21 < HEP BENİM OL > 21

1.6K 98 13
                                    

( Düzenlendi )

Hastaneden çıkış işlemlerim tamamlanmıştı.Sonunda bu hasta kokulu yerden gidiyorum. "Daha iyisin değil mi?" Jimin'in sorusuna karşılık gülümsedim. "Sizin sayenizde daha iyiyim" Hoseok önüme geçti ve kollarını bana doğru uzattı. "Vaaaay koca yürekli Song Yunn" Ve bende kollarının arasına koştum. Hoseok'u seviyorum.Hatta ona sıkıntılarımı da anlatıyorum.Şu Jungkook yüzünden bozulan morelimi düzeltiyor.

"Hani bana kucak" İyi insan lafın üzerine gelirmiş dicem de bunun iyi insan olduğu tartışılır. "Çok beklersin" Dil çıkardım ve gidip Jimin'e sarıldım.Suratı düştü.Bense hala sırıtıyordum. Tipe bak MUŞMULA

...

Eve vardığımızda önden ben girdim ve büyük bir patlama Konfetiler ve benim konfetiyle dolmuş kafam. Yüzümden gülüşümü indiremiyordum. "İyiki doğdun Song Yun.İyiki doğdun Song Yun.İyiki doğdun iyiki doğdunn İyiki doğdun Song Yun" İnanmıyorum.Bugünün doğum günüm olduğunu nereden biliyorlardı. Dahası Doğum günümü kutlayan ilk insanlar.Şu an ne kadar mutluyum kimse bilemez.

İçeri yavaşça girerken kafam önde eğikti.Çok mutluydum.Şu an mutluluktan ağladığımı bile fark etmedim.Herkes etrafta "yaaa ağlama" gibi sesler çıkarsa da hala ağlıyordum.Çok mutluydum. Önüme pasta ve çok güzel ışıltısı ile mumlar konunca gözlerimi yanımda olan insanlara gezdirdim.En son pastayı tutan kişiye yani Jungkook'a baktım.

"Üflesene prenses" İçim yumuş yumuş oldu. Çabucak ellerimi birleştirip dilek tuttum.Mumlara doğru baktım ve nefesimi mumlara tattırdım.Onlarda dileklerimi gerçekleştirmek için söndü.

Pastayı bir yere bırakıp geri gelen Jungkook ellerini kocaman açtı. "Şimdi kucaklama vakti.Hep mutlu ol" Bana sarıldı. Arkasından Tae geldi arkamdan sarıldı. "Hep çılgın ol" Sonra Suga geldi "Hayatın boyunca rahat ol" jimin geldi "Gözlerin kısılana kadar gülümse" Hoseok geldi. "Hiçbir zaman umutlarını yitirme" Jin geldi "Hep lezzetli yemekler ye" RM geldi "Kalbin hep temiz olsun"

Herkes bir taraftan bana sarılıyordu.Ama en çok Jungkook'a sarılıyordum.Şu an sevgi patlaması yaşıyorum.Küçüklüğümden bu yana ilk defa aile sevgisini tadıyorum sanırım. Sanırım gerçekten ailemi buldum.

Jungkook ağzını kulağıma doğru usulca yaklaştırdı ve sessizce sadece benim duyabileceğim şekilde fısıldadı."Hep benim ol bebeğim" dedi.

MELODY /JKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin