( Düzenlendi ✅ )
Uyandığımda sıcacık bir yerdeydim ve sanki biri bana sarılıyormuş gibi hissediyordum.Ve güzel bir koku vardı. Gözüm kapalı bunun tadını çıkarırken bana sarılan kimse daha çok sarıldım.Bir kıkırdama duymamla gözlerimi hızla açtım.
Karşımda Jungkook vardı ve bana sarılıyordu.Bu sıcaklık ondan mı geliyordu? Hayır. Bu benim ateşimdi.Peki bana sarılmak bu işin neresinde?
Hızla ondan ayrılıp bağırmaya başladım."Sapıııık sapık vaaaar." Bağırmamla birlikte Herkesin bir anda odaya dalmasıyla onlara bakmaya başladım. Odaya girdikleri gibi herkes üst üste düşmüştü.
Ben çok şükür yargondan kurtulup kalkmıştım.Herkes bana 'noldu?' bakışı atarken ben parmakla Jungkook'u gösteriyordum.
Jin'in konuşmasıyla Jungkook doğruldu."Jungkook şu dolap olayından sonra yine naptın? "Jungkook itiraz eder gibi bağırdı. " Ben bişi yapmadım!"jin göz devirince - Adam yerden göz deviriyo yaw - ben konuşmaya başladım.
"O-o bana sarıldı.Hemde ateşim var.Sen kim bana sarılmak kim." Derin bir nefes alan Jungkook relax bir konuşma sundu."Kızım deli misin? Bu kollara sarılmak isteyen kaç kız var."Ona dönüm ve yan bir gülümseme sundum. "Yaaa maaaaalesef ben o kızlardan değilim.Sen bana göre şu an bir yabancı sapıksın.Mümkünse uzak kalalım."
Ona arkamı döndüm ve odadan çıktım.Merdivenlerden hızlıca inmeye başladım.Kendimi mutfağa attım ve tezgahın üzerine ellerimi koydum.
Şu ana kadar hiçbir erkek bana sarılmadı ve şimdi ben buna izin mi vermiştim.Belki imkansız gelebilir ama evet hiçbir erkeğe sarılmadım.Babam hiç bana sarılmış mıydı acaba?
Yanıma gelen Tae ile ona gülümsemeye çalıştım. Sadece ÇALIŞTIM. "İyi misin?" Sorusuna karşılık iyi demiyeceğime göre kafamı sağa sola salladım. Dişleriyle dudağını ısırdı. Şu an tatlı olduğunun farkında mı acaba? "Senin için ne yapabilirim?"Beni umursayan biri mi? Bu neredeyse ağlayacak yüzümü hafif gülümsetti.
"Beni önemsemene gerek yok.Ben sizin bişeyiniz değilim.Umursamayın" Tae yüzünü somurttu."Olur mu hiç öyle şey.Sen bizim artık kardeşimizsin hatta belki daha fazla" Şaşırmış bir şekilde ona baktım. Neyden bahsediyor. "Saçmalama Tae ben sizin için sadece bir kızım ve hiçim"
"Kız kardeş olmaz mıyız zannediyorsun?" Olurdu değil mi? Ben olmasaydım başka biri olurdu. "Hey bana yaklaş" Tam tersini yapıp geri gittim. O da bana yaklaşmaya başladı.Lütfen bir sapığı daha kaldıramam.
Alnımı alnına bastırdı."Bu yaptığım hareketler yakında herkesin arasında olucak.Belki sarılma belkide yanaktan bir öpücük.Bunu yanlış anlama biz senin kardeşiniz aksi bizi tehlikeye düşürür."Alnıma küçük bir öpücük kondurdu.Bir anda alal acele geri çekildi.
"HEY! SENİN ATEŞİN VAR!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELODY /JK
FanfictionSen benim ilham kaynağımsın... /BİTTİ/DÜZENLENDİ/ 01.07.2019/ 24.04.2020