( Düzenlendi ✅ )
"Bana bakın! Neden kavga ettiniz?" Sinirlenmeme karşılık ikiside korkakça bana bakıyordu. Adam olun! Hala kimse cevap vermiyordu. "Söyleyin dedim size!"İçeri birinin dalmasıyla ona dönerken bana hala cevap vermemişlerdi. "Aaağağağağağğağ Song Yuuuuuun-aaaah!" Ve yere bağırarak kapaklanan bir adet Jin
"Jin iyi misin?" Söylenerek kalkıyordu. "Bunu benim sana sormam lazım" Güldüm.Yere yani düştüğü yere döndü. "Belanı versinler senin tamam mı?" Yoongi umursamazca ona laf söylemeye başladı. "Jin anlıyorum sadece yemekte iyisin zekan yok ama bunu yapma.Yerle konuşamazsın" Yoongi kendinden büyük birine demişti bunu değil mi? Ne katı ama.Tamam yumuşak halleride var ama soktum mu lafı gıkını çıkaramıyon.Üstelik o senden büyük yani!
Jin sinirlenmiş Yoongi'ye işaret parmağını kaldırmış bişeyler söylemeye çalışıyordu. Sadece Çalışıyordu! "S-s-sen s-en ah~" Ona doğru yürüdü hala işaret parmağı havada. "S-sen ah~" Geri döndü eski bulunduğu yere geçti.Şimdi etrafında dönüyordu.Bunu herkes izliyor altını çizerim "Jin Hyung napıyorsun?" Jimin'in söylediğine karşılık aklısı başısına gelen Jin benim yanımdaki koltuğa oturdu.
"Sinirlerim bozuk ben bugün Song Yun ile kalıcam siz eve gidin.Birşey olursa ararım" İtirazlar başladı ve Jin sinirlendi. "Ne diyorsam o!" Jungkook ve Tae dışarı çıkacaklarken durdurdum."Hey Siz!" Bana korkakça baktılar. "Sizinle sonra görüşücez!" Bu sözden sonra Arkalarına bile bakmadan topukladılar.😒
Kesinlikle birşey oldu "Eee Nasılız küçük hanım?" Jin'in bana gülümsemesiyle ona gülümsedim. "İyiyim Beyfendi sizi sormalı?" Jin elini sallayarak "Sizi gördüm daha iyi oldum madam" dedi. Gülümsedik. "Bak ne diyeceğim.Bu beyfendi sana müthiş yemekler getirdi"
Kocaman gülümsedim.Karnım çok acıkmıştı. "Nerede hani? Çok açım" Yerdeki torbaları aldı ve yavaşça yemek kaplarını çıkardı.Önüme sürgeçli masayı alıp koydu.Koltuğumu dikleştirdi.Yemekleri masaya dizdi. Çok lezzetli gözüküyorlar~ Çubukları almamla başladım.Tıkabasa yedim.Afiyet olsun.(Sizinde canınız çeksin oh~Dlosşfpsofpdclkdşxj)
Yemekleri toparlayınca Jinle muhabbete başladık.Uzun bir süre muhabbet ettikten sonra ona lavaboya gideceğimi söyledim.Lavaboda işimi halledip geri döndüğümde Jin uyuya dalmıştı.Şu an en masum hali. Yerime yerleştim.Ellerini bir yastık misali kafasının altına koymuş uyuya kalmıştı.Ellerimi onun saçları üzerinde gezdirdim.Yumuşaktı.Biraz daha oynadım.Kapının açılmasıyla Hemşirenin geldiğini düşündüm ve umursamadım.
Hala kafasını okşuyordum.Bu hissi çok sevmiştim.Sanırım Jin de bunu yaptıkça mayışıyordu.
"O ELİNİ HEMEN ÇEK!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELODY /JK
FanfictionSen benim ilham kaynağımsın... /BİTTİ/DÜZENLENDİ/ 01.07.2019/ 24.04.2020