5 < HANGİ ALEMDEYİM? > 5

2.3K 130 13
                                    

( Düzenlendi )

Affallamış bir şekilde sağa sola dönerken bu gün iyi olmadığımı hissettiğim için bunu müdüre de söyledim ve 2 günlük izin aldım.Zaten o da anlamıştı masama koyduğu hiçbir dosyayı açmamışım bile.Gerçi onları ne zaman koydu? Birde odama girdiğinde biriyle konuşuyomuşum.

Tuhaf olan şu ki orada kimse YOKMUŞ

Yavaş yavaş delirmeye başlıyorum sanırım.Şirketten çıkar çıkmaz kendimi bir banka bıraktım.Napacağımı bilmiyordum.Hiç tanıdığım biri olmadığı için yan bankımda hiç tanımadığım birine anlatmaya karar verdim.

Çabucak onun yanına geçtim.Adam bana şaşırmış bir şekilde baktı."Merhaba"dedim saygıyla."Merhaba" o da bana nazik bir şekilde cevap vermişti.Buna sevindim

"Sana bir şey anlatabilir miyim? Beni dinler misin? Buna ihtiyacım var."dediğimde adam başını onaylar gibi salladı.Ve olanlar oldu.Sadece benim çenem fazla açıldı ve adamın uyuduğunu bile fark etmedim.Omzunda uyuya kalmıştı.

Onu yavaşça dürttüm bana söylediği tek şey

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Onu yavaşça dürttüm bana söylediği tek şey."Jimin git başımdan şimdi koycam bi tane" oldu.Bu hangi alemde yaşıyor? Uyandırmalı mıyım?

"Bak sana diyorum Tae sırıtma.Komik değil anladın mı?" Tae mi? Bu bana bir yerden tanıdık geliyor."Höst..aman aman nerelere geldik"

Adamın birden zıplayarak uyanmasıyla söylenmesi beni korkuttu."İyi misiniz?"Adam bana boş boş bakıyordu."He evet iyiyim pardon biraz dalmışım." Ona gülümsedim.Tatlı gözüküyordu."Neyse ben kalkayım"

Onun kalkmasıyla bende kalktım.Bana saygıyla eğildi ve bende eğildim.Sonra elini uzattı.

"Tanıştığıma memnun oldum Song Yun"

Ona gülümserken gözlerim de kapanmıştı."Ben de bay.... bir dakka ismimi nerden biliyorsun?"Gözlerimi açmıştın ama o yoktu.

Nasıl olur? Nasıl birden kaybolur? Paralel evrene geçiş mi yaptım? Hangi alemdeyim?Korkuyorum.

Bence bir doktora görünmeliyim.En sağlıklı çözüm.🤦🏼‍♀️

MELODY /JKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin