Chapter 2: You and I

4.2K 250 5
                                    

 Μόλις τελείωσε η πρόβα των One Direction στο στούντιο της Syco Music της Modest Managment, τα κουρασμένα 5 κορμιά κατευθήνθηκαν προς τη έξοδο προς το μικρό δωμάτιο που ήταν καλυμμένο με φιμέ τζάμι απο το χώρο ηχογράφησης. "Πολύ καλά πήγαμε.", o John Ryan έτριψε τα γερασμένα χέρια του απο ευχαρίστηση καθώς έβαζε το κομμάτι να παίξει σε επανάληψη στη δοκιμή του "You and I", ο Jamie αφαίρεσε τα beats ακουστικά του και πατώντας το play άφησε τη φωνή του Νάιαλλ να κυλήσει αρμονικά στο ηχομωνομένο δωμάτιο.

"I figured out from black and white

Seconds and ours

Maybe they had to take some time."

 Το πρόγραμμα σταμάτησε απο τα μακρυά λεπτεπίλεπτα δάχτυλα του Julian, "εδώ θα γίνει μία αλλαγή, για να μη μπει απότομα το κουπλέ θα επαναλάβεις τη πρώτη πρόταση 2 φορές.", ανακοίνωσε και καίταξε τον Νάιαλλ συνοφριωμένο να σκέφτεται πως θα το συνδιάσει. "Μα δε κολλάει να το πω 2 φορες.", ανασήκωσε τους ώμους τους ενώ οι υπόλοιποι κοιτούσαν."Ξεκίνα να δούμε τότε;", πρότεινε ο Jamie. Καθάρησε το λαιμό του και ξεκίνησε το σόλο κουπλέ του απο τη παρτιτούρα μπροστά στα λευκά δάχτυλά του..

"I figured out from black and white

I figured out from black an.."

 "Δεν μου αρέσει.", κούνησε αρνητικά το κεφάλι του ο John και ακολούθησαν και οι άλλοι 2 να κάνουν αρνητικά επιφωνήματα προς την επιλογή τους, τα αγόρια δεν αντιδρούσαν άφηναν τις επιλογές τους να κάνουν το θαύμα τους, το κοφτερό μυαλό τους να βρουν το ΤΕΛΕΙΟ. "Να τι θα κάνουμε!", αναπήδωσε ο Julian  απο τη καρέκλα γραφείου μπροστά απο τον υπολογιστή του  τρίβωντας το μικρό μούσι του με τις άκρες των δακτύλων του. Αμίλητοι όλοι γύρισαν και τον κοίταξαν, γέλασε με τη στάση τους και ευχαριστημένος με τη σκέψη του πρόσταξε τα αγόρια να μπούν ακόμα μια φορά στο χώρο ηχογράφησης. "Σηκωθείτε αστέρια, ακόμα μία επιτυχία ήρθε για να σας ανεβάσει πιο ψηλά.", αναφώνησε χαρούμενος με φωνή παρουσιαστή του BBC Channel με τη βραχνόχοντρη φωνή του. Τα κουρασμένα κορμιά των αγοριών μπήκαν για ακόμα μία φορά στο χώρο, μετά απο 2 ώρες πρόβας πάνω μόνο σε αυτό το κομμάτι δεν ήταν κανείς σίγουρος αν αντέχαν.

Τα μικρόφωνα άνοιξαν στο ON βγάζοντας ένα τσιριχτό ήχο, με αποτέλσμα να αναφωνήσουν απο το βούισμα του ενοχλητικού θορύβου στα αυτιά τους,ο Χάρρυ συνοφριώθηκε απο το τσούξιμο ενώ ο Λίαμ λύγησε ελάχιστα βγάζοντας γρήγορα τα beats ακουστικά του."Έφτιαξε;", φώναξε στο μικρόφωνο με τα αυτιά του ακόμα να τσούζουν."Ναί, συγνώμη παιδιά, λάθος μου.", αναφώνησε ο νεαρός ο Jamie ντροπιασμένος, μα έτσι κι αλλιώς δεν τον βλέπαν πίσω απο το φιμέ τζάμι. "Λοιπόν, ξεκινάμε, θα κάνουμε κανονική ηχογράφιση για περισσότερο υλικό. Νάιαλλ, θα επαναλάβεις μόνο το I figured out 2 φορές.", είπε γρήγορα ο Joulian πίσω απο το μικρόφωνό του, πάτησε το OFF στο δικό του και πάτησε το κόκκινο κουμπί του REC χαμηλά στη κονσόλα του και η φωνή του Νάιαλλ ακούστηκε ξανά με συνοδεία της απαλής μελωδίας αυτή τη φορά. 

SOULMATE™ H.S. Greek fanfiction| Copleted #Wattys2016Onde histórias criam vida. Descubra agora