( Düzenlendi ✅ )
Kitaba başlamadan önce size bir sorum var.
Bu kitabı nereden görüp nasıl başlamaya karar verdiniz?"Teşekkür ederim efendim pişman olmayacaksınız" Sonunda bir işe girebilmiştim.Korede tek başıma yaşıyorum bu yüzden geçimimi sağlamam için çalışmam gerek.Minik bir evim var.Ailem yok. Sadece ben varım.Ben doğarken annem ölmüş ve babam da annemin ölümüne dayanamayıp kendini öldürmüş.
Kısacası yalnızım. Ama 🙂 MUTLUYUM 🙂
Girdiğim iş bir şirkette muhasebe işi. İş Evime çok yakın o yüzden mutluyum ve maaşımda gayet iyi."Yarın başlayabilirsin"Patronun söylediğine karşılık teşekkür ettim ve şirketten çıktım.
Şimdi sıra en sevdiğim şeyi yapmakta.Kulaklıklarımı takıp müzik dinleyerek ıssız sokaklara dalmak.
Bu tür sokaklardan korkmuyorum çünkü kendimi koruyabilecek kadar gücüm fazlasıyla olduğunu düşünüyorum. Tek başına büyüyünce öğreniyor insan.
Yine her zaman gittiğim bir mahalleye doğru yürürken kendimi hiç farketmediğim bir sokağa doğru yönümü değiştirdim.
Burasını daha önce nasıl fark etmemiştim bilmiyorum.Girdiğim sokak sadece bir yöne doğru dönüyordu.O yönün girişine doğru duvara yaslanıp yere çöktüm.Kulaklığımı çıkardım.Hep aynı şarkıları dinliyordum ve bundan bıkmıştım.Söyleyecek ve dinleyecek şarkı bulamıyordum.
Evet sesim güzeldi ama bunu herkese söyleyip böbürlenen kişilerden değildim.Sanırım şu an canım şarkı söylemek istiyor.Tam da bu terk edilmiş sokakta.Böyle yerler şarkı söylemek için çok uygun.Kimse yok sesin yankılanıyor.İçine muhteşem bir his doğuyor.
IU'nun PALETTE şarkısını söylemeye karar verdim.Baya bağıra çağıra söyledim şarkıyı bu kendimi iyi hissettirmişti.Şarkı söylemek zaten hep kendimi iyi hissettirirdi.
IU'nun şarkılarını ve kendisini seviyorum.Ve şimdi THROUGH THE NİGHT şarkısını söylemek istiyorum.
(Medyadaki müziğin başını dinlemeniz tavsiye edilir.Alttan yazılan sözler şarkının Türkçesidir)
"Bu gece,o günden bir ateşböceği göndereceğim pencerenin yamacına"
"Seni seviyorum demek bu"
"Seni seviyorum demek bu"
Benimle birlikte birinin sesini duymamla ayağa hızla kalktım.Bir yerden ses geliyordu ve şarkı gitar eşliğinde söylenmeye devam ediyordu.Bu ses gerçekten güzeldi.Şaşırdım ve irkildim. Benim gibi biri daha mı vardı?
Oturduğum yerin yanından başka yöne giden yoldan hızlıca girdim.Bu sesin sahibini merak ediyordum. İlerlemem fazla uzun sürmedi sokak bile denilmeyecek kadar küçük yerde yere oturmuş şapkalı birini gördüm.
Elinde gitar vardı.Sanki hala ben orda yokmuşum gibi çalmaya devam ediyordu.
"Seni seviyorum denektir bu"
Kısmından sonra durdu ve ayağa kalktı.Ben tam daha şarkıyı biraz daha dinlemek isterken bana yaklaştı ve elini uzattı."Tanıştığıma memnun oldum Song Yun"Cebinden bir kağıt çıkardı ve bana uzattı.Kağıdı yavaşça aldım.Suratına şaşırmış bir şekilde bakmaya devam ediyordum."Beni nerden tanıyorsun?" Dediğimde dişlerini göstererek güldü."Çok yakında öğreneceksin"
Bu gizemli konuşmaları sevmiyordum.Bana göz kırpıp hızlıca uzaklaştı. Az önce ne yaşadım ben? Bu ses çok hoşuma gitmişti evet ama bir tuhaflık vardı sanki.
Bana kağıt verdiğini hatırlayıp elimdekine baktım.Bu kağıt değil bir karttı. Kart komple beyaz renkte ve üzerinde sadece siyah renkte yazılmış yazılar vardı.
Bighit Entertainment'a davetlisiniz
Çok yakında...
(Çoğunluk bu bölümden sonra kitabı okumayı bırakıyor. Hep klasik şeylermiş de bilmem ne. Siz bilirsiniz ama daha devamını görmediniz hani söyliyim dedim)
Bu yazıların dışında bir tarih ve adres de yazıyordu.Sanırım bu tarihte şu kağıtta yazan yere gitmemi istiyorlardı.Bilmediğim yere tabiki gitmem.Bu yüzden eve gidip biraz araştırma yapmalıyım.Kapüşonumu düzelttim ve yola koyuldum.
...
Eve vardığımda odamdan lila rengi bilgisayarımı alıp açtım.Google'ı girdim ve arama tuşuna Bighit Entertainment yazdım.Karşıma bir logo çıktı ve birkaç kişi.
Ve ardından bir fotoğraf
Fotoğrafı dikkatlice inceledim ve sağ köşedeki çocuğun bu sabah gördüğüm kişi olduğunu fark ettim.Burada mı çalılıyordu? Bu yüzden mi karşıma çıkmıştı?
Biraz daha araştırdım ve bu şirketin BTS diye bir grubu olduğunu ve bu grubun Dünyaca bilindiğini öğrendim.Birçok ödüller almışlar.2013 de çıkış yapmışlar falan filan.
Bunlarla uğraşmak için biraz geç olduğunu düşündüm.Bu yüzden sadece uyuyacağım.Zamanı geldiğinde oraya gidip görücem zaten.Gerçekten gidicek miyim?
Ben yatağa gidiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELODY /JK
FanfictionSen benim ilham kaynağımsın... /BİTTİ/DÜZENLENDİ/ 01.07.2019/ 24.04.2020