Ta dívka vypadala krásně.. kdybych věděl jak se tak jmenuje.. Pomyslel jsem si, a neubránil se otázce. "Kdo to byl?" Zeptal jsem se a chvíli čekal než mi jedno z těch prasat odpoví. "Hermiona Grangerová, její rodiče jsou mudlové" odpověděl Goyle a cpal se něčím co si právě vytáhl z kapsy. Když jsem zjistil kdo to je, hned jsem litoval toho že jsem si myslel že je hezká. "Táta mi vyprávěl o ní a jejích rodičích, mám se od ní držel dál" řekl jsem suše a ironicky se pousmál. Naše rodina nesnáší kouzelníky s nečistou krví. My Malfoyovi jsme čistokrevní.
Asi za hodinu jsme konečně dojeli do Bradavic. Na nástupišti na nás čekal nějaký obr, který jmenoval se Hagrid. Vyvedl nás z vlaku a přivedl nás ke kočárům, které táhli Testrálové, neviděl jsem je, viděl je jen ten, kdo byl svědkem něčí smrti. V kočárech jsme dojeli k jezeru, a tam jsme nastoupili do lodí. Přepluli jsme jezero, a znovu jsme jeli kočáry, táhnoucími Testrály, kteří nás konečně přivezli na hrad.
Tam už na nás čekala nějaká stará ženská, jmenovala se McGonagalová a byla to ředitelka Nebelvírské koleje. Zavedla nás do velké síně, když jsem vedle sebe uviděl Pottera. "Tak je to pravda, Harry Potter přijel do Bradavic" řekl jsem a stoupl si před něj. "Jsem Draco Malfoy" pronesl jsem povrchním tónem, neubránil se úšklebku a podal mu svou ruku, na náznak toho abychom se spřátelili, ale on odmítl. Najednou se vedle něj někdo zaculil a mě spadl úšklebek z tváře. "Moje jméno je k smíchu? Na tvoje se ptát nemusím, rudé vlasy, usmolené staré učebnice, ty musíš být Weasly!" Řekl jsem a s Crabbem a Goylem jsme se začali smát. "Pojďte jdeme pryč" ozvala se Grangerová stojící za Potterem a chytla ho za předloktí. "Ale kampak ty špinavá mudlovská smejdko?" Řekl jsem s úšklebkem a sledoval jak se jí v očích leskne bolest a slzy. Na chvíli mí jí bylo i líto, ale pak mě svým dalším proslovem přerušila profesorka McGonagalová. "Postupně si vás budeme volat, a moudrý klobouk vás rozřadí do jednotlivých kolejí. Jmenují se Nebelvír, Mrzimor, Havraspár a Zmijozel" prohlásila a já se trochu uculil na Crabba a Goyla. "Draco Malfoy" řekla profesorka stojící vedle starého klobouku. Vylezl jsem na stupínek a sedl si k moudrému klobouku, a aniž by mi ho nasadila na hlavu vykřikl "Zmijozel!"
Sedl jsem si ke zmijozelskému stolu a nezaujatě sledoval celou velkou síň. "Hermiona Grangerová" zaslechl jsem a hbitě zbystřil. Přal jsem si aby šla do zmijozelu a já jí mohl více poznat, i když je to mudlovská šmejdka. McGonagalová jí nasadila klobouk na hlavu a já pozorně poslouchal a doufal, že se dostane do zmijozelu. Moudý klobouk chvilku přemýšlel, ale po chvilce vykřikl "Nebelvír!". "Sakra!" Sykl jsem omylem trochu nahlas a zašklebil se. Divně se na mě podívala, a tak jsem rychle upřel svůj pohled na Crabba sedícího vedle mě, aby si nemyslela že ji pozoruji. Nechápu proč jsem na ni vůbec koukal, ani proč mě mrzelo že nešla do Zmijozelu, je to přece jen mudlovská šmejdka.
Po večeři nás odvedl prefekt na naši Zmijozelskou kolej, vešli jsme do Zmijozelské společenské místnisti, a postupně se rodělili do pokojů. Se mnou na pokoji byl Blaise, kterého jsem už tak trochu znal z vlaku, Crabbe a Goyle. Vybalili jsme si část věcí, lehli si do svých postelí a ještě chvíli jsme si povídali o Potterovi a jeho partě, kde je Weasly a Grangerová a pak jsme konečně usnuli.
Trochu nudná kapitola, ale příští už bude lepší💚
ČTEŠ
Maybe Together, Maybe Forever | DRAMIONE
Fanfiction💗Story of DRAMIONE💗 "Ale proč teď Draco? Po takové době?.." "Vždycky to tak bylo Hermiono, vždycky" •Draco Malfoy, ten, který ztratil svůj směr života a Hermiona Grangerová, ta, která mu byla ochotna ten směr pomoci najít. •Draco Lucius Malfoy a H...