( Düzenlendi ✅ )
Akşam yemeği yiyorduk.Doğum günümü kutlayalı yaklaşık 2 hafta geçmişti.O sırada klipleri çekmiştik ve artık ARMYler de benim grubun yeni bir üyesi olduğumu öğrenmişlerdi.
"Neee yeni üye istemiyorum"
"Oppalarımın yanında bir kız olamaz! Çık gruptan yaa"
"Öğk bir kız mı? Çık gruptan"
"Biz zorlamadan çık gruptan"Bu gibi çok fazla ağır laflar yemiştim.O gece hüngür hüngür ağladım.Üyelerse beni sakinleştirmeye çalıştı.O gece Jungkook başımda uyuya kalmış.Şu yorumları bir tarafa bırakıp da bişi dicem. Bu Jungkook gerçekten beni seviyor mu? Bazen buna gerçekten inanıyorum.Bu arada bana iyi yorum yapanlarda var.
"Ayaya senin şansından istiyorum unnie"
"Grupta bir kız olması çok güzel olmamış mı? Ayayaya"
"Kızdan yetenek fışkırıyor"Gibi benzer yorumlar.Tabi bana yapılan kötü yorumlara beni korumak için cevap veren de var.
"Yah! kelimelerini kendine sakla bücür BTS'i nasıl hiç birbirinden ayırmıyorsak yeni gelen unniemizi de ayırmayacağız"
"Unniemiz hakkında kötü yorumlar yapmayın daha onu tanımıyorsunuz.Belki çok iyi biri"Bunlar beni mutlu etsede mutsuzluk daha ağır basıyor.Üyeler hep benim yanımda.Bu beni huzurlu hissettiriyor. "Bu akşam Yun-ah benim.Beraber dolaşıcaz" Jimin'in söylediğine karşılık herkes garip bir söylenme sesleri çıkardılar. "Yaaa daha iki gün öncede sendeydi" Jungkook'un yüksek sesle söylenmesiyle sadece ona bakıyordum.O da gözlerini Jiminden ayırıp bana baktı.
"Yun-Ah doydun mu?" Jungkook'un birden sorduğu soruya karşı kafa salladım.Gülümsedi.Ayağa kalktı ve yanıma geldi sonra elini uzattı. Bir ona bir eline bakıyordum.Birşey demedim.O ise benim elimi tuttu ve beni kaldırdı.Hızlıca çıkış kapısına gittik ve kapıdan çıktık.Çıkarken geri dönüp baktım da herkesin ağızı açık birşey demiyordu.
Nereye gittiğimizi bilmiyordum.Elimi hala bırakmıyordu biraz yürüdükten sonra bir arabaya bindik.Şoför koltuğunda o ve yanında ben oturuyordum.Arabaya bindiğimiz için elimi bırakmıştı.Bu el tutma şeysi içimi bir garip yaptı.
Bana dönüp gülümsedi.Bana doğru uzandı.Burun buruna çok yakındık. Napıyordu? Burnunu burnuma değdirdi ve daha çok gülümsedi.Ona garip bir şekilde bakarken yanımdaki kemeri çekip kemerimi taktı.Gülerken kendi kemerini de taktı ve arabayı sürmeye başladı. Bu ne haller böyle ya? Beni öldürmeye mi çalışıyor?
Uzun bir yol gittik ve benim uykum geldi.Kafamı kapıya yaslandım ve gözlerimi yavaş yavaş kapatmaya başladım.Uykuya dalıcaktım ta ki arabanın zıplaması ve benim kafamı kapıya çarpmam ile bu son buldu.
"Ah!" Kafam çok acıyordu. "Ah! Bir uyutmadın ya.Çok mu işim vardı da kafamı çarptım. Ah! Bu kapı varya-" Bunun gibi söylenmelere devam ederken Jungkook birden gülmeye pardon anırmaya başladı.Kafamı tutarken göz ucuyla ona baktım."Tıh!" Arabayı durdurdu.Kemerini çıkardı.Ben ise hala göz ucuyla ona bakıyordum.Birden bana doğru yaklaştı.Çenemi kavradı.Gözlerime baktı.Bende şaşkınlıkla onun gözlerine bakıyordum.
"Bu gece iyi vakit geçirelim.İkimiz" Son kelimeyi vurgulu söyledi.Bu içimin titremesine neden oldu.Sonra kemerimi çıkardı.Arabadan inip benim kapımı açtı.Kısık bir sesle teşekkür ettim ve indim.
Şimdi fark ettim de bir kumsala gelmiştik.Korede birçok kumsala gitmiştim. (bu arada korede kumsal olup olmadığı hakkında bir fikrim yok siz var kabul edin)ama burayı hiç fark etmemiştim.Burası sessiz en sevdiğim türden.Buraya yakın otursaydım her gün gelip burda şarkı söylerdim.
Ayaklarımız kumlara değdiğinde ayakkabılarımı çıkarıp elime aldım.Benim ayakkabılarımı çıkardığımı gören Jungkook kendisi de ayakkabılarını çıkardı.Duvar kenarına geçtik ve sırtımızı yasladık. "Biliyor musun?" Jungkook'un aniden soru sormasına karşılık ona baktım. "Neyi?"
"Hayatımda aşkla baktığım ilk kadınsın" Kızarmaya başlıyorum sanırım."Beni seviyor musun?" Jungkook birden bu soruyu sorunca ne cevap vereceğimi bilemedim. "Çok ani mi oldu?" Kafamı salladım. "Çok tatlısın" Ve benden utangaç bir gülümseme.
...
Evet
Bu bölüm biraz uzun oldu normalde 1000 kelime yazıcaktım ama zaten kitabı 30.bölümde bitirmeyi düşünüyorum bu yüzden diğer bölüme ayırdım.Diğer bölümde hazır ama vaktim olmuyo atmaya.Müsait olduğumda ya internet olmuyo yada bölüm hazır olmuyo.
Diğer bölümde Song Yun bişiler anlıcak bakam.Spoi verdim nese
Kendinize iyi bakın bibiklerr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELODY /JK
FanfictionSen benim ilham kaynağımsın... /BİTTİ/DÜZENLENDİ/ 01.07.2019/ 24.04.2020