25 < OHH CANIMA DEĞSİN > 25

1.4K 88 21
                                    

( Düzenlendi )

Je Ra kimdir? Neyin nesidir? Bir buçuk hafta boyunca bunları araştırıp durdum.Ayrıca benden habersiz çoktan yayına o kişinin Je Ra olduğunu söylemişler. Aaa dur unuttum bunu duyduğumda ne oldu?

Bunu duyduğum anda sinir krizi geçirip evde çığlık atmaya başladım. Zaten özel günüme denk geldi. Evde hayalet gibi odamda tıkılı kalmaya başladım. kimseyle konuşmuyor bir kenara çekiliyordum. Bir hafta boyunca bu devam etti hala da devam ediyor.

Jungkookla mı ne oldu? Odalarımız ayrıldı ve Jungkook benim iyiliğim içinmiş falan filan o kızla sevgili olmayı kabul etti.Ona tripliyim.Yanıma dahi yaklaşmasına izin vermiyorum.Oda biraz kahrından ölsün.Dur ölmesin.Zaten yanıma yaklaşmıyor. Neyse

Tae bazen benim yanıma gelip beni teselli etmeye çalışıyor.Bazen de Hoseok geliyor.Ama kimse yüzümü güldüremiyor.Çünkü ben birine bağlandım mı sadece onunla gülerim. Je Ra'nın kim olduğuna gelirsek bu şey bir moda tasarımcısı dünyaca ünlü tanınmış biri.Bu Bighit'in de işine geldi bedava kıyafetler.Tıh!

Benim duygularımı önemseyen yok! Bir de üstüne hakkımda kötü yorumlar çoğaldı.Beni öldürmek mi istiyorsunuz? Buyrun ya ben hazırım burada. Yatağımda yine ağlama moduna girmişken kapım çaldı.Hızla yorganı üzerime kapadım ve içinde ağladığımın belli olmamasını sağladım.Kim geldi bilmiyordum.Umrumda da değildi.

"Song Yun" Jin'in sesiydi.Cevap vermedim. "Kaç günlerdir doğru düzgün yemek yemiyorsun.Hadi kalk." Yine cevap vermedim. "Song Yun-ah" Bu sefer Jimin konuşmuştu. "Lütfen kalk. Odandan çıkmıyorsun. Seninle çikolata yüzünden kavga etmeyi birbirimizle didişmemizi özledim"

Hala cevap vermiyordum."Bu gecede aç yatma.Her sabah erkenden kalkıp dolaptan bişeyler aldığını biliyorum" Jin sırrımı nereden öğrenmişti? Çok sessizdim. "Tek öyle görebiliyorum seni" Biraz yorganı kaldırdım.Sadece saçlarım gözüküyordu onlara."Öff yeter be!!"

Yoongi'nin bağırışıyla paldır küldür yukarı çıkma sesi duyuldu.Jin yavaşça benim odamın kapısını kapatırken Yoongi paldır küldür kapımı açtı. O sırada ben yorganın içine geri girdim. Ağlamaya başlamıştım. Derin derin nefes alış verişini duyuyordum. Yoongi yatağımın dibinde duruyordu. Bir el atmayla üzerimdeki yorganı yere attı.

Ona şaşırmış bir şekilde bakmakla yetiniyordum.Sadece ağzımdan bir hıçkırık kaçtı.Göz yaşlarım hala benden habersiz akıyordu.Suga hala bağırıyordu. "YETER!" Yattığım yerde dikleşip dizlerime yaslandım. "Yeter! Bıkmadın mı? Şu salak şey yüzünden ağlamaktan bıkmadın mı?!  Sence şu an Jungkook üzülüyor mu?! SÖYLESENE! SÖYLE BANA! Üzülüyor mu?" Gözlerimi kollarıma gömdüm "Eğer hala böyle devam edersen burada tek üzülen sen olursun. Endişe edense Jungkook değil BEN! BİZ! Bu beraber yaşadığın 6 erkek olur.! Sence artık buna son vermen gerekmiyor mu?"

Biraz sakinledi ve yanıma oturdu.Yoongi bu haberler çıktığından beri bir kere bile yanıma gelmemişti halimi hatrımı sormamıştı.O da üzülüyormuş meğersem. "Senin sadece yüzünü güldürmek hadi onu da geçtim ufak bir tebessüm ettirmek için çok uğraştılar.Artık bunu yapma bize.Artık parlayan ışığın Je Ra değil de senin olman gerektiğini kavra." Bana sarıldı. "Sen bir uyumsun şarkıların içinde güzel bir  tını gibi.Sen ondan daha üstünsün tıpkı güneşle ay gibi. Şimdi senin neyin eksik ki? Fazlan varken."Ona sımsıkı sarıldım."Bence artık şu ağlama işlerini bırakıp biraz gülmen onları gülüşünle öldürmen gerek"

"Teşekkür ederim" dedim Jimin hemen koştu. "Ağağağaağ konuştu." Daha da bağırdı.
"Song Yun konuştu." Aşağıdan gelen gümbür gümbür seslerle Tae'yi yanımda buldum. "Ne? Song Yun konuştu mu?" Şimdi ise gülüyordum. Jimin ve Tae şaşırarak aynı şeyi söylediler. "Song Yun gülüyor!" Ve birbirlerine sarılarak zıplamaya başladılar. "Song Yun gülüyor.Song Yun gülüyor" Aynı şeyi söylemeye devam ederken Jin elimi tuttu. "Hadi artık yemek yiyelim." Başımı onaylarcasına salladım. "Ben yüzümü gözümü düzeltip inicem"

"Bir cümle daha kurdu wuhuu" Bu sefer Hoseok da katılmış zıplıyolardı.Kısa süre içinde hepsi odamdan çıktı ve bende aynanın karşısına geçtim. Oh shi.t Yüzüme acil makyaj yapmam lazım.Hayalet görse benden korkar. İşimi halledip aşağı indiğimde yüzüm gülüyordu.Bunun için Yoongi'ye minnettarım.Yemeğimizi afiyetle yedikten sonra Namjoon ve Hoseok beni zıplatmaya başladılar.Ben çığlık çığlığa kahkaha atarken kapı çaldı.

Jungkook ve Je Ra geldi. Hala kahkaha atıyordum sanırım yine sinirlerim bozulmuştu.Çocuklar beni yavaşça indirirken Jiminle çikolata yüzünden kapışmaya gittim.Onları umursamıycam. Eveeet Kovboy sahnesine hoşgeldiniz. Dınının nınının

Bir birimize 'o benim' bakışları atarken ön atak yapıp saldırdım.Buzdolabının kapağının bir hışımla açtım ve çikolatayı kaptım.İşte şimdi salonda koşturuyorduk. Jimin elimden çikolatayı kapmaya çalışırken ben bir yandan kaçıyor bir yandan da Jungkook'un Namjoona ne söylediğini duymaya çalışıyordum. "Bizi böyle görmemeliydi" Namjoon yandan güldü. "Bu saatten sonra görse ne fark eder.Kusura bakma hiçbirimiz şu an senin yaptığın şeyi anlayışla karşılamıyoruz. Bir kızı üzecek kadar taş kalpli olduğunu bilmiyordum."

Bu Jungkooka fena koydu. "Tamam dur artık çikolatayı almana izin vericem.Biraz centılmın olalım." Güldüm ve ona dönüp yanaklarını sıktım. "Sen ve centılmınlık hahaha" Normalde şu saatte evi benim ağlamalarım doldururdu şimdi ise gülüşlerim. Jimin bana kedi gibi bakarken çikolatamı ikiye kırdım ve yarısını ona verdim.

Üçlü koltuğumuzda sadece Je Ra onun yanındaki tekli koltuktaysa Jungkook oturuyordu.Aklıma bir fikir gelmesiyle Jimin çekiştirip üçlü koltuğun başına otutturdum.Bende onun dizine yattım ve bilin bakalım ayaklarımı kimin başına koydum. Je Ra Puhahahhaahha

"Ağağayh" Diyerek kalkan Je Ra bana bakıp anırdı. "Napoyosun ya? Senin pis ayaklarını niye kafama koyuyorsun" Yandan güldüm ve ayağa kalkıp kendisinin burnunun dibine girdim. "Senin iç kirliliğinden iyidir benim ayaklarım.En azından benim ayaklarım başkasının sevgilisini çalıp ona sürünmüyo" Kız elini kaldırdı ama şunu unutuyor ki size başlarda söylediğim gibi kendimi koruyacak güce fazlasıyla sahibim.

Kızın elini tuttuğum gibi elini geri çevirip arkasına koydum bu sırada sırtı bana dönmüştü.Elini biraz aşağıya çektim ve kafası şuan göğüsümdeydi o surada diğer elimlede alnına çaktım.Tuttuğum elini geri çevirerek bana döndürdüm ve kızın elini hala tutuyorken diğer elimle ona tokat attım.

Ohhhh canıma değsin!

Rahatladım beee

:)

Rahatlamayan varsa itinayla rahatlatılır şskdşskxşskxşdjdl

MELODY /JKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin