Další ráno nám všem bylo zvláštně. Další úkol nás čekal až po obědě, za to na rozcvičce si dal Marshall obzvlášť záležet. Tušila jsem, že dnešek bude buď jako naprostá katastrofa nebo vyváznu jen s pár škrábanci jako dobré znamení.
,,Taky máte dnes divný pocit?" špitl tiše Chase, když se snažil si urovnat své neposedné vlasy při chůzi na dnešní šanci získat další body.
Já tiše přikývla, když mě oslnilo světlo v místnosti do které jsme vstoupili.
,,Taky se tak těšíte jako já?" uculil se Marshall při pohledu na naše nepatrně vyděšené obličeje.
My se na něj chvíli dívali než k nám přistoupil s balíčkem kartiček s dodatkem, aby si každý jednu kartu vzal.
,,J-já tam mám terč," vyvalil Chase zoufale oči.
,,Já taky," dodala jsem při pohledu na svou kartu.
,,Já mám bílou," odpověděl Frederick, který postával za mnou.
Nakonec jsme zjistili, že rozdělení kartiček s terčem a čistě bílých bylo půl na půl, takže nám došlo, že se bude hrát na dva týmy.
,,Tak, ti co mají bílou kartu, pojďte za mnou," řekl po chvíli Marshall, ,,vy ostatní tu chvíli počkejte, za pár minut se vrátím."
Tak se i stalo. Za asi pět minut se vrátil ze dveří kam s první skupinou vešel, ale tentokrát jsme za ním do sousední místnosti šli my.
,,Řekněte, že nebudeme skákat s padákem," zhrozil se jeden z členů našeho týmu, když jsme v místnosti uviděli nespočet černých popruhů a postrojů.
,,Nebudete," odpověděl muž s úšklebkem na tváři, ,,alespoň ne dnes."
Chaseovi jakoby na několik málo okamžiků zaskočilo a já cítila jak z něco čiší víc a víc strachu.
,,Dnes si zahrajeme něco mnohem lepšího, než je skok padákem."
,,Vybíjenou?" snažil se mladík vedle mě alespoň trochu zlehčit situaci.
,,Hodně krutou vybíjenou, jak tak koukám," opáčil Andrew, když se podíval na neprůstřelné vesty okolo sebe.
,,Ne tak úplně vybíjená," projel nás Marshall všechny pohledem, ,,ale úkolem také bude se nenechat trefit."
Jakoby jsem najednou měla pocit toho, že se mám opravdu bát. To nás snad budou střílet jako lovnou zvěř, a pak si nás udělají k večeři?
,,Říká se tomu paintball," přihrál Chaseovi černou helmu, která se podobala motorkářské.
Brunet jen zakňoural a doufal v zázrak, při následném zapínání celého postroje, který jsme museli kvůli bezpečnosti mít.
,,A kde máme zbraně?" zahuhlal Andrew skrz helmu, když byl úspěšně oblečený do všeho potřebného.
,,Ty nebudete potřebovat," odpověděl mu Marshall s rukama zkříženýma na prsou s nepatrným úšklebkem, když jsme se za ním všichni vydali ven.
,,Neříkal náhodou, že budeme hrát paintball?"
,,Takže, řeknu to vcelku stručně a doufejme, že i jasně," otočil se k nám čelem, ,,první tým je rozmístěný v poli za mnou a vaším úkolem je se nenechat trefit ostatními, kteří měli to štěstí a mají zbraně. Pokud se tak stane, tak váš postroj započítá zásah, a protivníkovy senzory budou přesně vědět, že trefili právě vás. Také máte zakázáno být schovaní na jednom místě celou dobu. Na hrudi máte čipy, které kontrolují vaši pohybovou aktivitu, tudíž pokud budete více než čtyřicet vteřin bez pohybu, postroj začne hlasitě pípat a tím přiláká pozornost ostatních a vy pokud byste zůstali stále na stejném místě, každou vteřinou by se vám počítal mínusový bod jako zásah. Můžete se pohybovat ve skupinách, po dvojicích nebo samostatně. Ale rada do budoucna, člověk se lépe truje do houfu než do jedince," dodal Marshall nakone.
ČTEŠ
Krycí jméno E.A.G.L.E
AksiNebyla jako ostatní dívky jejího věku. Lišila se od nich. Jejím vysněným outfitem nebyly princeznovské šaty, ale bílý oblek s rudou květinou v náprsní kapse. Její vysněné auto nebylo růžové Ferrari, ale auto, které dokáže během okamžiku zmizet pod v...