17 < "BENİ DİNLE!" > 17

1.5K 95 3
                                    

( Düzenlendi )

Gözlerimi açtığımda hastanedeydim.Her yer aletlerle doluydu.Hastanelerden nefret ederim. Yattığım yerden kalkmaya çalışırken birinin kolumu tuttuğunu fark ettim.Bu Jungkooktu.Burda ne işi vardı? Hem bana bağırıyor hemde seninle ilgileniyorum şeyi mi yapıyordu.Bu ne küstahlık!

Uyuyordu.Elimi hızlıca onun tuttuğu elinden çektim. Saat kaçtı? Bugün günlerden neydi? En önemlisi TELEFONUM NERDE? Gözümü hemen yandaki masaya kaydırdım. Oh~ Ordaydı.Elime aldım.Saate ve bu günün tarihine baktım.

Gün 21/03/2019
Saat 15.03

İki gün hastanede yatmıştım. Neden bu kadar uzun Elime bağlı olan seruma baktım.Yapmaktan en nefret ettiğim diğer şeyi yaptım. Canım acımasına rağmen o serumu çıkardım.İçimden çığlık atıyordum resmen ama kimse duymuyordu.

Sonunda başardım.Elimi tutarak koca bir nefes aldım.Yavaşça Jungkook'un uyanmayacağı bir şekilde yataktan yere kaydım ve yerdeki terlikleri giydim.Burdan çıkmalıyım.Kapıya doğru yavaşça ilerledim ve kapı kolunu yavaşça indirdim.

"Nereye?"Arkamı döndüm.Uyanmıştı."Sanane!" İlgilenme tavırları mı? Hıh! "Burdan gitmemelisin hala hastasın" Yandan güldüm. "Hasta etmeseydin o zaman" Suratını astı"Bilmiyordum" Kafamı sağa sola salladım ve elimi kafama koydum. "Umrumda değil bunu boşver.Ben burdan çıkıcam" Kapıyı açıp çıktığımda o da maskesini takmış peşimden geliyordu."Dursana"

"Beni umursama çünkü ben seni umursamıyorum" Pişmanlık duyduğunu düşünüyorum. "Tam iyileşmedin" Hala hızlıca ilerliyordum. "Sana beni umursama dedim" Yanıma ne ara geldiğini bilmiyorum.Beni kendine çevirdi.Ellerini ittirdim. "Bırak beni" Sıkıca tekrardan elimi tutuyordu ama canım acımıyordu."Beni dinle!" Gözlerimi ona büyülttüm ve bağırdım.

"Bana bağırma!"Ellerini tekrar kaldırıp omuzlarımı tuttu"Durmalısın" elini ittirdim. "Git başımdan!" Hala omuzlarımı bırakmıyordu ve benim onu itlemem işe yaramıyordu. "Seni kötü durumda göstermek zorunda bırakma beni" Sırıttı."Yaaa"

"Sen bilirsin" Sustum.Ondan kurtulmaya çalışan ellerimi indirdim.Tepki vermiyordum.Birden derin bir nefes aldım ve bağırmaya başladım. "İMDAAAT SAPIK VARRR!!" O ne olduğunu anlamadan ondan kurtuldum ve olduğumuz koridorda koşturmaya başladım.Etrafımda kimse yoktu bu yüzden rahat koşturuyordum.TA Kİ Birine çarpana kadar. İkimizde yere yuvarlandık.Bir dakika bu

YOONGİ! Ben neden bununla rezil olup duruyorum. Ah~ YETER!

MELODY /JKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin