Şu an doktorun yanında derdimi anlatıyorum ama kadın beni anlamamak için doğmuş sanki.O mu kıt ben mi anlatamıyorum.
"Hanımefendi doktor hanımcığım.Anlamıyor musunuz? O kart elime geçtiğinden beri manyak oldum." Anlamasını umuyorum hala ama hiç öyle gözükmüyor."Gidin o zaman doktora görünün"
Ah şimdi iyice tırlatıcam kafayı."Yahu zaten doktora geldim siz doktor değil misiniz?"Kadın hala kaşları çatılı bir şey geveleyip duruyordu."Tamam.Yeter hanımefendi.Üstüme gelme.Çık dışarı.Bu ne biçim hastane.öhüü"
Bunu diyen ben değilim.Kadın bana atar yapıyo. Sanki ben doktorum."İnsana küfür ettirme gidiyom yaw yeminle ağzım bozulursa kötü olcak"Doktorun yani o manyak kadının yanından çıkarken kapıyı sertçe vurdum herkes bana bakıyordu.Yetkililere söyleyeceğim bunu.
Hızlı adımlarla giriş bölümüne geldim ve görevliye bağırmaya başladım."Siz hastalarınıza böyle mi bakıyorsunuz? Bu ne kabalık.Yahu ben mi hastayım o mu belli değil.Müdürünüzü çağırın.HEMDE HEMEN!"
Kadın benden korktuğu için hemen müdürlerini aradı.Müdür bu gün benim şansıma buradaymış ve yaklaşık 5 dakikaya yanımda olurmuş.
Karşıda birini görmemle sinirlerim bin kat arttı. Neden mi? Karşımdaki kişinin arkasında bir sürü koruma var ve herkese öpücük atıyo.Tuhaf olanı o bir ERKEK Öpücük atmak ne bileyim?
Kızlar da buna karşılık yere yığılıyolar.Yaw cidden çıldırıcam!!!
Müdür karşıma öpücük atarak geldi ve bana göz kırptı.Ama ben ona hala sinirli bakıyorum.Buna karşılık ciddileşti."Öhüm öhüm ben müdür.Beni çağırmışsınız.Bir sıkıntı mı var?" Müdür bu mu? Neyse."Doktorunuzdan şikayetçiyim"
Müdür elini şaklatarak bir görevliyi yanına çağırdı ve birşey fısıldaştılar sonra bana döndüler."Nasıl olur? Hangi odadaki doktor?" Ciddiyetimi bozmadan devam ettim."E-13" elimle de arka tarafı işaret ediyordum.
Yine Müdür elini şaklatarak bir görevliyi yanına çağırdı ve birşey fısıldaştılar sonra bana döndüler.Bu benim sinirimi bozmaya başladı."O doktor olamaz o en iyi doktorumuz" Hadi be oradan.
"Değilmiş demek ki!"Yine ve yine müdür elini şıklatarak görevliyi çağırdı.Sinirlerimi kurcalıyordu bu hareketi.Ayağımı yere vurarak bağırmaya başladım."Yah! BAŞLICAM FISILDAŞMANIZA KENDİN KONUŞAMIYON MU SEN? İlla birine mi ihtiyaç var?!!!!!!"
Müdür eliyle görevliye git işareti yaptı.Dikleşti ve elini bana uzattı."Tanıştığıma memnun oldum Song Yun"Ve korumaları onu koruyarak ordan uzaklaşmaya başladı.
Olayın şokunu bugün de son kez yaşadıktan sonra orayı hızlıca terk ettim ve eve hızlıca koştum.
Bu dünyadaki herkes mal da bir ben mi akıllı kaldım? Ya da tam tersi mi demeliyim? Gittiğim doktor bile düzgün değil ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELODY /JK
FanfictionSen benim ilham kaynağımsın... /BİTTİ/DÜZENLENDİ/ 01.07.2019/ 24.04.2020