam jsme vstoupili z výtahu byla opět tma však můj společník během okamžiku rozsvítil. Šedý interiér s nejrůznějším vybavením od dotykových panelů po nejmodernější počítače. Většina stěn i všeho ostatního bylo minimalisticky šedé ale, ani to tomu všemu neubíralo na momentu překvapení.

,,Vítejte v centrále tajné služby Spojeného království Velké Británie a Severního Irska."

,,Velmi originální název," prohodila jsem, když jsem se s úžasem rozhlížela okolo.

,,Stále v procesu, jak vidíte, tak jako většina toho zde," odmlčel se, ,,celé to tu vzniklo pár let zpět, už tehdá jsme tušili, že Rusko bude jedním z problémů, které budeme muset řešit. Nicméně jako organizace jednáme pod královninou ochranou ve jménu celé Velké Británie, proto vše chce svou reprezentativní stránku..."

Hltala jsem každé jeho slovo a neustále jsem se rozhlížela, než mě s euforie vyvedla jeho poslední věta.

,,Poslední dobou tu však shání někoho nového, tak mě napadlo, že byste mou nabídku ráda přijala."

,,V-vy mi nabízíte práci?" vyvalila jsem oči.

,,Především životní příležitost, u které byste odmítnutí jednoho dne litovala," podíval se na mě vyzývavě.

,,Ano. Já nemůžu říct nic jiného než ano," vydechla jsem konečně, ,,klidně budu nosit ostatním svačiny, jen mě tu nechte pracovat."

Přítomný se zasmál.

,,Za den jste toho při výcviku dokázala víc než většina zdejších agentů, proto svačinu budete nosit pouze sama sobě. Pojďte se mnou, když už jsme tady, tak jako agent musíte dostat řádné vybavení."

Prošli jsme kolem několika panelů, až do místnosti na úrovni garáží, kde už od pohledu byla auta přikrytá černými přehozy kvůli prachu.

,,Vyberte si."

,,T-to myslíte vážně?" strnula jsem v pohybu, ,,vždyť já ani nemám řidičský průkaz."

,,Na něco, co řídí za vás nepotřebujete řidičský průkaz," usmál se Marshall při pohledu na můj vyděšený obličej.

Měla jsem co dělat abych se udržela radostí na nohou, když jsem procházela okolo všech skrytých aut, dokud jsem z toho jednoho, které jsem vybrala přehoz strhla.

Krycí jméno E.A.G.L.EKde žijí příběhy. Začni objevovat