Ani nedovedu slovy popsat jak jsem se na obědě přejedla. Cítila jsem se jako bych měla co nevidět porodit celou lidskou populaci, ale rozhodně jsem toho ani v nejmenším nelitovala. Zamotaná do nejteplejších kalhot, pár vrstev mikin a těch nejvíce kýčovitých růžových chlupatých ponožek mi bylo více než dobře, dokud Marshall neoznámil, že nás čeká další úkol. Úkol, při kterém jsem svůj stávající outfit musela ochudit na jednu jedinou věc: plavky. Vážně mě to bolelo, když jsem se v pokoji úpěnlivě svlékala a brala si na sebe plavky doufajíc, že se v nich alespoň zahřeju, to byla však mylná představa.
Vlastně, vůbec jsem nevěděla, že tu je bazén, až do teď, protože asi nebudu chodit v plavkách do posilovny nebo na venkovní opičí dráhu. I přes to jsem přes sebe natáhla mikinu, aby se ostatní necítili pohoršeni mým těhotenským břichem. Na místě, přesněji u bazénu, kde už jsem svou mikinu nechala daleko za sebou na místě zvaném šatna jsem s rukama na prsou házela vážné pohledy na všechny ostatní.
,,Doufám, že umíš plavat," podívala jsem se na Chase, který zrovna přišel.
,,Bohužel ano," těžce polkl, než ho vyrušil Andrew.
,,Doufal jsem, že tu budu moct dělat dojem alfa samce než jsem zjistit, že to tu nebude mít moc účinek," zakřenil se.
Už od prvního pohledu na jeho šortky byla vidět nepadnoucí velikost, u které by vůbec nebylo od věci, aby tu chodil bez nich, možná by si i přilepšil. Už teď se mu v nich totiž rýsovalo úplně všechno, i to co tam pravděpodobně ani neměl.
,,To jsi si měl rozmyslet ještě než jsi z té jediné samičky vymáčkl plíce. Nicméně, nemyslím, že jsi to s těmi dětskými plavkami vylepšil," poplácala jsem ho po zádech, ,,ale takhle to bohužel ve smečce nechodí."
,,Jacksone, ty tvoje půlky se na mě smály až do sprch div jsem se neusmál taky," zašklebil se Nicholas, když už nebyl jediný koho pozornost spadla na blonďákovy plavky.
,,Taky bych se usmál, kdybych si viděl na záda," odfrkl si Andrew na odpověď.
Po chvíli přišel i Marshall, který svůj outfit vůbec nezměnil. Tedy až na kotníkové boty, místo nich měl žabky a na krku mu visela píšťalka. Samozřejmě než nám oznámil pointu dalšího úkolu, nedokázal si nerýpnout do toho jediného, na co směřovala pozornost všech ostatních přítomných.
,,Takže, než tu pro Jacksona zařídíme nudapláž, rád bych jen řekl to, že pokud neumíte plavat, teď se to dozajista naučíte, velmi rychle," uchecht se, ,,teď ale k úkolu, který je více než banální - na dně bazénu je několik kapslí, které se pokusíte vylovit."
,,To je vše?" zarazila jsem se nad až moc lehkým zadáním, ve kterém musel někde být háček.
A samozřejmě že byl. Když jsme už do bazénu chtěli vlézt, zjistili jsme zásadní problém. Bazén byl tak hluboký, že jsem sotva viděla na dno. Až když jsem se podívala na cedulku kousek ode mě, zjistila jsem, že monstrum přede mnou je patnáct metrů hluboké.
,,Doufám, že tam dole máte alespoň Krakena, jinak je to teda dost trapný," podívala jsem se do hloubky, když jsem do vody nepatrně namočila jedno chodidlo.
,,Jistě každý den ho krmíme a já si s ním chodím po večerech hrát," povzdechl si Marshall opět založenýma rukama na prsou.
Když jsem spokojeně splívala na hladině, vážně jsem měla pocit, jakoby mě mělo něco každou chvíli stáhnout pod vodu. Když už jsem se pokoušela trénovat zadržení dechu, nedostala jsem se přes půl minuty, což mi pro patnáct metrů rozhodně nestačilo. Nakonec jsme se dozvěděli, že kapsle můžeme lovit pouze po jedné. Stále nám to bylo k ničemu. Nakonec jeden z přítomných skočil z nedalekého můstku šipku, aby se na dno dostal rychleji. Nakonec vyplaval společně s jednou kapslí, která nám však záhy přinesla zklamání.
ČTEŠ
Krycí jméno E.A.G.L.E
ActionNebyla jako ostatní dívky jejího věku. Lišila se od nich. Jejím vysněným outfitem nebyly princeznovské šaty, ale bílý oblek s rudou květinou v náprsní kapse. Její vysněné auto nebylo růžové Ferrari, ale auto, které dokáže během okamžiku zmizet pod v...