Vzbudili jsme se, a šli jsme společně s Crabbem, Goylem a Blisem na snídani do velké síně. Cestou se k nám přidala nějaká holka, Pansy Parkintsnová. Blaise jí znal, jejich rodiče se znají a Blaise s Pansy trávili dost času. Hned jak mě Pansy uviděla, nalepila se na mě a představila se "Ahoj, jsem Pansy Parkintsnová, ze Zmijozelu" podívala se na mě s jiskramy v očích. "Jsem Draco Malfoy, taky ze Zmijozelu" odsekl jsem. Už od pohledu mi přišla nesympatická, nevím jestli to bylo tím jak se chovala, jejím pištivým hlasem, a nebo to jak se ke mně lísala i přes to, že mě neznala.
Došli jsme do velké síně, a na stolech byly připraveny hromady jídla. Vzal jsem si jenom zelené jablko a napil se dýňového džusu z poháru, vůbec jsem totiž neměl hlad. Potom mě přešla chuť i na to jablko, když jsem viděl jak se Crabbe s Goylem cpou jak prasata, mluví na sebe a přitom jim lítají kusy jídla z pusy. Šli jsme na první hodinu jasnovidectví.
Měli jsme samý nudný hodiny, první hodinu bylo jasnovidectví, pak bylinkářství, kouzelní tvorové a nakonec létání na koštěti, to mě jako jediné bavilo. Skoro všechny hodiny jsme měli společné s Nebelvírskou kolejí, takže jsem měl dost šancí naštvat svýmy posměšky Potterovo partu, což mě docela těšilo.
"Aa, Grangerová, Weasly, a sám slavný Potter!" Řekl jsem po tom co jsem je zahlédl nedaleko ode mě, se šibalským úsměvem ve tváři.
"Sklapni Malfoyi" Odpověděl zrzek a znechuceně se na mě podíval. "Troufáš si na mě Weasly? Hm? Takovej usmrkanec jako jsi ty?" Crabbe, Goyle, Blaise a Pansy se začali smát. "To by stačilo Draco."
Přerušila mě madam Hoochová.Hodina skončila a všichni se vydali na své koleje, na oběd, do knihovny, do Prasinek a nebo na školní dvůr. Já, Crabbe, Goyle, Blaise, a otavná Pansy jsme šli na oběd, po chvilce přišel i Potter s Grangerovou a Weaslym. Celou dobu jsem sledoval Grangerovou, prostě jenom tak, ale myslím že si toho všimla, protože v rozpacích rychle jedla a ani jeden pohled nevěnovala na Zmijozelský stůl. Hned jak dojedla rychle šla pryč. Šla do knihovny, nikam jinam nechodila. Napadlo mě jít za ní. Cestou si ale všimla že za ní někdo jde a ještě více zrychlila. Když jsem jí dohnal, chytil jsem jí za rameno.
"Co to děláš?" Řekla Grangerová a podívala se mi do očí. Co jsem měl říct? Chtěl jsem tě vidět? Jo, chtěl jsem to říct, ale najednou přiběhl Potter s Weaslym "Co to sakra děláš Malfoyi?!" Řekl Weasly, jak kdybych ji chtěl zabít nebo co. "Chtěl jsem ji jenom říct..že.. jsi špinavá mudlovská šmejdka Grangerová!" Zakřičel jsem a rychle utekl abych neviděl tu bolest v jejích očích, ale co jsem měl dělat. Ti dva vždycky všechno zkazí!
Další kapitola💚 jdu ještě na další, nějak jsem se do toho vžila💚
Kdo má rád Draca, pište do komentářů #DracovoJablko🍏
ČTEŠ
Maybe Together, Maybe Forever | DRAMIONE
Fanfiction💗Story of DRAMIONE💗 "Ale proč teď Draco? Po takové době?.." "Vždycky to tak bylo Hermiono, vždycky" •Draco Malfoy, ten, který ztratil svůj směr života a Hermiona Grangerová, ta, která mu byla ochotna ten směr pomoci najít. •Draco Lucius Malfoy a H...