𝗣𝗮𝗿𝘁 𝗻𝗶𝗻𝗲𝘁𝗲𝗲𝗻: 𝗞𝘂𝗻𝗴-𝗳𝘂 𝗳𝗶𝗴𝗵𝘁𝗶𝗻𝗴

961 68 6
                                    

Zbytek dne jsme všichni odpočívali, poté co jsme se přecpali špagetami. Až do večera jsem se s plným břichem nemohla skoro pohnout, proto už jsem jen čekala, až se probudím do nového rána. Samozřejmě, že si Marshall ráno neodpustil rozcvičku jak se patří, ale naštěstí už jsem si začala zvykat... Do doby než jsme měli běžet třicet koleček okolo budovy. I tak si vždy řeknu, že dělám něco nejen pro svou kariéru ale i pro své zdraví. Po ranním výdeji energie mi to opět nedalo a na snídani jsem se opět přecpala k prasknutí párky, slaninou a omeletou.

Po snídani jsem se s ostatními odvalila až do místnosti s tělocvičnou, kde jsme měli dnešní úkol. Po vchodu jsem po zemi uviděla rozmístěné žíněnky, po straně byly na stropě pověšené boxovací pytle a v protějším rohu vyskládané další náčiní, na kterém bych si mohla ublížit - koza, kovová tyč na hrazdu, trampolína mnoho dalšího. Když jsme se všichni rozestavěli do řady vedle sebe, Marshall nás všechny přejel pohledem, než se zastavil na mně, když jsem shrbeně stála, abych alespoň trochu tričkem zakryla své těhotenské břicho plné omelety se slaninou.

,,Harrowerová, že vy jste se zase přejedla?" podíval se na mě až moc starostlivě a já se nad jeho tónem hlasu až vyděsila.

,,Jen trošičku," přimhouřila jsem oči a pokusila se narovnat, ,,ale to vůbec nevadí, protože i tak jsem vždy připravena," vzpřímila jsem se a v tu ránu mi křupla záda.

Přítomný si povzdechl, než začal kopírovat svou obvyklou dráhu pochodu při jeho oznamovacích proslovech.

,,Představte si, že jste v nějakém akčním filmu, ve kterém zrovna vrcholí pointa a vy stojíte tváří v tvář svému úhlavnímu nepříteli, co uděláte?"

,,Uteču," vyhrkl Chase okamžitě.

,,To jsem přesně nechtěl slyšet," povzdechl si přítomný, ,,nějaké lepší varianty?"

,,Pokusím se mu rozmluvit jeho zlotřilecký plán, abych při nejmenším neriskovala vlastní vyřazené zuby, kdybych se k němu dostala moc blízko a on měl sklony k agresivitě?" zarazila jsem se nad svou vlastní nahlas vyslovenou úvahou.

,,Ale no tak, Harrowerová," zaúpěl Marshall, ,,trochu kreativity a logického myšlení."

To snad nebyla moje odpověď dost kreativní?

,,Budu bojovat?" dodal Frederick stojící vedle mě a procházejícímu se viditelně ulevilo.

,,Ano, výborně. Budete bojovat jakoby vám šlo o život, protože ono jednou opravdu půjde," ušklíbl se až moc záškodnicky, ,,dnes si ukážeme jak bojovat, jak se bránit a v neposlední řadě i útočit," začal mluvit, ale já mu skočila do řeči.

,,A ukážete nám i jak se bránit proti sexuálnímu napadení?"

,,Nemusíte se hned tak feministicky připomínat," svraštil obočí, ,,navíc, vypadám snad jako někdo, koho by někdo chtěl sexuálně napadnout?"

,,Beru to jako ne," sklopila jsem pohled zpět k zemi.

Po dalších pár minutách Marshall dokončil svůj výklad, odebrali jsme se k boxovacím pytlům, které byly za námi. Každý do dvojice dostal jedny boxovací rukavice a mohli jsme si vybít zlost na vycpaném válci z umělé kůže. Já si jako první nasadila rukavice a Chase se se svou vahou opřel do pytle a tím ho držel na jednom místě. Při prvních pár úderech se mi vcelku vedlo ale po chvíli mi začaly odumírat ruce.

,,Myslím, že tohle nebude moje silná parketa," vysíleně jsem opět praštila, ale moji zmizelou dobrou náladu mi procházející nedal zadarmo.

Krycí jméno E.A.G.L.EKde žijí příběhy. Začni objevovat