( Düzenlendi ✅ )
(Bu bölümü düzenlerken yeni bir şey ekledim Song Yun'un soyadını bilmiyordunuz değil mi?)
Evet yüzüm domates oldu.Teşekkürler.Konuyu değiştirmeye karar verdim."Tae ile niye kavga ettin?" Derin nefes aldı ve geriye yaslandı. "Senin için"
"Ne?" Sinirleri belli oluyordu ama sanırım beni kırmamak için nazik konuşuyordu. "Tae seni seviyordu fakrk edemedin mi?" Kafamı sağa sola salladım ve başımı öne eğdim. "Sana bağırdığım gün seni kucağıma alıp gidecekken Yoongi hızla geldi ve seni alıp hastaneye götürdü." Derin bir nefes daha aldı. "Bizde o sırada tartışmaya başladık."
FLASHBACK
Jungkook'tan
Kendimi çok kötü hissediyorum.Bu duygu ne? Tae gelip kucağımdaki Song Yun'a baktı.Sinirle yanıma geldi.O sırada Yoongi yanımızda korna çaldı. "Kızı arkaya koy.Sizinle Namjoon görüşecek"
Hiç cevap vermeden kucağımdaki Song Yun'u arabanın arkasına koydum.Arabanın kapısını kapatmamla gaza basıp gitmesi bir oldu. "Naptın kıza?" Tae sinirini tutmak istermiş gibi bir soru sordu.Bende ona net bir cevap verdim. "Hiçbirşey"
Yandan gülümsedi. "Buna inanacağımı mı sanıyorsun?" Bende yandan güldüm."İnanmalısın" Bana yaklaşıp gömleğimin yakalarını tuttu."Sen benimle dalga mı geçiyorsun?" Ban yumruk savurmasıyla yere eğildim.Tae'nin bana karşı böyle bir tepki vermesini beklemezdim.
Bu sefer ben yumruk geçirdim.Çenesine geldi.Biraz afalladı.Tekrar kendi toplayıp bir yumruk savurdu.Ta karnıma.Yere yığıldım.Tepeme çıktı yumruklamaya başladı.Ben boş durur muyum? Altından kurtulup tepesine çıktım.Bu seferde ben yumruklamaya başladım.Tae pes eder gibi konuştu.
"Yeter!" Derin bir nefes aldı. "Yeter duralım" Onu yumruklamayı bırakıp yana yattım.İkimiz de derince nefesler alıp veriyorduk. "Song Yun'u seviyorsun değil mi?" Yattığım yerden kalkıp oturdum. "Ne saçmalıyorsun?"
"Basbaya seviyorsun işte" Neden şu an kendimi onu seviyormuş gibi bir hisse kapıldım. "Bak adamın asabını bozma saçmalama" Kendisi de benim gibi doğruldu ve gömleğimin yakalarını tekrardan tuttu.
"Salak Salak! SALAK! Tam bir salaksın.Kızı seviyorsun işte.Kabul etsene.KABUL ET! Eğer kabul edersen duygularımdan vazgeçebilirim..." Sesi sonlara doğru kısılan Tae'ye baktım.Song Yun'u seviyordu.Buna rağmen Song Yun'u bana bırakıyordu.Sen nasıl bir hyungsun?
Peki ben Song Yun'u seviyor muyum Sanırım.Sanırım.Ah~ Bunu düşünücem. Yakalarımı bırakan Tae'ye sımsıkı sarıldım. "Teşekkür ederim hyung.Bana bu kadar güzel hyung vahşeden tanrıyada şükür"
(Haşa Allah var yukarda hemen tövbe edip müslim ol Jeykey)Birbirimize sımsıkı sarılıyorduk.Sanki birbirinden çok uzak kalmış abi kardeş gibi. Sonunda toparlanıp ayağa kalktık.Hastaneye doğru gitmeye başladık.
FLASHBACK END
SONG YUN'dan
Böyle birşey n-nasıl? Tae beni mi seviyor? Eee bana abi kardeş ilişkisi olucak demişti. Off beynim yandı. "Ah!" Kafamın işaret parmağı ile ittirmesiyle söylendim. "Çok fazla düşünüyorsun." Kaşlarımı hafif çatıp baktım. "Yavru kedi gibisin Melody" Garipsedim."Melody?" Güldü. "Evet.Bundan sonra sana Melody diyeceğim"
"Nedenmiş o?" Benim ismim var bilmiyor mu? Çok kısa ve öz LEE SONG YUN. "Çünkü sen benim şarkımsın.Sen benim ahenkimsin.Sen benim ilham kaynağımsın.Sen ben melodimsin." Jungkook'un beni geniş omuzlarına yatırmasıyla.Kokusu burnuma doldu.Bu kokuyu en son yatağına yattığımda almıştım sanırım.Çok güzel kokuyordu.
"Biliyor musun Melody?" Sessizce onu dinledim. "İnsanın sevdiğinin kokusu güzel gelirmiş.Sanırım senin kokunda bu yüzden güzel" Utandım. Kulağıma fısıldadı. "Seni seviyorum" Biraz durdu.Tekrar konuştu."Sen?" Ben? Derin bir iç çektim. "Birine bağlanmaktan korkuyorum.Çok seven kaybeder"
"Böyle düşünme Song Yun" Sonra mırıldandı.
"Sonu bilinmeyen bir geleceğimiz olsa bile
Seni asla bırakmayacağım
Bütün kalbimi sana vereceğim
Seni asla yalnız bırakmayacağım"
Beni omzundan kaldırdı ve gözlerimin içine bakarak söylendi.
"Bu güzel bir hayat
Yanında olacağımBu güzel bir hayat
Arkanda duracağımGüzel aşk
Eğer senle bu gökyüzünün altındaysam sadece nefes almak beni mutlu ediyorAma ben bilmiyorum
Kalbimde ne zaman yaşamaya başladığınıBilmiyorum
Seni gördüğümde neden kalbimin çarptığınıAynı yerde aynı zamanda birlikteyiz
Sadece bana gelmeni bekliyorum"Ve dudaklar.Beni öpüyordu.
Ben kabullenmiştim
SENİ SEVİYORUM
Fark etmedikleri bişey vardı
Bir paparazzi bunları görürse ne olurdu?
Şşşşşşşşşşşşşşşş
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELODY /JK
FanfictionSen benim ilham kaynağımsın... /BİTTİ/DÜZENLENDİ/ 01.07.2019/ 24.04.2020