Epilóg

50 6 7
                                    

Ráno sa všetci zišli na raňajkách a všetko sa vysvetlilo. Napokon Darion urobil svojej rodine naozaj život, aký sľuboval. Spoločne s Nil vytvorili obrovský domček, kde ich deti mali vlastné izby. Nil si domček zariadila podľa seba a neustále spomínala na všetky krásne chvíle, ktoré s Darionom prežila. Dokonca si spomenula na vetu ktorú jej raz povedal. Že si ju privlastní keď to bude najmenej čakať. A naozaj to tak bolo. Myslím však, že to nikto nečakal. Ale i tak si myslí, že to bolo krásne. Všetko. Darion sa naučil bojovať proti temnote a už  nemali problémy. Deyra a Mike sa konečne cítili šťastne, keďže ich rodina bola kompletná. Avšak, za nejaký čas sa stalo niečo neuveriteľné pretože Nilie sa narodilo ďalšie prekrásne dievčatko. Síce Nilie s tým na začiatku veľmi nesúhlasila a bála sa, ale keď sa to narodilo, bol to pre nich úžasný pocit. Mysleli si však, že to už nie je možné a predsa sa to stalo. Deyra bola šťastná, že sa jej splnil sen a má mladšiu sestričku. Dali jej meno Keisy. Zatiaľ čo Deyra a Mika sa narodili ako normálne deti, ktoré však mohli používať svoju mágiu. Keisy sa narodila vo svojej pravej podobe. Jej krídla boli zvláštne. Miestami pripomínali krídla Nilie a miestami zas Dariona. No keď  Deyra a Mike dovŕšili desať rokov sa mohli tiež zmeniť do svojich pravých podôb. Deyra mala krídla ako Darion, len neboli celé čierne. Po krajoch ich mala biele a Mike mal krídla ako Nillie. Mali aj svadbu a konečne boli všetci šťastný. Určite mali ešte veľa iných problémov, ale spolu ich ako rodina vyriešili. Život predsa nekončí. A možno si spokojne a šťastne žijú ešte veľmi veľa dlhých rokov. 

 Koniec

Magická Liečiteľka ✔Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon