Prológ

152 10 4
                                    

Minulosť

,,Nilie! Pozri!" zakričala na mňa moja sestra. Ach. Prečo len musí odísť? Prečo musí chcieť spoznať svet? Veď tu je krásne. Všetky zvieratká tu žijú v miery. Všetko je tu nádherné. Veď tu je to priam kúzelné! Nechápem prečo chce ísť tak ďaleko od nás. Odo mňa. ,,Arri, prečo chceš odísť?" spýtala som sa svojej 15 ročnej sestry. Je o 10 rokov staršia. ,,Nechcem byť kráľovnou. Vydať sa za nejakého princa. Chcem žiť." usmiala sa na mňa a postrapatila mi vlasy. ,,Ale... to nechápem." mierne som sa zamračila. Ona sa iba zasmiala. ,,Raz to isto pochopíš." potiahla ma za ruku. Ja som však niečo zacítila. Zastavila som ju. Potom som zamierila niekam inam. ,,Tu je vlk. A umiera." povedala smutne. Tak toto som celý ten čas cítila? To je úžasné. Sadla som si pred neho a položila mu ruky do srsti. Zatvorila som oči a začala. O chvíľu sa vlk postavil, oblízal mi ruku a ušiel. Akoby pred chvíľou vôbec neumieral. ,,Páni. Ja som vždy vravela, že si výnimočná, sestrička. A ty to raz tiež pochopíš. Ale už budem musieť ísť." zamávala mi a šla si pre veci. Prešla cez portál a už jej nebolo.

Ďalší mizerný deň. Stále to isté dookola. Už ma to tu unavuje. Môj otec - vládca Podsvetia, Demonner si myslí, že jeho jediný syn prevezme po ňom všetko, čo si on predstaví. Unavuje ma s týmito vecami. ,,Dairon! Kam zas ideš? Hovorím s tebou! " zvýšil hlas a šiel za mnou. Mal som ho už plné zuby. Za to, že je pán Podsvetia si myslí, že budem skákať tak, ako on píska. No je na omyle. Už som sa plne rozhodol. Odídem odtiaľto. Odjakživa som chcel spoznať aj iné miesta a nie trčať len tu. Síce som jeho jediný syn, no má toľko žien, že si tých synov môže spraviť koľko len chce. Aspoň mne dá pokoj. Nechcel som byť vládcom Podsvetia. Mal som svoje plány. Toto by ma nikdy nebavilo. ,,Daj mi už konečne pokoj! " skríkol som naňho a odchádzal. Vedel som, že budem musieť využiť tajný portál, no každú noc, presne o pol noci ho nik nestráži. To bude môj lístok odtiaľto. Už sa pomaly blížil čas, no zdržiaval ma. Avšak začal som bežať a stratil sa mu z dohľadu. Šiel som k portálu. Chvíľu som váhal, no potom doň vošiel. Ocitol som sa v ľudskom svete.

Magická Liečiteľka ✔Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon