„Já nemůžu uvěřit tomu, že někdo jako vy existuje. Máte ještě tu drzost se mi po tom všem podívat do očí, jako by se nic nestalo,“ vztekala se Marie, když se snažila před Honzou utéct, ale on jí byl v patách.
„Ale no ták, vždyť šlo jen o polibek. Neříkejte, že byl váš první,“ zasmál se nad tou představou. Jenže, když Marie mlčela, vykulil oči a předběhl ji. Šel pozpátku a mluvil na ni. „Marie, vy jste vážně svatá.“
„Ne, nebyl to můj první polibek. První jsem dostala ve školce, takže si nefanděte,“ zastavila se. Hledala, kam by se před ním schovala. Vybrala si cestu vpravo. Honza šel tentokrát vedle ní.
„To se nepočítá. Já si hrál ve školce na doktora. To jako znamená, že když jsem zkoumal holkám pipinky a sahal na ni, tak to mám brát jako svůj první peting?“
„Vy nemáte kapku studu,“ zacpala si uši, aby nemusela poslouchat jeho hříchy. „Už se nedivým, že jste měl tak brzo dceru.“
„Hele, moji Klárku do toho netahejte. Nelituju toho, že ji mám. Nejsem jako její matka,“ hned se ozval. Bylo vážně hezké, jak se o svou dceru staral a nedovolil o ní říct nikoho křivé slovo. I Marii to nějakým způsobem dostalo.
„Kde je?“
„Kdo?“
„Její matka,“ už nepospíchala. Šla pomalu k lavičce a posadila se na ni. Honza si sednul vedle ní.
„Nevím. Opustila nás hned po porodu. Vlastně jsme se skoro neznali. Byla to jediná noc plná alkoholu a pak za čtyři měsíce přišla, že je těhotná a že o tom nevěděla a na potrat už bylo pozdě,“ začal vyprávět, aniž by věděl proč. Možná si připadal jako u zpovědi. „Ani jeden jsme na dítě neměli pomyšlení. Nechtěli jsme ho, ale naši nám řekli, že to dítě prostě u jednoho z nás zůstane. Ani jeden jsme se dobrovolně nehlásil,“ utrhl kus trávy a začal si s ní hrát.
„Tak jak to, že je teď s vámi. Neměla by být spíš s matkou?“
„Prosím vás,“ vysmál se jí. „Ta se na ni ani nepodívala. V ní se tedy rozhodně mateřství neprojevilo. Za to mě zasáhlo snad až do koulí,“ zas si neuvědomil, jak mluví. Zas na jednu stranu si Marie začala zvykat, že je to hulvát. „Vážně se mi z toho scvrkly,“ podíval se Marii do očí, aby pochopila, že to myslí vážně, že v tom není žádná metafora.
„Jo, pochopila jsem. Nemusíte to rozebírat do detailu,“ zarazila ho zdviženou rukou.
„No, tak jsem si ji nechal a bylo to moje nejlepší rozhodnutí. A jak jste se vy rozhodla, že budete jeptiška? Popravdě, je vás škoda,“ pohlédl do jejích očí. Vážně je měla moc krásné. Celá byla krásná s milým obličejem a s kouzlem kolem sebe. Takové jen tak nějaké žena nemá.
„Od malička jsem byla vedena k Bohu. Chodila jsem do kostela, modlila se, abych dostala dobré známky, abych zvládla to a tamto. Až jednou přišel zlom a já si uvědomila, že chci víc než jen modlitby, že chci Bohu sloužit,“ i ona si utrhla stéblo trávy a hrála sis ním mezi prsty. Mluvila o svém rozhodnutí s takovou vání, že to Honzu doopravdy zajímalo.
„A víte, že si nebudete moct už nikdy zašukat?“ Marie jen protočila očima, ale už to vážně nechtěla komentovat. Jen se podívala na svoje nohy, s kterými kopala sem tam.
„Co jste nepoznal, to vám nechybí,“ pokrčila rameny. Honzovi chvilku trvalo, než mu došla její slova.
„Ne, Marie, to myslíte vážně? Vy jste panna?“ zhrozil se nad tím zjištěním. Však byla dospělá, krásná, atraktivní… Ne, nemohla být panna. To je prostě blbost.
„I když mi není příjemné s vámi o tom mluvit, tak ano, jsem čistá a hodlám tak zůstat, dokud nepřestoupím před Boha,“ dál pohupovala nohama, přitom se dívala Honzovi přímo do očí.
„Marie, vy jste pošahaná. Nevíte, o co jste přišla. Sex je něco nádherného. Když se dvě těla spojí a proplouvá jimi stejná energie, pocity, touha a láska, je to něco nepopsatelného. Něco, co prostě musel stvořit Bůh. Vždyť i Ježíš řekl: Běžte a množte se,“ mávnul rukou do prostoru.
„Jak můžete mluvit o lásce, když nemáte ženu?“ to byla velice zajímavá otázka. „A já miluju. Miluju Boha celým svým srdcem. Když se k němu modlím, je to přesně takové, jako vy popisujete sex. Naplňujeme to,“ mluvila se zavřenýma očima. Honza ji pozoroval s úsměvem. Ne proto, že by se ho její slova nějak dotkla, ale proto, že přísahal, že jí ukáže, co to znamená pocit naplnění.
ČTEŠ
Moje krásná jeptiška ✔️
RomanceHned na začátek bych chtěla říct ať si všichni, co tohle začnou číst, uvědomí, že jde jen o příběh. Tohle téma mám nastudované, ale i tak to pojmu po svém. Některé věci si prostě překroutím k obrazu svému. Také místo kde se bude příběh odehrávat bud...