1⚘

96 12 5
                                    

" Lah? Ada perasaan ke kau ni? Ingatkan takde almaklumlah tak pernah senyum lah katakan " balas lelaki tu dengan nada memerli.

" Aku rasa kalau penumbuk ni kena tepat dekat hidung kau aku rasa patah kejap lagi " Khai bernada serius sambil mengacukan penumbuknya.

" Whatever lah aku tak pernah takut dengan perempuan lemah macam kau " lelaki itu segera berjalan tempat duduknya dengan senyuman sinis dibibir.

" Yow Naz kau okey tak? Asal muka ketat je ni? " soal kawannya yang baru sahaja masuk ke dalam kelas.

" Takde apa kau kenapa? Takde life? " lelaki yang lebih mudah dikenali sebagai Nazrin Tuan itu menyoal

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

" Takde apa kau kenapa? Takde life? " lelaki yang lebih mudah dikenali sebagai Nazrin Tuan itu menyoal. Lelaki cina muallaf yang berasal L.A itu memandang ke arah kawannya dengan muka bosan.

" Relax lah kau pahal? Period ke? " soal lelaki itu lagi sambil tersenyum sinis

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

" Relax lah kau pahal? Period ke? " soal lelaki itu lagi sambil tersenyum sinis. Nazrin segera menolak muka kawannya itu menjauh.

" Ada jugak yang kena belasah kejap lagi karang " Nazrin menggulingkan biji matanya menyampah.

" Anyway, weh Fahrin kau dah siapkan homework math tak? Aku nak pinjam boleh? " Nazrin membuat muka acah cute sambil tersengih.

" Aku? Homework? Siap? Memang tak lah HAHAHA " lelaki yang lebih mudah dikenali sebagai Fahrin tersengih.

" Kau memang , Hah apa kata kau pergi pinjam buku dekat perempuan tu " Nazrin menunjukkan ke arah Khai yang sedang membaca buku dengan muka poker.

" Dia? Tak nak aku muka dia macam nak tak nak je hidup " Fahrin memandang ke arah Khai sekejap.

" Itu muka singa bukan nak tak nak hidup " balas Nazrin sambil membuat muka derpnya. Fahrin memandang ke arah Khai semula.

" Tapi..kalau dua kali pandang lawa juga eh dia tu " Nazrin memandang ke arah Khai lalu dijelingnya sekilas.

" Biasa je, aku rasa Nurin yang kawan baik dia tu lagi lawa dari dia " balas Nazrin dengan selambanya. Fahrin terdiam untuk beberapa saat.

" KAU SUKA NURIN EH? " Fahrin membuat muka nakalnya sambil menggigit bibir. Nazrin terdiam untuk seketika sebelum...

" What the?!! Apa yang aku baru cakap ni?! Ya Allah!! " Fahrin terus menutup mukanya menggunakan buku teks sejarah.

" AHH MEMBER AKU DAH JATUH CINTA!!! HAHAHAHAH " Fahrin terus berlari keluar dari kelas sambil dikejar oleh Nazrin.

" Eiyy taguna punya member!! "

Khai tersenyum sinis.

" Diam-diam ubi berisi "

*****

" Fuh, kenyang gila lah " Tira menggosok perutnya yang kekenyangan sambil membuat muka puas.

" Sedap lah kau makan je kerja tapi badan tetap sama je " balasan daripada Nurin membuatkan Tira tersengih.

" Ala-- aduh!! " Nurin memandang ke arah gerangan yang telah melanggarnya dengan muka bengang.

" Opss, Sorry-sorry tak sengaja " Fahrin dan Nazrin segera berlari dari situ. Tira memandang mereka pelik sebelum terdengar sesuatu.

" MEMBER AKU DAH JATUH CINTA!! "

" Lah pasal tu ke diorang main kejar-kejar? Tak matang sungguh " Nurin hanya mampu menggelengkan kepalanya sahaja melihat telatah kedua classmatenya itu.

" Itukan Fahrin? Yang akan pergi ke majlis tu dengan Khai? Kan? Dia kan? " soal Tira bertubi-tubi. Nurin memandang ke arah double Rin lalu mengangguk.

" Biarkan jelah " Nurin yang malas mahu ambil tahu tentang perkara-perkara remeh segera menarik Tira masuk ke dalam kelas.

" Hai, bangKhai " Sapa Tira sambil tersengih. Nurin segera menarik tudung Tira sehingga ke belakang.

" Mulut tu jaga lah sikit "

" HAHAHAHA TU TUDUNG KE APA TU?! HAHAHAHA " Khai tergelak besar bertemankan irama ketukkan meja. Tira membetulkan tudungnya untuk beberapa saat sebelum memandang Khai tidak puas hati.

" I kill you later "

" Try lah HAHAHAHA "

PANG !!

" Aduh--"

" Aduh aduh aduh aduh sayang aduh aduh aduh jangan--" Tira yang sedang syok-syok menari segera dipukul oleh Nurin.

" Apasal kau ni? Tak habis-habis nak pukul kitorang? " soal Khai tak puas hati sambil mencebik. Nurin membuat muka pokernya lalu mengeluarkan buku dari beg sekolahnya.

" Weh, nak dengar cerita tak? Tadikan--" kaa-kata Khai dipotong oleh ejaan yang terlintas dibibir Nurin.

" S.P.M "

TBC

[C]My Boy Is Kpopers✔Where stories live. Discover now