( Düzenlendi ✅ )
Lütfen vote atar mısınız?
Atanlara şimdiden teşekkürler.Yerimden zıpladım.Jungkook ne ara gelmişti.Yerimden zıplamamla Jin de uyandı.Etrafa alık alık bakıyordu. "Ne oluyor?" Nazikçe sorusuna karşılık Jungkook bağırmaya başladı"O KIZ SENİN SAÇINA DOKUNDU!" Aman ne önemli bişi. "Olabilir o benim kardeşim" Onun kardeşi gibiyim nasıl aklımdan böyle bişi geçebilir.Asla asla böyle bişi olmaz. "YAPMA JİN HYUNG KIZ BİLDİĞİN SANA YAVŞIYO"
Ağlamaya başlamıştım.Sesimin çıkmasını zor sağlıyarak konuştum."Ben sana dedim ben öyle biri değilim.Anlamıyor musun? Sağır mısın? Beni sapık olarak görme ben cidden öyle biri değilim" Bu söyledikleri gerçekten sınırı aşmakta. "Saçmalama! Kendine gel Jungkook! Karşındaki bir erkek değil kız!" Jin'in bağırmasıyla Jungkook yerinde zıpladı. "Ama-ama sana ah~ Günün birinde öğreniceksiniz ne olduğunu"
Kendimi çarşafın altına gömmüş ağlıyordum onlar ise kavga ediyordu. "Asıl sen! Günün birinde onun ne kadar da iyi yürekli bir kız olduğunu görüceksin.Sonra diyeceksin ki! Ben neden daha önce böyle birley yaptım." Jin sinirlerini dindirmek için odadan hızlıca çıktı.Şimdi biz Jungkookla başbaşa kaldık.Uyumak istiyorum.Uyuyacağım
...
Kalktığımda saat sabah 6 idi.Yanıma baktığımda Jin yerine başka biri vardı. Bu Jungkooktu.Hadi ama ilk önce bana avazı çıktığı kadar bağırıyor sonra gelip benimle çok ilgiliymiş gibi yanımda uyuya kalıyor. Birden sıçrayarak uyandı."Song Yun!!!" Yerinde titredi.Gözleri benim gözlerimle birleştirince üzerime atladı.Sımsıkı sarıldı "Çok korktum.Sen-Seni kaybedicem diye çok korktum" Ne diyordu bu. "Ne diyorsun?"
"Soru sorma biraz böyle kalalım" Hiçbirşey söylemeden.Kollarımı ona sarmadan.Sadece kokusunu içime çekerek bekledim.Bu kokuyu en son onun yatağına yattığımda almıştım.Çok güzel kokuyordu.Bir dakikaO da beni kokluyordu.
Köpek gibi birbirimizi kokluyoz.Bu ne ya?
Yavaşça benden ayrılınca ona baktım. İyi miydi Ağlamaya başladı.Ne oluyor? "İyi misin?" Bunu onun bana sorması gerekti ama neyse. "Ben özür dilerim" Ne tepki vereceğimi gerçekten bilmiyordum."Ne için?"
"Bu 1 ay boyunca sana acı çektirdiğim için" Gülümsedim. "Niye gülümsüyorsun?" Sırıtarak ona baktım."Hiiç" Benden bir cevap beklediği için konuşmaya başladım. "Sadece bana bir iyi davranıyorsun bir kötü ne yapıcağımı şaşı-" Gülümsedi. "Song Yun" Sözümü bölmesiyle ona bakmaya başladım."Gözlerini kapa." Aptal gibi birde dediklerini yapmasam.
Ani bir hareketle gelip dudaklarıma yapıştı. Ne Gözlerimi açtım sırıtışım yüzümden silinmiş ona bakıyordum.Hemen geri çekildim. "Ne yaptığını sanıyorsun?" Şaşırmış bir şekilde bana baktı.İçimden ne bakıyon ayı mı oynuyo diyesim var ama sustum. "B-ben" Sinirlenmiştim. "Sen ne-beni iznim olmadan öpemezsin.Ne biçim birşeysin sen!"Gözlerini yerden kaldırdı ve gözlerimin içine baktı. "Üzgünüm sanırım sanırım sana aşık oldum"
"Hı?" Kafayı yemedim değil mi? Sakinim OH~ sakinim. "Daha dün bana bağıran sen şimdi sana aşığım diyorsun.İyi misin sen?" Biraz durdu. "Biliyorum.Çok aniden anladım hislerimi" Bu benimle dalga geçiyor herhalde başka açıklaması olamaz.
Aklıma gelen şeyle birden sırıttım.İddia gelmişti aklıma.Şeytanlık düşünüyordum. Puhahahahahaha "O zaman benim kölemsin" O da bana gülümsedi. BANA
"Evet sana aşık olmuş bir köle"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELODY /JK
FanfictionSen benim ilham kaynağımsın... /BİTTİ/DÜZENLENDİ/ 01.07.2019/ 24.04.2020