( Düzenlendi ✅ )
"SONG YUN!" Odama çat pat dalınmasıyla yattığım yerden zıpladım."Uyuyorum burda" Jimin daha çok bağırdı. "Kalk çok önemli haberler kötü" Söylenerek kalktım.Güzel uykumu bölecek ne olabilirdi.
Aşağı indiğimde bütün herkes toplanmış bana bakıyordu tek bakmayan kişi ise oydu JEON JUNGKOOK Menajer sinirle yerinden kalktı. "Çabuk otur!" Ne olmuştu? Hızlıca oturdum.Eline sinirle kumandayı aldı ve haberleri açtı.
Haberler şöyleydi:
Evet sayın seyirciler bugün hiç beklenmedik bir haber görüceksiniz.Bu haber dünyaca ünlü Kore grubu BTS ile ilgili.Grubun en küçüğü Golden Maknemiz Jeon Jungkook dün saat 10:00 civarlarında bir kızla sahilde görüldü.Arkası dönük çekilen bu fotoğrafta kızın yüzü tam tespit edilemesede BTS'in fan kitlesi ARMY bunun gruba yeni gelen kız olabileceğini, sevgilisi olabileceğini masum taraf da bunun sadece bir arkadaş olabileceğini söylüyor.
Ama bu fotoğraftaki tutkulu öpüşme bunu yalanlıyor.Bu şanslı kızın kim olduğunu merak edenler bizden ayrılmasın haber alınca sizlerle beraber olucaz.
Reklamlar...
"N-n-na-nasıl?" Kekeleyen ben bana bağıran menajer ile daha da tırsıyordum.Nasıl nasıl Jungkook'a baktığımda kafası öne eğikti. "Dahasını görmek ister misin?" Sinirle menajer camı gösterdi. "Bütün paparazziler dışarda bizden yorum bekliyor." Ağlamaya başladım.Herkes bana sinirle bakıyordu. Herkes demiyim Jungkook bakmıyordu bile.
"Gruptan çıkacaksın!" Hızla ayağa kalktım. "Ne!" Onlara alışmışken mi? "Doğru duydun artık gruptan çıkacaksın" Ne yapıcağımı bilmiyordum hızla merdivenlerden yukarı çıkıp kapıyı sertçe kapatıp yorganı üzerime çektim. Kapımın açılıp kapanmasını umursamayıp olduğum yerde hüngür hüngür ağlamaya başladım. "Melody" Bir ağlama sesi daha.O gelmişti.
Yorganı üzerimden çekip kötü yüzümü umursamadan konuştum. "B-ben üzgünüm." Kafasını sağ sola sallayıp saçlarımı gözümün önünden çekti. "Senin hatan değil" Hıçkırdım. "Ben gruptan ayrılmak zorundayım" Hemen itiraz etti. "Buna izin vermem" Gidicektim işte.Tam birine güvenmişken gidicektim.
Kapı hızla açıldı.Hoseok içeri daldı. "Bir çözüm var!" Hızla yataktan kalktım. "Ne?" İkimizde ondan güzel birşey bekliyorduk. "Jungkook Je Ra ile sevgili olucak" Sen Ciddi Misin? "Ne!" Jungkookla birbirimize baktık.
BUNA ASLA İZİN VERMEM
ASLA!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELODY /JK
FanfictionSen benim ilham kaynağımsın... /BİTTİ/DÜZENLENDİ/ 01.07.2019/ 24.04.2020