7. Zamiloval jsem se?

391 25 3
                                    

Šel jsem se ještě na těch pár hodin vyspat, ale nemohl jsem na Grangerovou přestat myslet. Pořád mi probíhala myšlenka na to jak mě obejmula, a upřímně se na mě usmála. Zítra jí řeknu co k ní cítím, nemůžu to v sobě držet. Řekl jsem si pro sebe rozhodnutě.

Další den, po snídani a všech vyučovacích hodinách jsem se rozhodl jí to konečně říct. Šel jsem do velké síně, ale pak jsem uviděl jak sedí vedle Weasleho, směje se, a je šťastná. Věděl jsem že jsou to dobří kamarádi, i když jsem nechápal proč někdo jako ona, se baví s někým jako je Wesly. Ale v jejím úsměvu darovaném Weaslymu, jsem cítil něco víc než kamarádství. Otočil jsem se z velké síně a chtěl utéct od svých myšlenek, ale nemohl jsem se hnout. Když najednou jsem na sobě cítil něčí pohled.

Utíkal jsem do koupelny, takhle hrozně mi ještě nikdy nebylo. V krku se mi to sevřelo, a zmijozelská kravata jakoby mě začala škrtit. Začalo mi být strašný horko. Opřel jsem se o umyvadla, strhal ze sebe svetr a nechal svoje pocity proudit ven. Začal jsem plakat, byl jsem naštvaný, ale hrozně zraněný.

"Draco..já..chápu tě..vím jak se cítíš.." přiblížila se ke mně Grangerová a chytla mě za rameno.
Vytrhl jsem se ji a začal na ni křičet "Ty nevíš jak se cítím! Nikdy to nepochopíš!"
"Myslela jsem že si se změnil.. ale ne.." Řekla a ty krasné kaštanové oči se jí zalily slzami. Ještě se mi podívala do očí a odešla.

"H-Hermiono!" Fakt jsem jí tak řekl? "Hermiono počkej!"
Nemohla uvěřit, že jsem jí řekl jménem a zastavila se. Podívala se na mě a po tváři se jí skutálela slza.
Pohladil jsem ji a zároveň setřel další slzu. Usmál jsem se a podíval se jí do očí. "Nikdy jsem si nevšiml, že máš takhle krásný oči, Hermiono"
Usmála se na mě, a obejmul jsem ji jak nejpevněji to šlo. "Omlouvám se, nemyslel jsem to zle, víš já.." špitl jsem jí do vlasů, ale okamžitě mě zastavila "Pst, Draco, chápu tě"

Od té doby se mi snažila vyhýbat, nevím proč, asi protože jsem ji vidět břečet a ona mě taky? Bála se že někdo zjistí co se stalo?

💚Názor?💚

Maybe Together, Maybe Forever | DRAMIONEKde žijí příběhy. Začni objevovat