( Düzenlendi ✅ )
Eşyalarımı sinirle topluyorken kapı tıklatma sesleri "Song Yun çık ordan" Yada "Aç kapıyı Song Yun" Sesleri de duyuluyordu ama kimse dememek "Song Yun iyi misin?" Tıh!
Eşyalarımı toplamayı bitirdiğimde sırt çantamı takıp kapıyı sinirle açtım.İçerideykenki bağırışma sesleri susmuş ortam sessizliğe bürünmüştü. Hepsini teker teker süzdüm en son gözlerim Jungkookla buluştuğunda göz devirdim.
Herkese sarılmaya başladığımda afallayan 6 kişi 7.şahısa gelince 'tıch tıch' yapıp merdivenden aşağı indim. Artık birşey hissetmiyordum. Taş olmuştu hislerim
Ve bugüne dair hatırladığım tek şey kapıdan çıkarken onunla bakışmamız ve beni telaşla kucağına alması.
...
Yazardan
Telaşla sevdiği kızı kucağına alan oğlan evden hızlıca çıkıp arabaya binip hastanenin yolunu tuttu. Hastaneye vardığında kızı sedyeye yatırıp ortalıktan kaybolan doktorlarla yere çökmüş bitmiş bir şekilde kendi kızmaya başlamıştı oğlan.
Neden birden bayılmıştı? Neden onun bu kadar canını yakmıştı? Neden onu sevdiğini haykıramamış şu lanet olası şirketin oyunuyla medyaya girmişti? Nedenler bitmiyordu.
Yanına çöken can dostlarıyla birlikte birbirlerine teselli vermeye çalılıyorlardı. Ne faydaydı? Gerçekler gözünün önündeyken ihtimaller sadece o anlık güldürüyordu.Belki onu bile yapamayıp can acıtıyordu.
O uyanacaktı. Uyanınca sevdiği kızın gözleri önünde ağlamasını istemiyordu. Gerekirse işten ayrılırdı ama artık sadece onu istiyordu. Uyanmasını ve ona Seni Seviyorum demesini.
1 gün 45 dakika 28 saniye
Doktordan haber geldi. "Hasta ..." Ve gözünden süzülen yaşlar.
Bunlar ... yaşları
Sizi meraklandırdım bu bölümde ve bu bölüm kısa oldu.
Bu arada 1 saat önce 1K olduk
Herkese çok çok çok teşekkürler ❤️❤️❤️
Yarın yeni bir kitap yayımlıcam lütfen onu da okuyun gerçekten o da heyecanlı ilginç bir kitap olucak
Sizi çok seviyorum
Kendinize iyi bakın
Jungkookshii09 hizmetinizdedir
Dı dı dı dın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELODY /JK
FanfictionSen benim ilham kaynağımsın... /BİTTİ/DÜZENLENDİ/ 01.07.2019/ 24.04.2020