( Düzenlendi ✅ )
Jungkook'dan
Kıravatımı bağlayıp hazır olduktan emin olunca bitkin vücuduma bir gülümseme yerleştirip çiçekleri elime aldım.Takım elbisemin içinde yüzüğün olduğuna emin olduktan sonra kapıdan yavaşça çıktım.
Tek başıma uzun bir yolculuk çekecektim.Bu yolun sonunda ikimizin de istediğini gerçekleştirecektim. Arabanın şoför koltuğuna yerleştim.Çiçekleri nazikçe yan koltuğa koyduktan sonra arabayı çalıştırdım.
İçimde bir ağlama hissi vardı.Gözlerim yine dolmuştu.Bunu dindirmeye çalıştım ve gaza basıp uzun bir yola hazırlandım.
Yarım saat sonra...
Çiçeklerin arasındaki bahçeye vardığımda yüzüme gülümsememi takındım. Arabadan çiçeği alıp indiğimde ayakkabılarım yeşil çimenlere girdiğinde başımı ona doğru kaldırdım.
İşte karşımdaydı güzel yüzlüm. Gülümsediğini göremesemde mutlu olduğunu hissettim. Yavaşça yanına yaklaştığımda İlk önce çiçeği uzattım ona. Yere diz çöküp çiçeği yere bıraktım ve takım elbisemin cebinden yüzüğü çıkardım ve ona uzattım.
"Benimle evlenir misin MELODYM?" Gülümsemem yüzümdeyken ondan cevap bekledim. Bekledim...bekledim...bekledim...Cevap gelmeyince yüzüm soldu. Bana cevap vermedi. Doğru Toprağın altında.
Öteki hayatta cennetteyken bana nasıl cevap vermesini bekliyordum ki?
Selaaaaaaam
Merak etmeyin kitap bitmedi
Sonu mutsuz olamaz bu kitabın
Mutsuz sonları sevmem
Spoi verdim sanırım biraz
Neyse
30.bölümde finish yapmayı düşünüyorum.
Takipte kalın
Diğer kitaplarımı da okumayı unutmayın
Jungkookshii09 hizmetinizdedir
Dı dı dı dın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELODY /JK
FanfictionSen benim ilham kaynağımsın... /BİTTİ/DÜZENLENDİ/ 01.07.2019/ 24.04.2020