( Düzenlendi ✅ )
Eve nasıl bir hızla vardığımı bilmiyordum.Peşimde birileri vardı.Bu gün buna kanaat getirdim.Kaçıncı defa
-Tanıştığıma memnun oldum SONG YUN
Cümlesini duyacaktım. Resmen kendi adımdan nefret etmeye başlamıştım. Yatağa zıplayıp kafamı yastığa gömdüm.
...
Toplantıya girmiştim ve karşımda çok gıcık gözüken bir kız vardı? Biraz sinir olmuştum.Nedense insanların karşıdan görünüşüyle içini anlayabiliyordum. Başkanları ise gayet kibar ve yakışıklı bir beyefendiydi.İsmi de Namjoonmuş.
Toplantı arasında gıcık olduğum kızın lavaboya gittiğini görünce peşinden gittim.Aynanın karşısına geçmiş makyajını tazeliyordu.Bende yanına geçip aynı şeyi yapmaya başladım.
Birden konuşmaya başladı."Ah~ Sen makyaj yapsanda güzel olamazsın uğraşma bence-"Ay bi de aeygo yapıyo.Ben baştan demiştim bu kız gıcık diye.Hislerimin kuvvetli olduğunun kanıtı.Kim böyle birine gıcık olmaz ki?
"Pardon sözünüzü bölüyorum" Dedim Ah bir de cevap veriyor.Ne söyleyeceğimden haberi yok tabi."Buyrun" İtici bir gülümseme sundum."Yok sadece bölmek istedim.Susmazsan toplama yapmadan çarpacağım gibi"
Makyaj çantamın fermuarını havalı bir şekilde kapattım ve saçlarımı savurup çıktım.Ben bu kadar havalı mıydım yahuuuu
Toplantıya girdiğimiz başkanı lavabodan çıkar çıkmaz görünce bir şaşırdım.Önce saygıyla eğildim.Sonra gülümsedim.Aynısını bana da yaptı ve elini uzattı ve hiç beklemediğim sözleri söyledi.
"Tanıştığıma memnun oldum Song Yun"
Hızlıca ilerledi ve köşeden döndü.Arkasından koştuğumda köşeden dönüşte çıkış olmadığını gördüm.Nereye kayboldu bu?
Yeter artık cidden yeter.Lavaboya geri döndüğümde kız da yoktu.Başıma Güneş falan geçti diyeceğim ama hava kapalı.Hızla toplantı salonuna döndüm.İçeriye bakındım ama ne bir insan ne bir dosya vardı etrafta.Toplantı bitmişti sanırım.BEN YOKKEN Mİ?
Hızlıca giriş kısmına gelip görevliye sorumu yönelttim."Az önceki toplantı sona mı erdi?" Görevli bana 'bu kız salak mı?' Bakışları atarken.Buradaki herkesin şok olacağı cevabı verdi.
"Az önce toplantı olmadı ki!"
Hikaye nasıl gidiyor? İlk defa böyle yazıyorum sanırım.Bu hikayeyi uzatmaya çalışıcam.Yorum yapın lütfennn...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELODY /JK
FanfictionSen benim ilham kaynağımsın... /BİTTİ/DÜZENLENDİ/ 01.07.2019/ 24.04.2020