Chapter 37: Kiss you

1.6K 128 13
                                    


Isabella's POV

Πέρασα τη καλύτερη Πρωτοχρονιά της ζωής μου, το χθεσινό βράδυ δε μπορούσε περιεγραφτεί με λόγια πως ένιωσα μαζί του. Με έκανε να νιώσω υπέροχα ξανά μιλώντας με, ένιωσα ζωντανή με το άγγιγμα του.

Έμεινε δίπλα μου χωρίς να μιλάει απλά να με κοιτάει μέσα στα μάτια. Είχαμε απλά την οπτική επαφή, τα έλεγα όλα τα μάτια μας...και ήταν δυνατό, πολύ δυνατό!

Ξύπνησα σε ένα άδειο κρεβάτι και άρχισα να πιστεύω πως όλο αυτό το ονειρεύτηκα μέχρι που αντίκρισα τον γραφικό του χαρακτήρα μέσα σε μια κόλλα πάνω στο μαξιλάρι μου. Ανακουφιστικα που δεν ήταν προϊόν φαντασίας αυτά και δεν έχω παραισθήσεις, αλλά ήξερα πως δε θα κρατούσε πολύ η ευτυχία μου.

Τον να τον αντικρίσω ξανά την επόμενη μέρα δίπλα μου ήταν ένα βήμα, αλλά δεν ήταν εδώ....

"Καλημέρα, πάρε με τηλέφωνο μόλις ξυπνήσεις. Ευχαριστώ για χθες, όλη την αγάπη μου. H x"

Τόσο ψυχρός και μετρημένος που άρχισα να πιστεύω πως αν τον έπαιρνα τηλέφωνο θα μου έλεγε το τέλος και δεν ήμουν ακόμη έτοιμη γι'αυτό. Έχω πολλά στο μυαλό μου να του πω, το τι νιώθω, το τι θέλω από εκείνον εδώ και πέρα και μετά. Μια καινούρια αρχή, μόνο αυτό...

Όταν άνοιξα την τηλεόραση ήταν το αποκορύφωμα. Απλά ήθελα να κρυφτώ κάπου. Η συνέντευξη του είχε σχέση με τη Κενταλ και ήταν αρκετά αμήχανος. Ο παρουσιαστής της εκπομπής πετούσε πολλά υπονοούμενα που τον έκανε να γελάει και εμένα να θέλω να του σπάσω το κεφάλι.

Εμφανίστηκε η φωτογραφία τους που κυκλοφορούσε για ένα διάστημα όσο ήμασταν μακρυά στα περιοδικά, η καρδιά μου βούλιαξε κι άρχισα να αναπολώ το χθεσινό βράδυ κι αν ήταν απλά ψεύτικο αυτό ή όντως εννοούσε πως μ'αγαπουσε.

Έκανα πως δεν με νοιάζει απλά και δε του τηλεφώνησα όπως ζήτησε στο ραβασάκι και το άφησα να περάσει έτσι. Δε ξέρω ποσο έτοιμη είμαι να επιστρέψω σε αυτό και αυτός ο ίδιος αν είναι ικανός. Απλά θέλω να πάει ομαλά κι όπως πρέπει πλέον. Με ένα ερωτηματικό πάνω στο θέμα.

Σκεφτόμουν και σκεφτόμουν ξανά και ξανά κάτω από τη κουβέρτα μου με τις ώρες. Να τον πάρω τηλέφωνο ή όχι; και τι να του πω στη τελική; Κι αν τηλεφωνήσει εκείνος πρώτος τί θα πω εγώ μετά; Γιατί δεν τον πήρα;

Δε πρόλαβα καλά καλά να ολοκληρώσω και το τηλέφωνο άρχιζε να τρίζει στα χέρια μου. Πήγε να μου πέσει από τη φρίκη και το καρδιοχτύπι.

SOULMATE™ H.S. Greek fanfiction| Copleted #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin