7 < BİGHİT'E GİDİŞ > 7

2.2K 111 3
                                    

( Düzenlendi )

(İnternetsiz okumayın medyayı bölümün sonunda izleyin)

Eve vardığımda kendimi odamdaki yatağın üzerine attım.Masamın üzerindeki kartı fark etmem ile elime aldım.Bu şarkı söyleyen çocuğun elime tutuşturduğu karttı ve 2 gün sonra bunlarla buluşmaya gidecektim.Açıkçası bütün bu saçmalığı ve neler olacağını neler göreceğimi merak ediyorum...

...2 gün sonra...

Alarmın çalmasıyla uyandım.Bu gün Bighit Entertainment'a gidecektim.İşten kafayı yemiş damgası vurularak kovulmuştum.

MÜHTİŞEM

Bu yüzden morelim çok bozuktu.Maaşım çok iyiydi bu yüzden ayrılmama çok üzülmüştüm.Bunu aklıma getirmeye çalışmayarak yataktan kalkıp havalı bişiler giyindim.

Kahvaltıyı geçiştirerek sadece bir kahve yaptım.Hiç yiyesim yoktu.Sırt çantamı hazırlayarak evin kapısına gittim.Kapıyı açtığımda karşımda biri vardı.Onu tanımıyordum.Takım elbiseliydi ve filmlerde gördüğüm ajan gözlüklerinden takıyordu.

Eee Filmlerde gördüğüm kadarıyla bunlardan korkmalıyım."Buyrun?"Sessiz çıkan sesime söylenerek adamın gözlüklerine baktım.Gözlerini göremiyorum nasıl gözüne bakıyorum.

"Bizimle geliyorsunuz."Evet o replik şu an bana söylendi."Ama-zorlarsam bana bişi yapacaksınız değil mi? Tamam biniyorum."İtiraz etmemem kabul ettiğim anlamına gelmez. Ama şu an geldi.

Arabaya bindiğimde adamlardan biri konuşmaya başladı."Sadece ciddi görünmemiz gerekiyormuş. Korkmanıza gerek yok sadece Bighit Entertainment'a gidiyoruz."

Koca bir oh çektim.Bu kadar şeye ne gerek vardı?Bunu boşvericem.Araba biraz ilerledikten sonra arabanın kapısı açıldı.İndiğim anda binanın kapısına doğru kırmızı halı ve her ucunda bir siyahlı görevli vardı.

PARDON Neyden saklanıyoruz?

Binadan içeri girer girmez bir kız yanıma geldi."Merhaba Bayan Song Yun.Bighit Entertainment'a hoşgeldin.Artık buranın bir üyesisiniz.Sizi şuraya götürmem gerek.Lütfen bana eşlik edin."Eliyle bir yeri gösterdi. Kafamı onaylar şekilde sallayarak onu kahverengi bir kapıya kadar takip ettim.Kız kapıyı nazikçe açarak beni içeri geçirdi ve kendisi dışarı çıkarken kapıyı da kapattı.

Ben olanları idrak etmeye çalışırken geldiğim yerin bir sinema salonu olduğunu fark ettim.Nasıl sığıdırmışlar buraya bu dev ekranı?

Bir koltuğa oturdum ve boş boş beklemeye başladım.Bir yerden ses gelmesiyle direkt kafamı sinema perdesine kaldırdım.Bir dakika bu -bu -bu AMAN TANRIM.

(Medya- kesinlikle izlemeniz tavsiye edilir)

MELODY /JKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin