( Düzenlendi ✅ )
Tae alel acele beni taşıyıp odaya geri çıkarıp diğerkilere söylemeye başladı. "Kız alev aldı yanıyo-" Sözünü beni bırakıp yerde ördek gibi çırpınarak devam etti."Söndürün ıslatın itfaye yok muuuuu?" Ne dediğini anlamayan üyeler anlamaya çalışarak yorum yapmaya başladılar.
"Kız yanıyor mu nerde itfaye çağırıyım mı? Bekle arıyorum." Bunu diyen Jimin odadan hızlıca çıktı. Nasıl yanıcam Allah aşkına ben burdayım."Ne? Song Yun bize ıslak kek mi yapıcak? O ne?" Jin'in cevabına karşın yüzümü somurttum yemek ne alaka?
"Hayır şöyle demeye çalışıyo.Kız çok alev taş taş" Jungkook'un söylediğine karşılık herkes Jungkook'un üzerine atladı. Suga hariç. "Tae demeye çalışıyor ki kızın ateşi var" Biri anlıyo bizi.Suga sen olmadan napıcaz biz?
Jimin'in hızla açık kapıdan içeri girmesiyle yerde olan üyelerin üzerine düştü. "İtfaiye numarasını unutmuştum" Ve herkes Jungkook'un üzerinde Jungkook yaşıyor mu? "Ya! Siz ne yapıyorsunuz? Çocuk öldü resmen."
Bütün üyeleri yerden kaldırmaya başladım.En altta Jungkook'un kalmasıyla elimi uzattım. Tuttu. Kalkmasını düşünürken elimi kendine doğru çekti ve yere düştüm. Burun burunayız. ÇOK YAKIN!
Jin'in Jungkook'un kafasına vurmasıyla Jhope beni tutup kaldırdı. Ben bunlarla ne yapacağım böyle?Namjoon olayın artık tam olarak farkına vararak konuştu. "Senin ateşin var.O zaman senin dinlenmen gerek." Hadi be şaka yapıyorsun ya
Jungkook'un beni kucağına almasıyla hala şaşkın ve utanç içindeydim.O ise hala gülüyordu.Zevk alıyordu. Aşağa kata indirdi beni ve koltuğa yatırdı. Jhope üstümü örttü.
Mutfaktan bez ve su dolu kahse getiren Tae elindekileri Suga'ya verdi ve Suga bana doğru eğildi. Bezi alnıma bastırmaya başladı. Suga'yı tekrar bu kadar yakından görüyorum.En son uyurken görmüştüm. İstemsizce onun yüzünü incelerken bana gülümsediğini fark ettim.Ona gülümsedim.
Jin'in sesi duyulunca oraya döndüm. "Özel tarifli çorbam hazır.Yemeyen pişman olur" Elinde tepsiyle bana geliyordu.Jimin dikleşmem için yastığı arkama dikleştirdi."Bu kadar şeye gerek yok alt tarafı ateşim var." Dediysem de itirazlara başladılar. "Olur mu öyle şey" dedi Jhope kocaman gülümsemesini sunarken."Sende bizim kardeşimizsin artık tabiki yapıcaz" Bunu diyen Taehyung bana göz kırptı
"Yapıyoruz işte ses çıkarmasana!" Son sözü söyleyen Jungkook sinirli bir şekilde bana baktı ve yukarı çıktı.Bu az önce bana gülmüyor muydu?
Bu değişik ne böyle ya
Bu ne değişik ya
Değişik böyle ne ya
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELODY /JK
FanfictionSen benim ilham kaynağımsın... /BİTTİ/DÜZENLENDİ/ 01.07.2019/ 24.04.2020