( Düzenlendi ✅ )
Aslında bu kitabı silmeye karar vermiştim ammmma bir takipçim sayesinde bu kararımdan vazgeçtim.Bu kişi bence kendini biliyor.Teşekkür ederim.
(Önemli! Bu yazıyı kitabı düzenlerken yazıyorum ve başta yazdığım teşekkür yazısındaki bahsettiğim kişi. Sana bir kez daha teşekkür etmek istiyorum kitabı iyili silmedim senin beni umutlandırmanla kitabım 30K'ya gidiyor.Tekrardan Teşekkür ederim. @blackpinkbp_blink )
Kendimi ittirdim ve yere düştüm.Bugün nasıl bir gündü yine."B-ben gerçekten bilerek yapmadım.Yanlış anlamayın.Ciddi söylüyorum." Hem söyleniyor hem ayağa kalkıyordum.En sonda Jungkook'un yanına gittim.Tam dibinde durdum.
Kollarımı belime yerleştirdim "Jungkook ne düşünürsen düşün.Tamam mı?"Elimle Yoongi'nin yorganını gösterdim. "Hepsi yorganın suçu" Hızlıca kapıdan sıyrıldım ve aşağı kata indim.Yemek masasına soluk soluğa oturunca herkes şaşırdı.Jin yüzü mutlu bir şekilde bana baktı. "Valla döktürmüşsün.Çok güzel" Namjoonda gülümsedi. "Bu hal ne böyle soluk soluğa." Kendimin nefesi normal aldığıma karar verip konuştum.
"Boşverin ya önemsiz şeyler" Yaa ne demezsin. Masaya Jungkook ve Yoongi de gelince ikisiyle göz teması kurmamaya çalıştım.Utanıyordum. Yoongi tam yanıma oturunca yerimde zıpladım ve ayağa kalktım.Tabi herkes şaşkınca bana bakıyordu. Bahane üretmeliyim Bahane....hmm Aha!
"Jimin yer değiştirelim mi burası ceryan yapıo" Jimin şaşkınca baktı. "Cam kapalı ne ceryanı" Vah başıma gelenler. "Ay ay ıhıııı ben öyle demek istemedim şey dicektim yer değiştirelim biz şey diye şeyy...ıı he! Çok sıcak içersi" Offf kurtulduk. "Burada pencere yok Song Yun" Yeter! "Jimin! Uzatma da geç buraya" Jimin yerinden kalktı."Tamam ya! Ne bağırıyon"
"Öyle demek istemedim yaaa of boşversene" Onun yerine geçtim mutluyum. Yemeğimi yemeye devam ederken Jungkook bana bakıyordu. 'Ne var' anlamında kafamı salladım.Genizini temizledi. "Song Yun." Sakin bir ses tonuyla cevap vermeye çalıştım."Efendim"
"Yemekten sonra dışarı çıkalım mı? Baş başa" Göz ucuyla Yoongi'ye bakıyordu.Hadi ama bu çocuk manyadı mı? Noluyo burda? "Niye ki?"Gülümsedi. "Bayadır gezmiyoruz." Hadi ya şaka yapıyosun. "Hiç gezmedik ki Jungkook"
Somurttu."Aaa ayıp ediyorsun.Daha dün bana beraber biryerlere gidelim diye yalvarıyordun."Sinirli bir şekilde ona baktım."Ben öyle birşey yapmadım" Masadaki herkes -Yoongi dışında- bizi izliyordu. "Hadi ama naz etme.Utanıyor musun?" Alo psikologla mı görüşüyorum? "Ne utanmasında-"
"Yeter!" Pür dikkat herkes Yoongiye bakıyordu. "Kız istemiyor ve öyle birşey dememiş uzatma istersen" Jungkook yandan güldü."Ne oldu? Kıskandın mı?" Ne diyor bu "Jungkook haddini aşma" Pardon yanlış sordum Beyin nakli nerede yapılıyor? "Aşarsam ne olur?"
Bunlar atışırken Tae beni yandan dürttü.Ona 'ne oldu?' Bakışı attım.Fısıldadı. "Uzaylılara inanır mısın?" Zamanı mı? "Yaaani" Güldü. "Onlar gerçekten var." Şaşırdım."Ciddi misin?" Bana kocaman gülümsedi."Elbette.Göstermemi ister misin?"Cidden böyle birşey var mı? "Jungkook!! Açtırtma bana ağzımı"
"Açık zaten hyung" Tövbe tövbe.Tae'ye döndüm. "Evet bana göster"Elini uzattı."Gel benimle" Tuttum.Masadan kalktığımız an herkes bize baktı.Taede onlara dönüp"Siz tartışın ben kızı kaçırdım" diyerek gülüp dil çıkardı.Çılgın bu çocuk.
Dışarı götürüyordu beni.Ayakkabılarımızı giydik.Kapıyı kapatmadan içeriden sesler geldi. Jimin"Yaaa Song Yun bana bir açıklama borçlusun.Bekle beni" diyerek bağırmaya başladı.Oturma mevzunun nasıl bir açıklaması olabilir şu an bilemiyorum.
"Song Yun hadi ama buraya gel.Kafanı kırmıycam SONG YUUUUN!" Jungkook'un söylenmesiyle içim ürperdi. Bu niye yine sinirlendi ki şimdi? "Yakışıklı oppanı bırakma SONG YUUN!" Bu da Jin'in bağırışıydı. Tövbe tövbeee. Tae bana gülümsedi ve elimi daha sıkı kavradı"Hadi kaçalım"
Ve koşturmaca başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELODY /JK
FanfictionSen benim ilham kaynağımsın... /BİTTİ/DÜZENLENDİ/ 01.07.2019/ 24.04.2020