#new_single και ειναι υπεροχοοοοο <3
#congruts_for_Zayn #proudAf
Harry's POV
Την επόμενη μέρα μας βρίσκει στο κρεβάτι και τους δύο. Μπορεί να φταίει το χθεσινό πιοτό ή ότι καιγόταν ολόκληρη χθες βράδυ. Πίστευα ότι έχω επίδραση πάνω της, τα αίματα άναβαν πολύ χθες το βράδυ.Την έχω όποτε θελήσω αλλά δεν την χορταίνω ποτέ, πρώτη φορά με τρελαίνει έτσι γυναίκα και χθες το δέρμα της έκαιγε πάνω στη παλάμη μου. Στην επιστροφή άρχιζε να φτερνίζεται και τα μάτια της σαν να φαίνονταν θωλά, έμεινα ξάγρυπνος τη νύχτα φοβούμενος μη πάθει κάτι στον ύπνο της μετά από τόσο αλκόολ. Κι εκεί που πίστευα πως ήταν καλά στις πέντε το ξημέρωμα άδειασε όλο το περιεχόμενο που είπιε χθες το βράδυ. Το κορμί της έτρεμε στα χέρια μου, της κρατούσα τα μαλλιά και της χάιδευα τη πλάτη.
Της έριχνα νερό για να συνέλθει κι έμεινα ξαπλωμένος στο πλακάκι με εκείνη αδύναμη στο πλάι μου να τη κρατώ όσο πιο πολύ μπορούσα.
Δεν ανησυχούσα τόσο, πίνει χειρότερα κι από εμένα, μάλλον τη βασάνιζε κρυολόγημα.Επιβαιβαιώθηκε την επόμενη μέρα το μεσημέρι, έτρεμα κάτω από τα σκεπάσματα και ο λαιμός μου έκαιγε, το κεφάλι μου πονούσε. Πήρα τη πρωτοβουλία να σηκώθω να διορθώσω λίγο τη κατάσταση. Τα μάτια της δεν άνοιγαν, το στήθος κουνιόταν πάνω κάτω αργά, το δέρμα της χλωμό και υγρό ενώ τα χείλη της ήταν ανοιχτά κι έβγαινε ένα βρίχισμα από τους πνεύμονές της.
Πηγαίνω μέχρι τη πόρτα και φοράω ένα φούτερ που είχα παρατημένο από προχθές πάνω στη καρέκλα του γραφείου της. Μπαίνω στο μπάνιο και ρίχνω νερό στα μούτρα μου, με διαπερνάει ανατριχίλα και όταν με κοιτάω στο καθρεύτη βλέπω ένα μαύρο χάλι.
Με τα χίλια ζόρια κατεβαίνω στη κουζίνα, κανείς δεν είναι εκεί αλλά το τραπέζι είναι γεμάτο πιάτα. Το στομάχι μου γυρίζει μόνο που μυρίζω τα τηγανιτά αυγά και παίρνω μία έκφραση αηδίας. Καταπίνω ένα Tynevol έτσι όπως είναι χωρίς νερό και ψάχνω κάτι για να της φτιάξω να φάει, μοιάζει χειρότερα από εμένα.
Γιατί να μη ξέρω τι να κάνω σε τέτοιες περιπτώσεις; Περνάω το χέρι μου μέσα από τα μαλλιά μου και ξεφυσάω, ποιόν να ρωτήσω; Τί να κάνω;
Ξαναπάω πάνω βαριεστημένος μέχρι που μου έρχεται η φώτηση κάπου στα μισά της σκάλας. Μόλις μπαίνω ήσυχα στο δωμάτιο τη βλέπω ακόμα να κοιμάται μόνο που έχει αλλάξει πλευρά. Πιάνω το κινητό μου στο χέρι και ψάχνω στις "Αγαπημένες Επαφές" τον αριθμό της μαμάς. Βγαίνω από το δωμάτιο ενώ την ακούω από το κρεβάτι να βήχει δυνατά.
أنت تقرأ
SOULMATE™ H.S. Greek fanfiction| Copleted #Wattys2016
أدب الهواة"Προσπάθησαν να μου μαυρίσουν τη ψυχή, αλλά δεν ήξεραν πως το μαύρο είναι το αγαπημένο μου χρώμα." DO NOT COPY Η ιστορία είναι κατάλληλη για όλα τα ακροατήρια. Η Κοινότητα του Wattpad έχει τη δυνατότητα να αξιολογεί την ιστορία ώριμη. SOULMATE™ 201...