Chapter 46: Does He Know

1.3K 113 9
                                    

A/N: υπαρχουν μερικα λαθοι σστις προτασεις και φαινονται μη ολοκληρωμενες..το επεξεργαστηκα αλλα δε με βγαζει κατι λαθος..λαθος της εφαρμογης του wattpad..εκανα οτι μπορουσα..sorry :/
_______________


Οι μέρες περνάνε ήρεμα και κυλάω ξανά σε μία ρουτίνα, χωρίς τον Χάρρυ.

Μιλάμε λίγο, μία φορά την ημέρα περίπου, η διαφορά της ώρας είναι πρόβλημα. Τώρα βρίσκεται κάπου στη Καλιφόρνια, αύριο θα είναι στο Λος Άντζελες και έχει τρεις μέρες για ξεκούραση, εκτός από μερικές συνεντεύξεις. Μείνανε ακόμα 17 μέρες για να γυρίσει πίσω, όσο θα μπορέσει να μείνει δηλαδή.

Με τον Γκας και την Έιβερι έχουμε γίνει πολύ καλοί φίλοι, σαν ομάδα λειτουργούμε σαν ρομπότ καλοκαρδισμένο και μας πήραν πρώτους για δόκιμους στη Κλινική του Αγίου Δομίνικου, στη Ντιέγκο Γκαρσία την προηγούμενη εβδομάδα.

Δεν μας αφήνουμε να δράσουμε μόνοι, αλλά βοηθάμε και με το παραπάνω και τα σχόλιά του είναι αρκετά ικανοποιητικά.

Νιώθω ότι συνηθίζω στην απουσία του, δεν σταματάει να μου λείπει αλλά έχω συμβιβαστεί με αυτό. Έχει μείνει το κενό φυσικά και δε φεύγει, μεγαλώνει κάθε μέρα και περισσότερο, αλλά σκέφτομαι πως πλέον είναι μόνο 17 ημέρες κι έπειτα θα ξεκινήσει τις συναυλίες στο Ηνωμένο Βασίλειο και θα μπορώ να τον χορτάσω πριν φύγει για άλλους δύο μήνες στην Ευρώπη.

Η Σοφία φεύγει κι εκείνη για Νέα Υόρκη κι έπειτα για Λος Άντζελες όπου θα βρίσκεται κι ο Λίαμ. Έγινε ένα με τη παρέα, δεν συμπαθεί πολύ τον Γκας, λόγω του θράσους του και τα κρύα αστεία του που συμπεριλαμβάνουν και τον Λίαμ, αλλά τα πάει περίφημα με την Έιβερι και χαίρομαι που κατάφερα να ενώσω δύο διαφορετικά κομμάτια.

Μπορεί με την Σοφία να μην ήμασταν τόσο κοντά όσο είχα την Ελέανορ(AU: deal with it, έπρεπε να περάσει ένας χρόνος για να μάθω πως προφέρεται Έλενορ. NOTHING CHANGE btw), αλλά προσπαθεί να με πλησιάσει και χαίρομαι γι'αυτό.

Ακόμα δεν έχω ανακαλύψει τι συμβαίνει με εκείνη, ούτε ο Χάρρυ μου λέει, ούτε η Σοφία. Αποκλείω το λεγόμενο να μη γνωρίζει κανείς τους, αυτό είναι το σίγουρο.

Το επόμενο μάθημά μου είναι τη Τρίτη και σήμερα είναι Παρασκευή, μόλις τελείωσα το μάθημα και επιστρέφω κατάκοπη μετά από το jocking στο Χάιντ Παρκ.

Έκανα ένα απολαυστικό μπάνιο και πλέον κάθομαι κουλουριασμένη στον καναπέ μου με τη φλις κουβέρτα μου και ένα γεύμα. Δεν είχα την όρεξη να μαγειρέψω σήμερα, οπότε συμβιβάστηκα με ένα γρήγορο φαγητό delivery και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί για να με ζεστάνει.

SOULMATE™ H.S. Greek fanfiction| Copleted #Wattys2016Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon