18 < "İLK O BAŞLATTI!" > 18

1.6K 97 10
                                    

( Düzenlendi )

Yerden yavaşça kalktım ve Yoongi'ye elimi uzattım. "Özür dilerim yanlışlıkla oldu." Elimi tam tutacakken Jungkook elini uzattı ve onunkini tuttu. Bu Çocuğun Derdi NE! Kafamı sağa sola umursamazca salladım ve ilerlemeye koridorda hızlı hızlı yürümeye başladım.Tabi Jungkook da arkamdan bağırınarak geliyordu.İleride Tae'yi görmem ile ona doğru hızlıca koştum.Tae de bana doğru koşuyordu.Kollarımı açtım ve Tae'ye sarıldım.

O beni cidden rahatlatıyor.Sanki gerçek bir abimmiş gibi "İyi misin Song Yun yanına döndüğümde bayılmıştın ödüm koptu." Maskesini çıkarmadan söylediği sözleri anlamaya çalıştım.Beni merak etmiş."Ben iyiyim merak etme." Kollarımdan ayrılıp Gülümsedi."Sen neden odada değilsin" Yüzümü somurttum. "Hastane odalarını sevmem" İtiraz etti. "Ama şu an istemesende orada durmak zorundasın.İyileşene kadar"

"HEY!" Arkadan gelen Jimin hızlıca koştu ve yanıma geldi.Nefes nefese kalmıştı.Elleriyle yüzümü kavradı ve gözlerime baktı. "İyisin değil mi? Çok korktum.Oh~ Song Yun çok şükür" Yüzümdeki ellerini tuttum.Yavaşça aşağı indirdim.Hafif gülümsemeyi de ihmal etmedim. "Ben iyiyim.Korkma hadi odaya geri dönelim."

Sağımda Jimin solumda Tae odaya doğru ilerledik.Yolun yarısında Suga da katıldı.Odanın kapısına yaklaşırken Jungkookla göz göze geldim.Ona öldürücü bakışımı attım ama işe yaramadı O da aynı tepkiyi verdi.Odaya girdiğimizde yatağa uzandım ve çarşafı örttüm.

Tae ve Jungkook hala maskelerini çıkarmıyordu. İkisine baktım.Birbirlerine pis pis bakıyorlardı.Birşeyler olmuştu. "Neden maskelerinizi çıkarmıyorsunuz?" İkisi de bana tereddütle baktı.İlk konuşan Jungkook oldu "Sana mı sorucam" Tıh! "Sıcaklarsın diye dedim.Ama iyilikten anlamayan odun olduğun için"

"Tıh! İyilik yapma o zaman" Sinirli bir şekilde önüme döndüm."Uzatma da çıkar" Yoongi'nin dediğine karşılık tek kelime etmeden çıkardılar. Bir dakika! Bunların dudakları kanıyor. İkisininde! "Hey birbirinizi mi dövdünüz ne bu kanama" İkisi de birbirine baktı.İşaret parmaklarıyla birbirlerini gösterdiler.Aynı anda konuştular.

"İLK O BAŞLATTI!"

MELODY /JKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin