( Düzenlendi ✅ )
Jungkook'tan
Vücudumdaki sarsıntıyla gözlerimi açtım. Neredeydim ben? Elimi gözümü ovalamak için getirdiğimde elime göz yaşım değdi. Ben ağlamıştım. Rüyamda ağlamıştım. Anılar canlanmaya başladığında hastanede olduğumu anca idrak edebildim.
Yerimde dikleştim.Kafamı sola çevirdiğimde birini gördüm. Benim aşkımın sahibi. Şarkılarımın Melodysi. İşte o vardı. Yatıyordu yan sedyede. Çok şükür. Çok şükür ki iyiydi.
Odanın kapısı açıldığında doktor içeri girdi. "Günaydın Jungkook Bey" Merakla ona sordum. "Bana ne oldu?" Elindeki deftere birşeyler yazarken bana cevap verdi. "Ben size Song Yun Hanımefendi hakkında açıklama yapacakken bayıldınız.Çok şükür ki uyandınız.Bu sırada sabah oldu ve Song Yun hastamızın da durumu oldukça iyiye gitti."
Gülümsemem artarken yanıma geldi ve elimdeki serum iğnesini çıkardı. "Geçmiş olsun" Diyerek odadan ayrıldı.Bu sırada bende yavaş hareketlerle sedyeden kalktım ve Song Yun'un sedyesine oturdum. Onu çok özlemişim.
Biraz saçlarıyla oynadıktan sonra ona sıkıca sarıldım.Kokusunu içime çektim.Kulağına doğru yaklaştım ve fısıldadım. "Özür dilerim.Herşey için"
Song Yun'dan
Gözlerimi açtığımda biri bana sarılıyordu. Tanıdık bir koku burnumu doldurdu. Bu sevdiğim adamın kokusuydu. Ellerimi yavaşça kaldırıp bende ona sarıldım.Bunu beklememiş gibi birden yüzüme baktı.Uzun uzun birbirimizi inceledik.
Sonunda konuşmaya karar verdiğinde ağlamaya da başlamıştı. "B-ben özür d-ddilerim" Hıçkırığı duyuldu. "Ben çok özür dilerim. Söz,söz veriyorum bir daha seni üzmeyeceğim.Beni affet olur mu?" Sessiz kalmayı tercih ettim.Onun yerine cevap olarak dudaklarımızı buluşturdum.
Onu çok özlemiştim.
Beni çok özlemişti.
Son bir bölüm ha?
Bu kitabı mutsuz bitirmem demiştim.
Buyrunuz
Kısa bölüm oldu biliyorum ama son bölümü uzun yapmayı düşünüyorum.
İnş
Yıldızı parlatıp yorum yapmayı unutmayın
Jungkookshii09 hizmetinizdedir
Dı dı dı dınn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELODY /JK
FanfictionSen benim ilham kaynağımsın... /BİTTİ/DÜZENLENDİ/ 01.07.2019/ 24.04.2020