Budim se uz glasan zvuk alarma. Ustajem i gasim ga. Rano je ujutru. Moram da se spremim za prvi dan u osmom razredu.
Mrzim moje odeljenje. U proseku su svi najpametniji i veoma sebični. Jedimo sa kim se zaista družim je Kloi. Pozdravim se i sa ostalim devojkama iz odeljenja ali se ne družimo. Ima nas 12 devojaka i 16 dečaka. Molim Boga da dođe neki novi učenik.
Spremila sam se za školu i izašla iz kuće. Raspored časova dobijamo pre početka školske godine, da se ne bi gurali po hodnicima.
Škola mi je baš blizu. Treba mi svega pet minuta da stignem.
Ušla sam u školu i zaputila se prema kabinetu biologije. Inače sedim na svim predmetima u prvoj klupi sem na hemiji i istoriji. Kloi je sigurno već u kabinetu i čeka me da stignem. Kada sam ušla nisam obraćala pažnju na svoju klupu većsam se uputila ka nastavnicinom oglednom stolu. Tamo su stojale Tia, Hana, Emina, Luna, Dina i Irina. Videla sam da gledaju u moju klupu i smeju se. Pozdravila sam se i načula kako Hana kaže da je neki momak sladak. Ona je luda za njima. Samo ih menja kao čarape.
Ja: Šta se dešava?
L: Zar nisi primetila?
Ja: Šta?
H: Imamo novog učenika. Niko ništa nezna o njemu. Upravo spava na tvojoj klupi. Kako je mišićav.
Ja: Ok? Ja ću ipak da sednem na moje mesto.Polako sam sela jer nisam znala šta će da se desi ako ga probudim. Da bi više da dođe Kloi, ne mogu ovo da trpim. Moramo zajedno da ga isteramo iz klupe.
Ove moje lutke su gledale spektakl dok sam ja pucala od besa. Mislim na njih sam ljuta ne na njega. Nije mi ništa skrivio.
Digao je glavu i pogledao me u isto vreme kad je Kloi ušla i spustila ranac na klupu.
K: Šta se dešava ovde? Ko si sad pa ti? I zašto sediš na moje mesto?
Već je celo odeljenje došlo. Odvratio je pogled od mene i nasmejao joj se. Bože kako je lep. Ima svetlo braon kosu i plave oči. Hana je bila upravu. Bio je mišićav, ali ne preterano i veoma je visok.
Xx: Apsolutno ništa. Ja sam Usui Rouzvud. I imam pravo da sednem gde god hoću. Prvi sam došao ovamo. Jel ti to jasno?
K: Da jeste. Ja ću ipak Misa da sednem kod Stele.
Ja: Uredu?Ovo je bilo baš čudno. Nikad se nije tako naglo smirila. Možda se i uplašila. Sve je mogiće. Čak i mene pomalo hvata jeza.
Počeo je čas biologije i nastavnica je odma morala da sazna ko je novi učenik. Saznala sam da je došao iz Švajcerske, baš kao i Kloi. Sem što je on iz Ciriha.
Sedela sam u ćošku klupe, jer me je stvarno bilo strah od njega. Posmatrao me je ceo čas. Veoma sam povučena osoba, ali kada je u pitanju oblačenje uvek sam u trendu. Uvek dobijam pozitivne komentare. Kloi me je prozvala Misa IMIĐ. Bila sam u svetle uske farmerke, roze bluzu tri-četvrt rukava, bež pleteni kardagin i bele starke.
Konačno je zvonilo. Trebala sam da ceo čas tazgovaram sa Kloi o letnjem raspustu, ali umesto toga sam samo blenula u tablu. Ustala sam i uzela beli kožni ranac. Krenula sam da izađem ali me je nečija snažna ruka stegla za desni zglob.
YOU ARE READING
KLETVA : SAZNANJE
FantasyPrijatelji. To je naziv za osobu kojoj možeš da veruješ. Osobu na koju možeš da računaš. A nekada taj jedan poseban prijatelj bude nešto i više od toga. Džen je u životu prošla mnogo loših stvari, a sve će se to pogoršati kada upozna jednog prijatel...