"Θέλω να φύγω, ΤΏΡΑ!", φώναξε στα κορίτσια και γύρισαν απότομα προς το μέρος της καθώς περνούσε απο μπροστά τους ο Χάρρυ και υπόγραφε σε αφήσες των κοριτσιών και σε μπλουζάκια τους, ακόμα και στο δέρμα τους, Η Μελίσα άρχισε να ουρλιάζει σαν τρελή αρπάζοντάς τον στην αγκαλιά της, άνοιξε το τηλέφωνό της και τον κόλλησε δίπλα στην Άλισον, όπου είχε χωθεί μέσα στην αγκαλιά του σφιχτά με ένα χαζό χαμόγελο στα χείλη της κι βγάζαν ατελείωτες φωτογραφίες μαζί του, γύρισε το βλέμμα του προς την Ιζαμπέλα, ήταν πιο κοντά απ'ότι έπρεπε, το σίδερο μπροστά ήταν το μόνο εμπόδιο, της έκλεισε το μάτι όσο διακριτικά γινόταν καθώς απομακρυνόταν με ένα χαμόγελο ικανοποίησης. "Τί ήταν αυτό;", στρίγκισε η Μελίσα. Ανασήκωσε τους ώμους της και σήκωσε τα χέρια της σε θέση άμυνας δηλώνοντας αθώα χωρίς να μιλήσει.
Κατευθυνότον πλέον στο μεγάλο στάδιο έπειτα απο 1 ώρα πρόβας των αγοριών τις άφησαν να ξεχειλήσουν στο στάδιο όσο προετοιμάζονταν."Λίαμ, δε θα το πιστέψεις!", ψυθίρισε χαρούμενα πιάνοντας απο τον ώμο. Χαμήλωσαν το βήμα τους κι άφησαν τους υπόλοιπους να φύγουν προς το καμαρίνι τους."Τί έγινε Χαζ;","Είναι εδώ!", χαροπήδηξε χαρούμενος προσπαθώντας να πηδήξει στους ώμους του καταλήγοντας και οι 2 στο δάπεδο να χασκογελάνε δυνατά. Η Κάρολαϊν έβγαινε ακριβώς εκείνη τη στιγμή με γεμάτα τα χέρια της απο τα ρούχα των αγοριών, για κακή της τύχη το οπτικό της πεδίο δεν επέτρεπαι να δει χαμηλά στο πάτωμα με αποτέλεσμα να πεδικλωθεί στο χέρι του Λίαμ, τα ρούχα να βρεθούν απλωμένα γύρω τους κι αυτή πάνω στον Χάρρυ."Γειά Κάρολ!", φώναξε στο θυμωμένο πρόσωπο της Κάρολαϊν κουνώντας χαζά το χέρι του δεξιά αριστερά. Σηκώθηκε απο πάνω του κοιτόντας τον με ένα βλοσυρό ύφος ενώ τα αγόρια γελούσαν ακόμα στο πάτωμα. Την άρπαξε στην αγκαλιά του και την έσφυξε σφικτά κάνοντας την κύκλους."Βλαμμένο είσαι;", αγκομαχούσε μέσα στα χέρια του παλεύοντας να αναπνεύσει απο την αγκαλιά του, ενώ ο Λίαμ ήταν πλέον κι αυτός όρθιος προσπαθώντας να κρύψει το γέλιο του μέσα στη παλάμη του."Το ξέρω μ'αγαπάς και είμαι η αδυναμία σου." είπε παιχνιδιάρικα με ένα χαζό χαμόγελο που έκανε τα λακάκια του έντονα."Πολύ εκδηλωτικός είναι σήμερα. Τί τον έπιασε;", συνοφρυώθηκε κοιτόντας τον Λίαμ. Σφιγμένος να κρύψει το γέλιο του ανασήκωσε τους ώμους του και γύρισε το βλέμμα του στον διάδρομμο τραβώντας το κάτω χείλος του. "Πάλι γκόμενα βρήκες;", ανασήκωσε το καλοσχηματισμένο φρύδι της, χασκογέλασε σαν μικρό παιδί διπλώνοντας το κορμί του στα 2 απο τα τρανταχτά γέλια του χτυπώντας με την ανοιχτή παλαμή του το γόνατό του. "Πού είναι το αστείο;", σοβάρεψε απότομα ο Λίαμ απο τη προηγούμενη στάση του κι έμεινε να κοιτάει με τη Κάρολαϊν τον Χάρρυ να λύνεται στα γέλια απο το τίποτα, για ακόμα μια φορά. Τα γέλια του άρχησαν να ελλατώνονται και το χαμόγελό του να γίνεται ένας ψυχρός μορφασμός."Βασικά δε ξέρω.", "Πάντα έτσι ήσουν;", ανασήκωσε το φρύδι της για ακόμα μια φορά."Τώρα θα τον μάθεις;", κρυφογέλασε ο Λίαμ με τον Χάρρυ να μένει να τους κοιτάει αποβλακωμένος."Τί εννοείς;", γύρισε και τη κοίταξε χαμένος με το κεφάλι του να γυρνάει στην αριστερή μεριά και να επεξεργάζεται το έκπληκτα ειρωνικό ύφος της."Άστο mate, είσαι μικρός ακόμα.", τον χτύπησε συμπονετικά ο Λίαμ κι άρχησε να περπατάει κατα μήκος του διαδρόμου αργά με μεγάλα βήματα."Δε σας καταλαβαίνω.", κούνησε το κεφάλι του κι άρχησε να ακολουθάει τον Λίαμ."Μπράβο σας αγόρια, δε μπορείτε να βοηθήσετε με 5 ρούχα.", κούνησε απογοητευμένα το κεφάλι της κι άρχιζε να μαζεύει το χάος. Γύρισαν και οι 2 προς το μέρος της και τη κοίταξαν έκπληκτοι."Ούπς!", είπε ο Χάρρυ τσιριχτά με τη παλάμη του πάνω στα χείλη του παιχνιδιάρικα, γέλασαν κρυφά και πήγαν στο μεγάλο τους καμαρίνι.
YOU ARE READING
SOULMATE™ H.S. Greek fanfiction| Copleted #Wattys2016
Fanfiction"Προσπάθησαν να μου μαυρίσουν τη ψυχή, αλλά δεν ήξεραν πως το μαύρο είναι το αγαπημένο μου χρώμα." DO NOT COPY Η ιστορία είναι κατάλληλη για όλα τα ακροατήρια. Η Κοινότητα του Wattpad έχει τη δυνατότητα να αξιολογεί την ιστορία ώριμη. SOULMATE™ 201...